Citat:
Ursprungligen postat av
gronagubben
Jag tror att dom ej har betalat hyran så dom har blivit vräkta samt knarkskulder på det som du skriver och måste nu hålla sig borta från Stockholm
Har för mig att Alva sa upp lägenheten när hon och Alex gjorde slut.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Tänk om det är så illa.. Men då måste de väl ändå flytta ut sina saker. Rörigt för det nygifta paret minsann..
Jag tror påriktigt att när dom gå gjorde slut packade Alex sin lv resväska med sina kläder och drog neråt, och Alva tog sina grejer och åkte till mamsen och sen till en kompis och att dom lämnade lägenheten så. Finns ingen annan förklaring för uppsägningstiden måste gått ut nu och det finns ingen chans att hon han flytta ut alla grejer och hitta nånstans att ställa allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
kinesfuruhall
Nej han sade i någon youtube vlogg att han brukade bryta sig in i folks lägenheter och ta över den "nu bor jag här och du kan inte slänga ut mig" typ.
Ja han har sagt någonting sånt, men jag har fått känslan att han glidit runt påtänd dagarna i ända och att dom chillat hos nån polare och sen efter en stund typ sagt ”jag bor här nu” och sen gett stackaren några kronor då och då. Har för mig att han sa något i den stilen i nån video!