2022-10-25, 18:14
Medlem
Hoppas de finns nån med bevis att han tagit p18 då han påstår att han aldrig gjort det och även påstår att han var väldigt respekterad på kåken
Citera
2022-10-25, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur tror du själv han duschar när han transporterar sig från stad till stad? Han är hemlös. Det är 5-8° i våra sjöar just nu, man tager vad man haver, det märks att du är väldigt bortskämd. Alla har inte ett helkaklat badrum med golvvärme & bastu.
Vafan snackar du om ?! Du svävar iväg totalt! Jag ville endast veta om detta va sant, hade någon sett han duscha på en mack? Eller är det bara ngt du antar eftersom man gör det som hemlös? Kalla inte mig bortskämd, du har inte en jävla aning om vem jag är och vad jag är
Har en pappa som bor på gatan tex. Jag vet allt om det livet.
MEN, jag ville veta om ngn sett honom duscha där, inget annat! Inte dina antaganden eller dina historier eller ngt annat.
Citera
2022-10-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Hoppas de finns nån med bevis att han tagit p18 då han påstår att han aldrig gjort det och även påstår att han var väldigt respekterad på kåken
Kolla hur han såg ut när han muckade, 3 månader på kåken och så nergången. Tydligt tecken på att han dessvärre inte är så respekterad utan är stressad och orolig som person innanför murarna.

Det enda han kan göra är att boxa tjejer och gamla gubbar.
Citera
2022-10-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Vänta HAHAHAHA. Berätta mer.. blev han tvingad att springa naken?
Anine pratar om det på intervjun med Big drippa, ver inte exakt vilken minut dock
Han är kvinnomisshandlare och då får man stryk i Kumla om man är en sån. Det var antingen stryk eller springa naken och Alex sprang naken sägs det.
Citera
2022-10-25, 19:03
Medlem
Någon mer som sett exonphbarbs story på instagram? Hon har screenat ett sms från någon men man ser inte namn, det står såhär.

”tro mig jag vill, men jag vill inte åka dit för förtal. Sen är jag ju rädd för han! Vet ju vad han gjort mot mig redan”

Kan detta vara ett sms från Alva? Dem har ju haft telefon-kontakt innan menar jag, när Alex och Alva gjorde slut ”första gången”. Spekulerar jag för mycket nu?
Kan de vara så att Alva vill hänga ur Alex, men inte vågar? För hon är rädd för honom?
Citera
2022-10-25, 19:04
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Vafan snackar du om ?! Du svävar iväg totalt! Jag ville endast veta om detta va sant, hade någon sett han duscha på en mack? Eller är det bara ngt du antar eftersom man gör det som hemlös? Kalla inte mig bortskämd, du har inte en jävla aning om vem jag är och vad jag är
Har en pappa som bor på gatan tex. Jag vet allt om det livet.
MEN, jag ville veta om ngn sett honom duscha där, inget annat! Inte dina antaganden eller dina historier eller ngt annat.
Det var det första jag skrev men det verkar vara svårt att få in i din tjocka skalle.

Jag orkar inte ha någon jävla debatt med dig, jag skrev bara vad jag hört andra säga.
Citera
2022-10-25, 19:49
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heyooo01
Någon mer som sett exonphbarbs story på instagram? Hon har screenat ett sms från någon men man ser inte namn, det står såhär.

”tro mig jag vill, men jag vill inte åka dit för förtal. Sen är jag ju rädd för han! Vet ju vad han gjort mot mig redan”

Kan detta vara ett sms från Alva? Dem har ju haft telefon-kontakt innan menar jag, när Alex och Alva gjorde slut ”första gången”. Spekulerar jag för mycket nu?
Kan de vara så att Alva vill hänga ur Alex, men inte vågar? För hon är rädd för honom?
Lägg ut screenshot
Citera
2022-10-25, 19:56
Medlem
Vet inte hur man lägger ut screenshot
Citera
2022-10-25, 20:05
Medlem
100 % att han har misshandlat henne.
Citera
2022-10-25, 21:42
Avslutad
Jag har hört att han slog skiten ur henne i stugan.
Citera
2022-10-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Han tog p 18 samt golade en annan
Citera
2022-10-25, 23:08
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heyooo01

Ja jag fick mer känslan att det sms:et är från tonåringen som J*cke Lundell ska ha äcklat sig mot. Men kanske lika gärna kan gälla Alex ja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in