2022-11-12, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Alex kan inte hantera en pistol så bättre han fortsätter med fingrarna imo. Sen förstår jag inte varför man vill filma sig själv med ett vapen. Om man leker med tanken att ceesay har några fiender som ska pull up, är det inte bättre att dom inte vet om man har en tabbe än att dom vet att man har en, störst chans att överleva är om dom inte är beredd på att man har ett vapen tycker jag iaf. För har du fiender som pangar så får man räkna med att dom kommer även om du har en tabbe eller inte.
Han passade väl på att showa när det fanns rekvisita till hands...
De skjutningar som händer - det brukar vara "ung man skjuten .... " typ som en avrättning - sällan ömsesidig skottlossning som en acionfilm, även om det hänt ibland. De som är kända av polisen blir ofta stoppade och kan liksom inte gå runt beväpnade till vardags för att skydda sig, men den som angriper kan hämta fram vapen just då, och försöker slå till när personen inte är beredd. Skillnaden är väl att om offret har ett våldskapital bakom sig så kan det bli vedergällning, och går du på ett gäng i deras hemort kan det ju bli moteld, då de sina gömmor nära och springisar.
Men Alex är inte med i något gäng, han är en pundare som krigar mot gubbar och kvinnor som Blackghost säger och som vådasköt en bekant. Vem skulle skicka siccarios på honom? Antar att han har knarkskulder och irriterar folk men har han seriösa fiender som skulle riskera långa straff för hans skull?
Senast redigerad av TigerKid2 2022-11-12 kl. 11:23.
Citera
2022-11-12, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Sista stycket håller jag med dig. Resten orelevant (för mig)
Men snälla du, måste vi sitta och låtsas som att vi tycker att vara överviktig, ha ankläppar, ha 1kg smink i ansiktet och leka en "bad gangster bitch" - looken är snyggt bara för att hon möjligtvis skulle ta illa upp över det ?

Det finns inget attraktivt i alla dem attributen och det är lika bra att få det sagt.
Genom att få det sagt så markerar man att denna typ utav beteende inte är speciellt accepterat bland dem flesta, vilket snarare skulle vara bra för Alva att få höra, då det kan ge henne en tankeställare kring vad hon håller på med.
Hela den här utseende förvandlingen HANDLAR om att hennes image som "gangster bitch" ska framhävas eftersom hon är tillsammans med en kriminell person och tycker detta är coolt.

Sedan har alla rätt till sin åsikt på det här forumet oavsett om du blir triggad eller inte.
Om någon tycker att övervikt, ankläppar och 1kg smink i ansiktet är fult, så har man rätt att ha den åsikten och få uttrycka den.
Citera
2022-11-12, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Han är paranoid som fan så han vistas inte på det sättet som man kan tro, snubben vågar knappt visa sig själv på alvas stories
Typ drogparanoia eller har han någon allvarlig hotbild tror du?
Citera
2022-11-12, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Han passade väl på att showa när det fanns rekvisita till hands...
De skjutningar som händer - det brukar vara "ung man skjuten .... " typ som en avrättning - sällan ömsesidig skottlossning som en acionfilm, även om det hänt ibland. De som är kända av polisen blir ofta stoppade och kan liksom inte gå runt beväpnade till vardags för att skydda sig, men den som angriper kan hämta fram vapen just då, och försöker slå till när personen inte är beredd. Skillnaden är väl att om offret har ett våldskapital bakom sig så kan det bli vedergällning, och går du på ett gäng i deras hemort kan det ju bli moteld, då de sina gömmor nära och springisar.
Men Alex är inte med i något gäng, han är en pundare som krigar mot gubbar och kvinnor som Blackghost säger och som vådasköt en bekant. Vem skulle skicka siccarios på honom? Antar att han har knarkskulder och irriterar folk men har han seriösa fiender som skulle riskera långa straff för hans skull?
Nej jag menade inte att nån skulle skicka siccarios, det var ett exempel bara. Och ja dom flesta kriminella som behöver vapen kan inte ha vapen på sig, men om du ser nån lite högre uppsatt person i ett lokalt gäng som du vet är i konflikt med ett annat lokalt gäng så kan du räkna med att det finns en pistol liggandes i närheten. Men nej Alex har inte i närheten den status i kriminalitet inte ens i närheten. Som när han berättar i nån storytime att det var ”opps” utanför och han sprang upp och hämta tabben och börja skjuta mot dom på öppen gata mitt på dagen, på sin höjd vad det skuggfolket han sköt fingerpistol emot.
Citera
2022-11-12, 12:57
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Men snälla du, måste vi sitta och låtsas som att vi tycker att vara överviktig, ha ankläppar, ha 1kg smink i ansiktet och leka en "bad gangster bitch" - looken är snyggt bara för att hon möjligtvis skulle ta illa upp över det ?

