2022-11-12, 21:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Jag tror att dom ej har betalat hyran så dom har blivit vräkta samt knarkskulder på det som du skriver och måste nu hålla sig borta från Stockholm

Tänk om det är så illa.. Men då måste de väl ändå flytta ut sina saker. Rörigt för det nygifta paret minsann..
Citera
2022-11-12, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
😂😂😂
Best comment på länge
Haha det känns faktiskt som ett tänkbart scenario 😂
Citera
2022-11-12, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ärligt nu, har den här luffaren någonsin haft ett eget boende?

Då räknar jag inte med hans pojkrum hos morsan eller lägenheterna avskrädet hotat sig till att uppehålla sig i.

Han är ett fucking gatubarn, i stil med zigenare, enda som saknas är tältet och kunskapen att leva i ett skogsbryn och laga mat på en vedspis.

Nej han sade i någon youtube vlogg att han brukade bryta sig in i folks lägenheter och ta över den "nu bor jag här och du kan inte slänga ut mig" typ.
Citera
2022-11-12, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Jag tror att dom ej har betalat hyran så dom har blivit vräkta samt knarkskulder på det som du skriver och måste nu hålla sig borta från Stockholm
Har för mig att Alva sa upp lägenheten när hon och Alex gjorde slut.
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tänk om det är så illa.. Men då måste de väl ändå flytta ut sina saker. Rörigt för det nygifta paret minsann..
Jag tror påriktigt att när dom gå gjorde slut packade Alex sin lv resväska med sina kläder och drog neråt, och Alva tog sina grejer och åkte till mamsen och sen till en kompis och att dom lämnade lägenheten så. Finns ingen annan förklaring för uppsägningstiden måste gått ut nu och det finns ingen chans att hon han flytta ut alla grejer och hitta nånstans att ställa allt.
Citat:
Ursprungligen postat av kinesfuruhall
Nej han sade i någon youtube vlogg att han brukade bryta sig in i folks lägenheter och ta över den "nu bor jag här och du kan inte slänga ut mig" typ.
Ja han har sagt någonting sånt, men jag har fått känslan att han glidit runt påtänd dagarna i ända och att dom chillat hos nån polare och sen efter en stund typ sagt ”jag bor här nu” och sen gett stackaren några kronor då och då. Har för mig att han sa något i den stilen i nån video!
Citera
2022-11-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Vet inte vad det mest sorgliga är, alla originella kommentarer om stugbajsarN, deras missbruk eller att Alva börjat hoppa på habbracet och knäpper med leksakspistolen hon också.

2 månader sedan var hon muslim och nu spelar hon gangster. Meth is one helluva drug.

Det kan vara så att hon tar meth för att göra sig fin och behaga Alex? Alex,Alex Alex Alex Alex
Citera
2022-11-13, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Alva sa ju i sin video efter "uppbrottet" att den va "uppsagd"
Men vetifan allt va skumt me den lgh, dem bodde ju fan inte där en natt ens! Tror dem redan sluta betala hyra när de va i Turkiet. Alva har nog fått me lite kläder hem till föräldrarna. Resten har de bara lämnat och dragit. Typiskt pundar liv helt enkelt, inga konstigheter. De hyrde ju i andra hand dessutom. Ingen av dem har eller kommer någonsin kunna stå på ett hyreskontrakt.
Citera
2022-11-13, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Har för mig att Alva sa upp lägenheten när hon och Alex gjorde slut.

Jag tror påriktigt att när dom gå gjorde slut packade Alex sin lv resväska med sina kläder och drog neråt, och Alva tog sina grejer och åkte till mamsen och sen till en kompis och att dom lämnade lägenheten så. Finns ingen annan förklaring för uppsägningstiden måste gått ut nu och det finns ingen chans att hon han flytta ut alla grejer och hitta nånstans att ställa allt.

Ja han har sagt någonting sånt, men jag har fått känslan att han glidit runt påtänd dagarna i ända och att dom chillat hos nån polare och sen efter en stund typ sagt ”jag bor här nu” och sen gett stackaren några kronor då och då. Har för mig att han sa något i den stilen i nån video!
Inte en chans brushan!
Benim e KLAAAAR för life! Han kan köpa feta hus eller övernatta i topp sviterna världen över. Köpa nya LV tröjor 7 dagar i veckan. Men han väljer hellre att ligga på en madrass på golvet hos Annie i HM kläder, för han är Ghetto bror, fattar ni väl
Citera
2022-11-13, 01:05
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Jag kollade upp Alex och han hade ett par hundra hos fogden.

Är Alva också skuldsatt? Hon har väl inte heller haft ett jobb gissar jag.

Fy fan vilket skitliv, flexa en massa fula jävla kläder på insta och låtsas vara framgångsrik sen är man skuldsatt över öronen och sover på en 90,'is madrass på golvet hos någon polare.
Citera
2022-11-13, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag kollade upp Alex och han hade ett par hundra hos fogden.

Är Alva också skuldsatt? Hon har väl inte heller haft ett jobb gissar jag.

Fy fan vilket skitliv, flexa en massa fula jävla kläder på insta och låtsas vara framgångsrik sen är man skuldsatt över öronen och sover på en 90,'is madrass på golvet hos någon polare.
Okej? Men han har iaf fame mannen han känner lokal och capo 13.
Citera
2022-11-13, 08:02
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Okej? Men han har iaf fame mannen han känner lokal och capo 13.

Inte famous, infamous.
Citera
2022-11-13, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Inte famous, infamous.
Han har fame, går han runt på stan känner folk igen han. Tråden har 400+ sidor. Allt detta är en stor ego boost för vår lilla pusher. Hoodfamous också samt hoodnigga när vi ändå är där.
Senast redigerad av OrtenGrabb163 2022-11-13 kl. 09:44.
Citera
2022-11-13, 09:50
Medlem
Fin förebild för sina barn den där mulatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in