2022-11-13, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag kollade upp Alex och han hade ett par hundra hos fogden.

Är Alva också skuldsatt? Hon har väl inte heller haft ett jobb gissar jag.

Fy fan vilket skitliv, flexa en massa fula jävla kläder på insta och låtsas vara framgångsrik sen är man skuldsatt över öronen och sover på en 90,'is madrass på golvet hos någon polare.
Tror inte hon är skuldsatta då skulle inte Alex ta ut pengarna till hennes konto
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Han har fame, går han runt på stan känner folk igen han. Tråden har 400+ sidor. Allt detta är en stor ego boost för vår lilla pusher. Hoodfamous också samt hoodnigga när vi ändå är där.
Ja folk känner igen han och det är så han tjänar pengar när han pundar, han hittar groupies i orten, chillar med dom på nån fest sen bakom stängda dörrar hittar han nog någon anledning att pressa fram pengar ur dom.
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Fin förebild för sina barn den där mulatten.
Bättre att han är så långt från barnen som möjligt, så kanske dom har en chans att bli skattebetalare. Sjukt att när hans barn jobbar och betalar skatt så kommmer som betala pappa ist för att pappa betalar dom😂
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Inte en chans brushan!
Benim e KLAAAAR för life! Han kan köpa feta hus eller övernatta i topp sviterna världen över. Köpa nya LV tröjor 7 dagar i veckan. Men han väljer hellre att ligga på en madrass på golvet hos Annie i HM kläder, för han är Ghetto bror, fattar ni väl
Haha ja det är faktiskt konstigt med hm kläderna, han burkar väl aldrig visa sig i sånt ? Men nu har de varit tyst från Alvz och alxz och husdjuret anine också ett tag
Citera
2022-11-13, 14:01
Medlem
darkSkyes avatar
Hur kommer det sig att en så pass grovt kriminell kille som Alex glider runt utan problem, medans nästan alla andra gängmedlemmar eller grovt kriminella INTE gör det?

Kan någon förklara det för mig? Eller gör han det inte på de sättet som man får se i SM kanske?
Han torde väl ha en större hotbild emot sig typ hela tiden tänker jag
Citera
2022-11-13, 14:03
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Tror inte hon är skuldsatta då skulle inte Alex ta ut pengarna till hennes konto

Ja folk känner igen han och det är så han tjänar pengar när han pundar, han hittar groupies i orten, chillar med dom på nån fest sen bakom stängda dörrar hittar han nog någon anledning att pressa fram pengar ur dom.

Bättre att han är så långt från barnen som möjligt, så kanske dom har en chans att bli skattebetalare. Sjukt att när hans barn jobbar och betalar skatt så kommmer som betala pappa ist för att pappa betalar dom😂

Haha ja det är faktiskt konstigt med hm kläderna, han burkar väl aldrig visa sig i sånt ? Men nu har de varit tyst från Alvz och alxz och husdjuret anine också ett tag
Är detta bekräftat?

Något som är bekräftat är att det gjordes utmätning senast för någon månad sedan, så att han numera plockar ut lönen på någon annans konto är ingen högoddsare.
Citera
2022-11-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Hur kommer det sig att en så pass grovt kriminell kille som Alex glider runt utan problem, medans nästan alla andra gängmedlemmar eller grovt kriminella INTE gör det?

Kan någon förklara det för mig? Eller gör han det inte på de sättet som man får se i SM kanske?
Han torde väl ha en större hotbild emot sig typ hela tiden tänker jag
Ganska uppenbart, han är inte i närheten av så kriminell han försöker framstås, han är en kund inget annat. Vist han har gjort några brott hit och dit när han varit absad inget mer än så. Ingen riktig kriminell skulle ens slösa sin tid på han och inte polisen heller, bättre Alex knarkar en någon unge i orten. Sen när dom har tillräckligt för att låsa in han så tar dom in han och det kan ta lång tid eftersom han inte lever som han lär.
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Är detta bekräftat?

Något som är bekräftat är att det gjordes utmätning senast för någon månad sedan, så att han numera plockar ut lönen på någon annans konto är ingen högoddsare.
Ja det skulle jag påstå, har framkommit många gånger att dom har dela ekonomi och att Alex inte har ett eget konto. Men kanske är kronofogden som städa lägenheten när dom gjorde utmätning då
Citera
2022-11-13, 15:46
Medlem
bellesbluess avatar
Det har varit tyst från paret bajs och deras husdjur sen klippet med Alex och pistol kom upp på tiktok. Tröttnade farbror blå och låste in trion kanske? Hehe
Citera
2022-11-13, 17:40
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det har varit tyst från paret bajs och deras husdjur sen klippet med Alex och pistol kom upp på tiktok. Tröttnade farbror blå och låste in trion kanske? Hehe

Det var också hyffsat längesen de tiggde till sig grejer (de där naglarna kommer behöva en manikyrist för att tas bort/fixas t.ex) så tror looken kommer förändras framöver. Om de ens vågar visa sig, men vi har ju redan sett H&M-tröjan så what's next...?

