2022-11-12, 09:39
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markberedning
Hemlig för den övriga kommunstyrelsen och hemlig för hennes sambo.

...och vi och de har väl inte ett skit att göra med hennes privata sexliv?

Typiskt muslimskt beteende att försöka kontrollera kvinnans sexliv. Helt sjukt.
Citera
2022-11-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Jag tror att vi behöver gå lite offtopic för att få en bredare bild.

Hur hade hon reagerat om detta skulle ha rört sig om någon i SD?

Snacka om att Bodil och de andra drakkvinnorna som försvarar henne skulle ha kräkts och spytt galla om detta hade handlat om ngn i SD . S är ett mobbarparti och har alltid varit . Ägnar sej åt ytfrysning på arbetsplatser osv om du inte tycker som dom .
Citera
2022-11-12, 10:15
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
– Det finns privata sms som jag inte vill ska komma ut, säger hon

Detta anges som skälet till att hon inte polisanmält dessa påtryckningar/hot.

Hur dum får man vara? Ärligt talat? Hon berättar i klartext vad utpressaren ska göra för att få som han vill.

Det rör sig så klart om att hon har skrivit till honom 2016 att hon vill ta hans grova i snickerstunneln och sånt och hon skäms såklart om det blir publikt. Kanske finns lite förnedringsinslag hon som feminist inte vill ska komma ut också, vem vet. Svårt kanske att hävda kvinnors rättigheter när man vill bli kissad i ansiktet och kallad en hora.

Hur som helst är folk inte mer än människor. Jag hade inte fått skadat förtroende för en politiker för att den har skickat såna sms. Jag menar, alla vet att folk tittar på porr. Om det råkade bli publikt att en viss politiker kollar porr (privat, inte i riksdagen och sånt) vad är reaktionen? Jaha? Och? Vi vet. Ska ändå av nån anledning bli pinsamt.
Citera
2022-11-12, 10:20
Medlem
Drevets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Altså ...har hon bara legat eller har det framkommit att hon misskött sina arbetsuppgifter?
Hur skulle bostadsbolaget fått fördelar pga deras affär?
Jag röstade inte rött men jag får en känsla om att det handlar om partiförakt med en släng av incells här i tråden.
Folk ligger ...vi vet inget om hennes äktenskap?

Dåligt beslut förmodligen men för fan. Typ 50% av alla längre förhållanden har det strulats i.

Är väl därför det behövs en utredning. Gissar på att hon skulle ha anmält jäv när hon var med på beslut.

Hennes äktenskap har inget med detta sätt göra.
Hon kan ha levt i ett öppet förhållande, hennes partner kanske gick igång på att hon träffade andra osv inget vi vet.
Citera
2022-11-12, 10:31
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Syn optikern nästa? Nej hon är inte snygg.

Sarkasm.
Citera
2022-11-12, 10:52
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Jag har inte läst all information som finns tillgänglig men tycker att hon ska få sitta kvar. Att vänsterprassla lite är inget direkt konstigt eller skadligt. Klart att hon ska få behålla jobbet och sedan eventuellt skilja sig från maken.

Varför ska hon skiljas - de kanske vill ha en trekant…
Citera
2022-11-12, 12:03
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
O du tror inte den gamla eminenta stammen du syftar på höll på med degeneration?

Jo det förekom också men detta är next level shit.

Nu monterar man ned allt samtidigt som man påstår att man bygger upp och gräver guld ur berget tills det rämnar.
Vad man än röstar på så rinner slantarna åt samma håll.

Mot globalism psykopati och ondska.
Citera
2022-11-12, 12:05
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ja, det är en osund kultur som växt fram.
Se bara på tjänstemän som driver sina egna agendor och där aningslösa politiker svarar att de inte hunnit läsa beslutsunderlaget innan de själva varit med och fattat beslut. Och som sedan är så viljelösa att dom inte orkar göra om och göra rätt.

Ja det är riktigt mjäkigt och o-testosteron hela grejen.

Finns liksom ingen tåga.
Citera
2022-11-12, 13:28
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Altså ...har hon bara legat eller har det framkommit att hon misskött sina arbetsuppgifter?
Hur skulle bostadsbolaget fått fördelar pga deras affär?
Jag röstade inte rött men jag får en känsla om att det handlar om partiförakt med en släng av incells här i tråden.
Folk ligger ...vi vet inget om hennes äktenskap?

Dåligt beslut förmodligen men för fan. Typ 50% av alla längre förhållanden har det strulats i.

Bodil är i praktiken VDs chef. Hon har suttit i nämnder och godkänt affärer i mångmiljon-klassen som han har skot sig på.
Citera
2022-11-12, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Bodil är i praktiken VDs chef. Hon har suttit i nämnder och godkänt affärer i mångmiljon-klassen som han har skot sig på.

Kan en del ha hamnat i Bodils fickor ?
Citera
2022-11-12, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Detta anges som skälet till att hon inte polisanmält dessa påtryckningar/hot.

Hur dum får man vara? Ärligt talat? Hon berättar i klartext vad utpressaren ska göra för att få som han vill.

Det rör sig så klart om att hon har skrivit till honom 2016 att hon vill ta hans grova i snickerstunneln och sånt och hon skäms såklart om det blir publikt. Kanske finns lite förnedringsinslag hon som feminist inte vill ska komma ut också, vem vet. Svårt kanske att hävda kvinnors rättigheter när man vill bli kissad i ansiktet och kallad en hora.

Hur som helst är folk inte mer än människor. Jag hade inte fått skadat förtroende för en politiker för att den har skickat såna sms. Jag menar, alla vet att folk tittar på porr. Om det råkade bli publikt att en viss politiker kollar porr (privat, inte i riksdagen och sånt) vad är reaktionen? Jaha? Och? Vi vet. Ska ändå av nån anledning bli pinsamt.

Håller med. Vem bryr sig på allvar om Bodil gillar den i prutten och haft lite sms-sex. Idag finns det ju så många preferenser. Det kan iofs handla om att hon använt arbetsgivarens lokaler för olika former av orgier och utlevelser med religiösa/satanistiska riter. Man kan t.ex. föreställa sig någon form av sosseblot för asagudar med offer och parningsritualer.
Citera
2022-11-12, 17:08
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Du kan stryka "lär", han visste.

"I oktober 2021 träffades kommundirektör Jonas Walker och Niklas Säwén (S), i dag kommunstyrelsens vice ordförande, för att diskutera de uppgifter bägge hade fått: Att kommunens ledande politiker Bodil Hansson haft en relation med ex-vd:n för det kommunala bolaget Skifu, idag åtalad för bland annat mutbrott."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/patryckningarna-mot-bodil-hansson-kanda-redan-for-ett-ar-sedan-holls-inom-snav-krets

Bra, tack för källa! Spekulationer leder ingen vart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in