Citat:
Ursprungligen postat av
gronagubben
han får nog streamingpengar för sin musik som motsvarar ett socialbidrag (han har kf-skulder som tar resten misstänker jag)
Det var många månader sedan jag såg alex göra reklam för företag på instagram så sponsorerna har helt klart lämnat han.
Tror han har börjat sälja av sina kläder för den sista videon jag såg han i på tiktok så bar Alex mjukisbyxor från stadium och farfarströja från H&M .
Ja det är väl säkert lite streamingpengar som kommer. Men tror de lever dyrt så allt tar slut direkt.
Nä jag tror nog inte de har några direkta samarbeten som pågår. Men jag syftade på det man sett senaste tiden. När de lägger ut shout outs till barberaren, nagelställen och pizzerian osv. Då tror jag de tigger till sig tjänsterna och maten mot att de länkar ställena i sin instagramstory.
Han behövde nog bränna upp den där vita Lv-tröjan han hade på sig en månad så då fick stackarn handla lite nytt i vanliga affärer. Eller så ockuperar han Anines lägenhet och hans kläder!
För nu undrar jag verkligen varför de inte åker tillbaka till Sthlm och sin lägenhet? Där de har alla sina kläder och så... Det måste vara som det ryktats om. Att han kritat droger och är jagad där uppe? Eller vad tror ni?