Det finns inget attraktivt i alla dem attributen och det är lika bra att få det sagt.
Genom att få det sagt så markerar man att denna typ utav beteende inte är speciellt accepterat bland dem flesta, vilket snarare skulle vara bra för Alva att få höra, då det kan ge henne en tankeställare kring vad hon håller på med.
Hela den här utseende förvandlingen HANDLAR om att hennes image som "gangster bitch" ska framhävas eftersom hon är tillsammans med en kriminell person och tycker detta är coolt.

Sedan har alla rätt till sin åsikt på det här forumet oavsett om du blir triggad eller inte.
Om någon tycker att övervikt, ankläppar och 1kg smink i ansiktet är fult, så har man rätt att ha den åsikten och få uttrycka den.

Triggad? För att jag inte tycker det är ok att gå på folks utseenden..jaja.. "Ok"
Du måste inte låtsas som någonting, snälla du. Gör din grej vetja!
Citera
2022-11-12, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Kan du föreställa dig en påtänd psykotisk Alex mantla fingret, troligtvis skrika något i still med ”din öh mamma knull.. ni tror ni catchar mig lackin va? Benim ä strapt med glizzy, fuck oppsen ” och det är absolut ingen i närheten 😂 och det värsta är att det ja skrev inte ens är otroligt. Sen kommer Alva efter och skriker älskling du glömde bandanan
Citera
2022-11-12, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Nej jag menade inte att nån skulle skicka siccarios, det var ett exempel bara. Och ja dom flesta kriminella som behöver vapen kan inte ha vapen på sig, men om du ser nån lite högre uppsatt person i ett lokalt gäng som du vet är i konflikt med ett annat lokalt gäng så kan du räkna med att det finns en pistol liggandes i närheten. Men nej Alex har inte i närheten den status i kriminalitet inte ens i närheten. Som när han berättar i nån storytime att det var ”opps” utanför och han sprang upp och hämta tabben och börja skjuta mot dom på öppen gata mitt på dagen, på sin höjd vad det skuggfolket han sköt fingerpistol emot.

Haha det är nog mer sannonlikt, och sen får vi inte glömma att - Alex är inte bara en nojjig pundare han är också en enterainer. Dels för att det ger views men vi känner väl alla någon som kan konsten att berätta en historia, så bra att de börjar tro på det själva. Och man lyssnar för att det är bra underhållning.
Citera
2022-11-12, 15:40
Medlem
Citat:
Så sant! Jag medger att det var oerhört dumt att hoppa på var å varannan i denna tråd med min gulliga moral. Jag ska i fortsättningen göra mitt bästa för att vara mer som du. Du verkar vara en oerhört skön person. Kram
Tack det var allt vi ville, vad gör tjock Alva nu är det nån som vet?
Citera
2022-11-12, 15:41
Medlem
Citat:
Triggad? För att jag inte tycker det är ok att gå på folks utseenden..jaja.. "Ok"
Du måste inte låtsas som någonting, snälla du. Gör din grej vetja!

Välkommen till skvaller, eller flashback I övrigt.
Personangrepp, kritiserade på dom högsta och lägsta nivåerna.

Just nu kritiserar vi en brud som följer Alex slaviskt, trots all skit den ger henne.
Dom hade båda säkert kunna lyckats på youtube, men någonting har gått jävligt snett.

Håller med till en viss del, borde vara mer fokus på hans svettiga mössa och osammanhängande tal än tösens försök till hoodrat. (är hans tråd, men klart hon följer med i kölvattnet)

Hur försörjer sig Alex? Kan man få soc hur länge som helst?
Citera
2022-11-12, 15:49
Medlem
vadsadusadus avatar
Fattar inte att tråden inte döpts om till "skvaller om Alex och Alva" så swom de tjatas om henne.
Citera
2022-11-12, 16:29
Medlem
JoeMama1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonioCassano
Min dotter bajsar inte ned stugor med raketbajs så de måste saneras. Vidare är hon en gris, titta på henne och inte ett uns försök att gå ner i vikt. Äckligt.

Klockrent svar
Citera
2022-11-12, 16:59
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Välkommen till skvaller, eller flashback I övrigt.
Personangrepp, kritiserade på dom högsta och lägsta nivåerna.

Just nu kritiserar vi en brud som följer Alex slaviskt, trots all skit den ger henne.
Dom hade båda säkert kunna lyckats på youtube, men någonting har gått jävligt snett.

Håller med till en viss del, borde vara mer fokus på hans svettiga mössa och osammanhängande tal än tösens försök till hoodrat. (är hans tråd, men klart hon följer med i kölvattnet)

Hur försörjer sig Alex? Kan man få soc hur länge som helst?

Tror inte de går på soc med tanke på de andra inkomsterna de haft. Soc kollar ju även tre månader bakåt i tiden och har man haft mer än normen i inkomst så nekar de hjälp rakt av.
Så det börjar nog bli fattigt för dem nu... Lär vara panik över att inte de får till videos och cash som rullar in.

Hoppas även att företag sluta sponsra dem. De stöttar ju faktiskt deras pundiga livsstil. Pizzor, löshår, läppar, naglar, barberare och annat krafs. Är ju fan inte bra förebilder nånstans och ska inte ha ett skit gratis i min bok iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in