Nä men seriöst... är det ingen som kan pumpa upp tråden med nått kul skvaller? Är ju en besvikelse varje gång man kollar tråden nu ju (mitt enda nöje i livet )... och var fan är Ghost? För att inte tala om söndagsvideon...?
Senast redigerad av Kaktusmongo 2022-11-13 kl. 17:50.
Citera
2022-11-13, 19:49
Medlem
Don v sa i en video nyss ”jag gjorde en tävling med pris på 30000kr de finns vissa artister som gör tävling med 5000kr det är snålt” vad tycker Alex om den kommentaren?
Citera
2022-11-13, 20:13
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Det var också hyffsat längesen de tiggde till sig grejer (de där naglarna kommer behöva en manikyrist för att tas bort/fixas t.ex) så tror looken kommer förändras framöver. Om de ens vågar visa sig, men vi har ju redan sett H&M-tröjan så what's next...?

Nä men seriöst... är det ingen som kan pumpa upp tråden med nått kul skvaller? Är ju en besvikelse varje gång man kollar tråden nu ju (mitt enda nöje i livet )... och var fan är Ghost? För att inte tala om söndagsvideon...?

Hennes naglar som nyss gjordes var svartmålade redan typ två dagar efteråt. Så hon har redan sabbat dem verkar det som. Kanske inte var tillräckligt gangster för henne...
Trist för den salongen att förknippas med Alvas punderier också när hon pangar med de där klorna längst fram i bild. Hade inte känts kul om jag var nageltjejen som sponsrat och gjort dem iallafall. Ser illa ut.

Tror också att det går rätt dåligt för dem från och med nu. Så du bör försöka ha ett liv utanför deras värld😅🙏 Jag menar det har ju inte varit uppladdningsproblem i 8 dagar... De kanske kritat klart även i Gbg nu och luffartåget har börjat åka mot annan stad i vårt rike... Se upp där ute!
Citera
2022-11-13, 20:20
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Don v sa i en video nyss ”jag gjorde en tävling med pris på 30000kr de finns vissa artister som gör tävling med 5000kr det är snålt” vad tycker Alex om den kommentaren?

Det där var ingen trevlig diss.. Undrar hur Alxz och Alvz tar den? Så har de blivit ovänner nu också?
Citera
2022-11-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det där var ingen trevlig diss.. Undrar hur Alxz och Alvz tar den? Så har de blivit ovänner nu också?
Haha hoppas de skulle va kul att följa, men tror inte herr don v tänkte på att Alxz har en pundig TikTok tävling, men kanske för att han sa just 5lax känns ändå rätt specifikt. Det värsta är att jag tror fan don v är mer gangster en Alex 😂 för ska vi va ärlig och inte driva med att han är svensk o bryter osv så kommer han ändå ifrån Malmö och han har snurrat runt där hela livet, även med sin musik osv och jag har inte hört något speciellt om att han skulle va fejk eller sånt, så det bör väl kanske finnas någon form av respekt om ingen ”testat” han ? Någon som vet?
Citera
2022-11-13, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Tycker ändå det är efterblivet och barnsligt att kalla folk för gris/fetto/stugbajsare bakom ett tangentbord. Känns väldigt butthurt att hänvisa till sin yttrandefrihet bara för att alla inte uppskattar tangentbordsmobbing, oavsett om detta är flashback. Kanske är en fråga om åldern på dom som skriver här också iofs.
frågan är vilket som är värst. kalla sitt ex för stugbajsare i en vlog på deras gemensamma kanal eller någon random person som skriver det på flashback.

jag vet vad jag hade röstat på.
Citera
2022-11-13, 21:32
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
frågan är vilket som är värst. kalla sitt ex för stugbajsare i en vlog på deras gemensamma kanal eller någon random person som skriver det på flashback.

jag vet vad jag hade röstat på.

Det är väl att simma runt i samma låga nivå känner jag.

Och jag tycker inte heller det är ok att pika kring vikt, eller att någon är ful. Men när någon försöker göra om hela sitt fejs är det ok att nämna känner jag. Tusen filter så man undrar om det ens är samma människa. Det blir bara patetiskt. Sista klippen på Alva på deras tiktok ser ju inte ens ut som henne!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in