2022-11-11, 19:42
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinx
Ja, du har väl rätt. Det är väl mest frustrerande att titta på, nykterhet, islam, smutskastning mot varandra och nu tillbaka - med bandana, arga ögon och gäng tecken.

YouTube och exponeringen i tidningar etc var en väg ut, som folket gett de, det var kul att se Alex nykter i te.x DiaLogiskt och han hade en viss charm . Nu vill det att samma folk ska låtsas som om allt är cool vilket tyder på att det inte tycker bra om folket som gett de plattformen de har

Ja, det var av den anledningen jag började följa kanalen, och tråden här, för det var cool att se hur han gick från noll till hundra.
Att ta sig ur ett missbruk är en krokig väg, ofta krävs ett par smällar (återfall) innan man står stadigt på fötterna. Ibland krävs det att man får (tar) någon slags professionell hjälp. Men framförallt att man har viljan. Har man det, då går fan allt. Har man det inte, ja då ska det mycket till för att lyckas...
Senast redigerad av FarstaSplitter 2022-11-11 kl. 19:45.
Citera
2022-11-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Ja, det var av den anledningen jag började följa kanalen, och tråden här, för det var cool att se hur han gick från noll till hundra.
Att ta sig ur ett missbruk är en krokig väg, ofta krävs ett par smällar (återfall) innan man står stadigt på fötterna. Ibland krävs det att man får (tar) någon slags professionell hjälp. Men framförallt att man har viljan. Har man det, då går fan allt. Har man det inte, ja då ska det mycket till för att lyckas...
Dock kan jag garantera till 100% att han inte tog sig ut ur missbruket. Kanske tonade ner det för att nå ut till en större målgrupp som resulterar i mer cash
Citera
2022-11-11, 20:17
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Dock kan jag garantera till 100% att han inte tog sig ut ur missbruket. Kanske tonade ner det för att nå ut till en större målgrupp som resulterar i mer cash

Det har jag också haft på känn, vissa videor har ju helt klart väckt misstankar. Har kört en hel del själv i yngre dagar, då känner man igen tendenserna. Men ändå, han hade vind i seglet, vilket var kul att se och följa
Citera
2022-11-11, 21:43
Medlem
MrsLibras avatar
Nytt klipp på tiktok men vet ej när det spelades in... Alex med en riktig gun eller atrapp möjligtvis.

https://vm.tiktok.com/ZMFPHKNnm/

Kul för honom att slippa låtsaspanga med fingrarna en stund. Känna sig riktigt ball och råka skjuta någon osv
Citera
2022-11-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Hon e helt manisk asså 😂

Tror ni hon har bazz Alex Ceesay ens? Har han så jävla dåligt omdöme?

Försöker du intala mig att det där inte är en transa?
Citera
2022-11-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Ja hon har gått ner sig duktigt, länge sen jag såg någon gå från ”ordentligt” till att bli en riktig orten slyna me bandana luva och teckenspråk. För har hon iaf lekt duktig och nu ser hon ut som hon ska reka bax me boysen

När var hon ordentlig? Långt innan stugbajsandet? Var det när hon pratade strypsex med bögnegern? När kan ett sånt luder någonsin varit ordentlig? https://youtu.be/io33qet_qRg
Senast redigerad av Avalancheking 2022-11-11 kl. 22:48.
Citera
2022-11-11, 23:01
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nytt klipp på tiktok men vet ej när det spelades in... Alex med en riktig gun eller atrapp möjligtvis.

https://vm.tiktok.com/ZMFPHKNnm/

Kul för honom att slippa låtsaspanga med fingrarna en stund. Känna sig riktigt ball och råka skjuta någon osv

Stor fet blur på gunnen,han kunde lika väl har stått och viftat med kuken
samt undra om instgramkonto gatan.nu kommer släppa fler videos eller är det bara någon som jaga följare med falsk löften?
Citera
2022-11-11, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
När var hon ordentlig? Långt innan stugbajsandet? Var det när hon pratade strypsex med bögnegern? När kan ett sånt luder någonsin varit ordentlig? https://youtu.be/io33qet_qRg
Observera ”” menade att hon åtminstone försökt framstås som anti osv men nu så verkar hon lika pundig som Alex
Citera
2022-11-11, 23:28
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
samt undra om instgramkonto gatan.nu kommer släppa fler videos eller är det bara någon som jaga följare med falsk löften?

Ja jag trodde det var kuken först faktiskt
Tänkte att nu har psykosen slagit ut i full blom

Tror dock det är ett lite äldre klipp, och den där gatan.nu verkar bara fiska följare... Men kul om det poppar upp mer, jag ska hålla lite koll.
Citera
2022-11-11, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Alex kan inte hantera en pistol så bättre han fortsätter med fingrarna imo. Sen förstår jag inte varför man vill filma sig själv med ett vapen. Om man leker med tanken att ceesay har några fiender som ska pull up, är det inte bättre att dom inte vet om man har en tabbe än att dom vet att man har en, störst chans att överleva är om dom inte är beredd på att man har ett vapen tycker jag iaf. För har du fiender som pangar så får man räkna med att dom kommer även om du har en tabbe eller inte.
Citera
2022-11-11, 23:32
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Observera ”” menade att hon åtminstone försökt framstås som anti osv men nu så verkar hon lika pundig som Alex

Exakt de låtsades båda ha vänt om livet. De var bara lite mindre påverkade.
Nu har fasaden rasat och de visar hur de egentligen är. Sorgligt och man undrar verkligen varför ingen gör något. Föräldrar? Soc? Äckligt många som lever såhär tyvärr.

Och att de glamoriserar livsstilen är riktigt illa, hoppas de tappar alla tittare. Vill folk verkligen sponsra dem med mer droger och märkeskläder?
Citera
2022-11-11, 23:36
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Alex kan inte hantera en pistol så bättre han fortsätter med fingrarna imo. Sen förstår jag inte varför man vill filma sig själv med ett vapen. Om man leker med tanken att ceesay har några fiender som ska pull up, är det inte bättre att dom inte vet om man har en tabbe än att dom vet att man har en, störst chans att överleva är om dom inte är beredd på att man har ett vapen tycker jag iaf. För har du fiender som pangar så får man räkna med att dom kommer även om du har en tabbe eller inte.

Sant. Men nu utgår du ifrån att Ceesay har några hjärnceller kvar. Så långt klarar han inte tänka. Han är så väck så att om nån gör en pull up så drar han fram sina fingrar och låtsaspangar! De där pangningarna sitter i ryggmärgen vid det här laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in