2022-11-14, 10:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Det är viss skillnad mellan att fantisera om att ha sex med ett barn och att faktiskt ha det... Inte ens du kan väl tycka att det är rätt att förstöra livet för någon som fantiserat oetiskt?
Om någon bara fantiserat så vet ingen annan om det - och därmed är ju frågan rätt slät.

Citat:
Den senaste som tog livet av sig som jag tror är helt oskyldig till övergrepp, och även oskyldig till att ha träffat Dumpen. Han jobbade inte med barn. Han jobbade med något helt annat.
Du tror det. Jaha

Vad vi vet är att han inte nöjde sig med att fantisera utan gick ut på nätet och jagade barn samt hade sexuella chattar med det han trodde var ett barn...
Så nej - han var inte oskyldig. Det är förbjudet med grooming - när han tror att han pratar med ett barn och sexchattar, stämmer träff osv så har han klivit över gränsen för att vara ofarlig fantiserande...

Dumpen hänger ut det gäddorna sagt och gjort - om det nu är så oskyldigt från gäddornas sida så kan ju inte uthängningen vara problematisk heller.
Citera
2022-11-14, 10:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Skillnad på dömd brottsling och utpekad pedofil. Skillnad på om polis ber om hjälp till identifiering och Sara som gör det för att kunna sabotera maximalt.
Ja, det är skillnad.
I ena fallet finns offer, i det andra skonas offer om gäddan inte redan har hunnit med några.
Citera
2022-11-14, 10:53
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Det sista jag skulle kalla mig är dumpenfrälst, men jag ställer mig skeptisk till att Sara vill riskera utgivningsbeviset genom att begå upphovsrättsbrott. Det tar varken tid eller pengar att få till bilder på icke existerande underåriga att agna gäddor med. https://www.nytimes.com/interactive/2020/11/21/science/artificial-intelligence-fake-people-faces.html
Tidigare loggar var bilderna maskerade, varför?
Citera
2022-11-14, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, det är skillnad.
I ena fallet finns offer, i det andra skonas offer om gäddan inte redan har hunnit med några.
Preventiv aggression med andra ord... sjuk värdering att bygga ett samhälle på.
Citera
2022-11-14, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Ja, jag skulle vara mycket stolt över det! Pedofilers liv SKA förstöras. Den som anser annorlunda är ohyra.

Gällande riktiga Pedofiler så tycker jag dom behöver straff och även vård. Då attraktionen inte är naturlig.

Gällande mäns dragning till tonårs tjejer så kan man inte bota något som är naturligt. Det borde inte ens vara olagligt eller tabubelagt.
Citera
2022-11-14, 10:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Preventiv aggression med andra ord... sjuk värdering att bygga ett samhälle på.
Förebyggande arbete kallas det annars för.
I det här fallet brottsprevention de gånger fisket blir offerlöst för att barnet är fiktivt.
Citera
2022-11-14, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Gällande riktiga Pedofiler så tycker jag dom behöver straff och även vård. Då attraktionen inte är naturlig.

Gällande mäns dragning till tonårs tjejer så kan man inte bota något som är naturligt. Det borde inte ens vara olagligt eller tabubelagt.

Klart en hebefil som du tycker det är naturligt.
Citera
2022-11-14, 11:11
Medlem
Citat:
Förebyggande arbete kallas det annars för.
I det här fallet brottsprevention de gånger fisket blir offerlöst för att barnet är fiktivt.
Med människoliv som kostnad... både självmord och raserade liv.
Helt avskyvärt.
Citera
2022-11-14, 11:13
Medlem
Masajens avatar
Den senaste kalmarpedofilen sitter på riktigt och raderar kommentarer på hans tiktok, bra försök till damage control..
Citera
2022-11-14, 11:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Med människoliv som kostnad... både självmord och raserade liv.
Helt avskyvärt.
Bättre att förstöra förövarens liv än att förövaren förstör barns liv.

Detta har du ju redan gråtit om ett antal gånger i tråden redan .. behöver vi verkligen harva oss igenom reprisen?
Citera
2022-11-14, 11:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Den senaste kalmarpedofilen sitter på riktigt och raderar kommentarer på hans tiktok, bra försök till damage control..
Ja, man undrar varför han inte bara stänger kontot.

En gissning är att TikTok är en så utmärkt plattform att ragga barn på och att han är väldigt nöjd med videorna på sig själv ....
Citera
2022-11-14, 11:21
Medlem
Citat:
Bättre att förstöra förövarens liv än att förövaren förstör barns liv.

Detta har du ju redan gråtit om ett antal gånger i tråden redan .. behöver vi verkligen harva oss igenom reprisen?
Nej det behöver vi inte. Offra alla fortkörare också, men se till att inte barnen är med i bilen först.

Jag säger det än en gång: Sådana som du borde ställas helt utanför allt som heter sjukvård, socialt skyddsnät, utbildning...och inte släppas i närheten av framtidens samhällsmedborgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in