Vem betalar lönen? Sosseriet, Kommunen eller staten?
Det gör du som skattebetalare om du nu inte är bidragsgivare. Du skrev förut om att jag var en fjunis mustaschis, I ditt inlägg så undrar man ju hur gammal du är som inte vet det.
Sundsvalls kommunalråd Bodil Hansson har en hemlig affär med en VD för ett kommunalt bolag som senare blir mutmisstänkt för sitt agerande i det kommunala bolaget.
"Under fredagen publicerade Sundsvalls Tidning en intervju med Bodil Hansson (S), som berättat att hon varit i en kortare kärleksrelation med ex-vd:n. Relationen avslutades i februari 2016, men Bodil Hansson och ex-vd:n ska ha haft kontakt via sms en bit in på 2017."
Vad tycker ni, ska hon få sitta kvar eller ska hon ta sitt ansvar och avgå från sin post?
Tror ni att det är vanligt med sådana sexrelationer i kommunledningar i Sverige?
Kan vi lita på ett kommunalråd som går bakom ryggen på sin egen sambo?
Är hon också inblandad på något sätt när det gäller mutanklagelserna?
Jag tror att vi behöver gå lite offtopic för att få en bredare bild.
Hur hade hon reagerat om detta skulle ha rört sig om någon i SD?
Nädu jag är 66 år och på de googlade bilderna ser hon inte speciellt bra ut. Hon kanske ser bra ut i verkliga livet. Tror att jag varit med fler tjejer/kvinnor en du. Sug på den du.
Nu ska du inte vara näsvis gode pensionär. Fortsätt du mata duvorna och överlåt bedömningen av Bodil till hennes jämnåriga generation.
”Lär” vara. Du gör verkligen skäl för ditt namn du
Du kan stryka "lär", han visste.
"I oktober 2021 träffades kommundirektör Jonas Walker och Niklas Säwén (S), i dag kommunstyrelsens vice ordförande, för att diskutera de uppgifter bägge hade fått: Att kommunens ledande politiker Bodil Hansson haft en relation med ex-vd:n för det kommunala bolaget Skifu, idag åtalad för bland annat mutbrott."
Altså ...har hon bara legat eller har det framkommit att hon misskött sina arbetsuppgifter?
Hur skulle bostadsbolaget fått fördelar pga deras affär?
Jag röstade inte rött men jag får en känsla om att det handlar om partiförakt med en släng av incells här i tråden.
Folk ligger ...vi vet inget om hennes äktenskap?
Dåligt beslut förmodligen men för fan. Typ 50% av alla längre förhållanden har det strulats i.