Vi kan nog skita helt i den "information" som betzyy kom med. Användaren hävdar att en annan användare "skapade ett konto" för att kunna "säga vad denne hört":
Citat:
Ursprungligen postat av
betzyy
En person skrev detta till mig idag: Hej. Jag kan inte skriva i tråden än och vet inte varför. Skapade ett konto för att kunna säga vad jag hört. Så testar skriva till dig. Jag har fått höra av en vän till en anhörig till TT, anledningen till varför det inspelade meddelandet var oroväckande och enligt hen så var det pga att det inte lät som Tove själv hade pratat in meddelandet. Utan det lät som en av de misstänkta. Vet inte om man får dela detta då det inte är helt 100 att det är sant.
Sedan så är det användare noselake som poängterar att det inte går att skicka PM förrän man har 50 inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av
noselake
Fast man ska inte kunna skriva privata meddelade här heller om man inte skrivit 50 inlägg i en tråd. Så låter märkligt att personen kan maila dig men inte kommentera själv?
Efter det så besvarar betzyy mig och påstår att användaren minsann hade skrivit fler inlägg, men att betzyy missade det:
Citat:
Ursprungligen postat av
betzyy
En random. Men när jag gick in på profilen nu såg jag att man kunde se att han/hon varit aktiv i fler trådar. Skulle kollat upp mer noggrant innan jag delade. Sorry.
Inlägget som jag postade efter det var en ren lögn om hur forumet fungerar, i syfte att försöka lura in betzyy i en fälla och hävda att användaren inte har många inlägg alls (och därmed inte kan skicka PM):
Citat:
Ursprungligen postat av
lokalpatriot
Hur många inlägg har kontot skrivit? Det kan vara så att ifall det är för många inom kort tid så hålls vissa trådar (speciellt inom ABoK) "fridlysta", dvs man kan inte posta i dem.
Jag postade min fälla innan jag såg noselakes inlägg. Allt talar med andra ord för att användaren betzyy far med osanning.