Citat:
Ursprungligen postat av
Major.Armstrong
Han kanske är skyldig eller oskyldig, men logiken tingsrätten visar är exakt varför jag undviker kvinnor.
"Mannens berättade om händelsen ansåg dock tingsrätten både var kortfattad och tämligen torftig."
Ah shit den var kortfattad? Visste inte man skulle skriva en hel uppsats eller liknade annars så blir man skyldig automatisk...

Håller mig också borta från kvinnor nu för tiden. Inte för att jag vill, utan för att samhället och rättssystemet men också kvinnorna idag är så jävla konstiga.
* Kvinnan vill avbryta mitt i akten, viskar nej, eller av någon anledning inte längre vill.
* Eller bara ångrar sig dagen efter.
* Eller faller för sina vänners grupptryck som inte tycker om killen.
* Det är inte alla gånger tydliga signaler utan det liknar mer onda avsikter eller hämnd. Det har vi sett förut.
Killen = våldtäkt = 3 till 5 års fängelse, förlorar vänner, arbete, boende och ens liv och framtid är förstörd. Nej tack. Låt de muslimska orcherna ta över svenska kvinnor.
Häromdagen "skämtade" en kvinnlig kollega med mig och sade: "Om jag skulle berätta för HR att du har blablabla med mig (kommer inte ihåg hur hon formulerade sig men det handlade om någon form av sex) så skulle du få sparken". Det här säger hon utan att jag har visat intresse för henne eller sagt något olämpligt. För henne var det ett "skämt".