Citat:
Tror inte hon är skuldsatta då skulle inte Alex ta ut pengarna till hennes kontoJag kollade upp Alex och han hade ett par hundra hos fogden.
Är Alva också skuldsatt? Hon har väl inte heller haft ett jobb gissar jag.
Fy fan vilket skitliv, flexa en massa fula jävla kläder på insta och låtsas vara framgångsrik sen är man skuldsatt över öronen och sover på en 90,'is madrass på golvet hos någon polare.
Är Alva också skuldsatt? Hon har väl inte heller haft ett jobb gissar jag.
Fy fan vilket skitliv, flexa en massa fula jävla kläder på insta och låtsas vara framgångsrik sen är man skuldsatt över öronen och sover på en 90,'is madrass på golvet hos någon polare.
Citat:
Ja folk känner igen han och det är så han tjänar pengar när han pundar, han hittar groupies i orten, chillar med dom på nån fest sen bakom stängda dörrar hittar han nog någon anledning att pressa fram pengar ur dom.Bättre att han är så långt från barnen som möjligt, så kanske dom har en chans att bli skattebetalare. Sjukt att när hans barn jobbar och betalar skatt så kommmer som betala pappa ist för att pappa betalar dom😂
Citat:
Haha ja det är faktiskt konstigt med hm kläderna, han burkar väl aldrig visa sig i sånt ? Men nu har de varit tyst från Alvz och alxz och husdjuret anine också ett tag
Inte en chans brushan!
Benim e KLAAAAR för life! Han kan köpa feta hus eller övernatta i topp sviterna världen över. Köpa nya LV tröjor 7 dagar i veckan. Men han väljer hellre att ligga på en madrass på golvet hos Annie i HM kläder, för han är Ghetto bror, fattar ni väl
Benim e KLAAAAR för life! Han kan köpa feta hus eller övernatta i topp sviterna världen över. Köpa nya LV tröjor 7 dagar i veckan. Men han väljer hellre att ligga på en madrass på golvet hos Annie i HM kläder, för han är Ghetto bror, fattar ni väl
(mitt enda nöje i livet
)... och var fan är Ghost? För att inte tala om söndagsvideon...?