2022-11-12, 17:11
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Tack det var allt vi ville, vad gör tjock Alva nu är det nån som vet?

Äter kolhydrater och dricker vin.
Citera
2022-11-12, 18:35
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tror inte de går på soc med tanke på de andra inkomsterna de haft. Soc kollar ju även tre månader bakåt i tiden och har man haft mer än normen i inkomst så nekar de hjälp rakt av.
Så det börjar nog bli fattigt för dem nu... Lär vara panik över att inte de får till videos och cash som rullar in.

Hoppas även att företag sluta sponsra dem. De stöttar ju faktiskt deras pundiga livsstil. Pizzor, löshår, läppar, naglar, barberare och annat krafs. Är ju fan inte bra förebilder nånstans och ska inte ha ett skit gratis i min bok iallafall.

han får nog streamingpengar för sin musik som motsvarar ett socialbidrag (han har kf-skulder som tar resten misstänker jag)

Det var många månader sedan jag såg alex göra reklam för företag på instagram så sponsorerna har helt klart lämnat han.

Tror han har börjat sälja av sina kläder för den sista videon jag såg han i på tiktok så bar Alex mjukisbyxor från stadium och farfarströja från H&M .
Citera
2022-11-12, 19:19
Medlem
Tycker ändå det är efterblivet och barnsligt att kalla folk för gris/fetto/stugbajsare bakom ett tangentbord. Känns väldigt butthurt att hänvisa till sin yttrandefrihet bara för att alla inte uppskattar tangentbordsmobbing, oavsett om detta är flashback. Kanske är en fråga om åldern på dom som skriver här också iofs.
Hur som helst, det drar ner kvaliteten på den här tråden. En annan femma att driva om deras fingerpistoler och livsstil. Fram med skvaller och sånt som är intressant istället.
Citera
2022-11-12, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Kan du föreställa dig en påtänd psykotisk Alex mantla fingret, troligtvis skrika något i still med ”din öh mamma knull.. ni tror ni catchar mig lackin va? Benim ä strapt med glizzy, fuck oppsen ” och det är absolut ingen i närheten 😂 och det värsta är att det ja skrev inte ens är otroligt. Sen kommer Alva efter och skriker älskling du glömde bandanan
😂😂😂
Best comment på länge
Senast redigerad av OrtenGrabb163 2022-11-12 kl. 19:35.
Citera
2022-11-12, 19:36
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
han får nog streamingpengar för sin musik som motsvarar ett socialbidrag (han har kf-skulder som tar resten misstänker jag)

Det var många månader sedan jag såg alex göra reklam för företag på instagram så sponsorerna har helt klart lämnat han.

Tror han har börjat sälja av sina kläder för den sista videon jag såg han i på tiktok så bar Alex mjukisbyxor från stadium och farfarströja från H&M .
Du menar alltså att det finns en marknad för falska märkeskläder en pundare bott i?

Folk gör allt för fame idag.
Citera
2022-11-12, 19:40
Medlem
se8035s avatar
Vet inte vad det mest sorgliga är, alla originella kommentarer om stugbajsarN, deras missbruk eller att Alva börjat hoppa på habbracet och knäpper med leksakspistolen hon också.

2 månader sedan var hon muslim och nu spelar hon gangster. Meth is one helluva drug.
Citera
2022-11-12, 19:44
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Du menar alltså att det finns en marknad för falska märkeskläder en pundare bott i?

Folk gör allt för fame idag.

Orten grabbar bangar inte en sekund för fejk kläder med bromsspår i.
Dom har suttit på kåken hela högen där normen är dela kalsonger m.m
Citera
2022-11-12, 19:54
Medlem
LaPrincipessas avatar
Någon som hört någon om Quatrossa? Hon hamnade på psyket, körde live och uppdaterade mycket men nu knäpptyst…

(Quatrossa påstår sig vara mamma till Alex barn…)
Citera
2022-11-12, 20:10
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Ja det är väl säkert lite streamingpengar som kommer. Men tror de lever dyrt så allt tar slut direkt.
Nä jag tror nog inte de har några direkta samarbeten som pågår. Men jag syftade på det man sett senaste tiden. När de lägger ut shout outs till barberaren, nagelställen och pizzerian osv. Då tror jag de tigger till sig tjänsterna och maten mot att de länkar ställena i sin instagramstory.

Han behövde nog bränna upp den där vita Lv-tröjan han hade på sig en månad så då fick stackarn handla lite nytt i vanliga affärer. Eller så ockuperar han Anines lägenhet och hans kläder!
För nu undrar jag verkligen varför de inte åker tillbaka till Sthlm och sin lägenhet? Där de har alla sina kläder och så... Det måste vara som det ryktats om. Att han kritat droger och är jagad där uppe? Eller vad tror ni?
Citera
2022-11-12, 20:18
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det är väl säkert lite streamingpengar som kommer. Men tror de lever dyrt så allt tar slut direkt.
Nä jag tror nog inte de har några direkta samarbeten som pågår. Men jag syftade på det man sett senaste tiden. När de lägger ut shout outs till barberaren, nagelställen och pizzerian osv. Då tror jag de tigger till sig tjänsterna och maten mot att de länkar ställena i sin instagramstory.

Han behövde nog bränna upp den där vita Lv-tröjan han hade på sig en månad så då fick stackarn handla lite nytt i vanliga affärer. Eller så ockuperar han Anines lägenhet och hans kläder!
För nu undrar jag verkligen varför de inte åker tillbaka till Sthlm och sin lägenhet? Där de har alla sina kläder och så... Det måste vara som det ryktats om. Att han kritat droger och är jagad där uppe? Eller vad tror ni?

Jag tror att dom ej har betalat hyran så dom har blivit vräkta samt knarkskulder på det som du skriver och måste nu hålla sig borta från Stockholm
Citera
2022-11-12, 20:25
Medlem
Citat:
Jag tror att dom ej har betalat hyran så dom har blivit vräkta samt knarkskulder på det som du skriver och måste nu hålla sig borta från Stockholm
Drf han gömmer sig som en råtta i gbg 😂
Citera
2022-11-12, 20:26
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Ärligt nu, har den här luffaren någonsin haft ett eget boende?

Då räknar jag inte med hans pojkrum hos morsan eller lägenheterna avskrädet hotat sig till att uppehålla sig i.

Han är ett fucking gatubarn, i stil med zigenare, enda som saknas är tältet och kunskapen att leva i ett skogsbryn och laga mat på en vedspis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in