2022-11-11, 14:54
Medlem
FoxHounds avatar
Haha dom är habbade som ett par jävla loosers. 100% att Alva är habbad också
Citera
2022-11-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Haha dom är habbade som ett par jävla loosers. 100% att Alva är habbad också
100%
Vilken fruktansvärd senaste story, där hon sitter o myser o sjunger med i nån kärleks sång o Alex försöker hänga med i sin egen text! Som hon skämmer ut sig som försöker framställa de själva som ett "ride or die" kärlekspar framför kameran. När han suttit o svamlat om att han inte älskar henne och hängt ut hennes dåliga sidor som gör att han ALDRIG skulle vilja va med henne igen!
Hahahahaha HAHAHA detta är ett skämt! Alva måste va totalt avtrubbad av preparat för att skämma ut sig såhär! Helt otroligt! Noll självrespekt! Jag har inga fler ord. Men vet att vi kommer få se värre och värre saker, fast man inte kan föreställa sig att det på ngt sätt kan bli värre än såhär!
Citera
2022-11-11, 15:43
Medlem
Tror inte Alva går på droger förutom vin. Hon kanske fastnat i laxeringsmedel träsket också, man kan bli beroende av att sitta på toa då det är skönt
Citera
2022-11-11, 18:16
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Vad hände med den här tråden? Allt jag ser nu är folk som sitter och grinar arslet av sig pga av att folk kallar Alva för saker och påpekar hur dumma val hon gör konstant. Är eran agenda att försvara kvinnor bara för att så finns det andra trådar i feminist delen av forumet där ni kan kackla på som dom höns ni är. Här diskuterar vi Alex och hans wannabe gangster liv, samt dom som hänger med han.
Citera
2022-11-11, 18:21
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Vad hände med den här tråden? Allt jag ser nu är folk som sitter och grinar arslet av sig pga av att folk kallar Alva för saker och påpekar hur dumma val hon gör konstant. Är eran agenda att försvara kvinnor bara för att så finns det andra trådar i feminist delen av forumet där ni kan kackla på som dom höns ni är. Här diskuterar vi Alex och hans wannabe gangster liv, samt dom som hänger med han.

Nej, "agendan" är att påpeka hur lågt det är att hacka på någons utseende. Kvinna eller man, skitsamma.
Citera
2022-11-11, 18:23
Medlem
Helt ärligt så dog jag av garv när han kom hem från sin "försoningsresa" och hela cirkusen drog igång. Nu tycker jag fan bara att det är sorgligt. Hur kan en vuxen människa som lyckats DUCKA LIVSTID, komma på banan, lyckas på youtube, och sen dra sig ner på exakt samma sätt igen? Jävla vuxenbebis, och jag tyckte tom lite synd om Alva i cirka 2 dagar. Nu är de bara pinsamt. Hon går tillbaka till honom trots allt som hänt. Förstår inte hur folk sympatiserar med henne och tycker synd om henne? Hon lever ju sin dröm nu. ALLT i detta är ingenting annat än sorgligt & patetiskt. "mannen jag är pusher jag är pusher" säger han som kritat ladd av alla sveriges kranar. Herregud.
Citera
2022-11-11, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Nej, "agendan" är att påpeka hur lågt det är att hacka på någons utseende. Kvinna eller man, skitsamma.

Varför är det lågt när man framställer sig som ett sexobjekt man inte är samtidigt som man går med näsan högt och är allt annat än ödmjuk? Det är väl mer en reality-check och att man försöker ta ner någon på jorden när det svävar iväg. Ingen hade kallat hon ful mm om hon varit jordnära och genuin
Citera
2022-11-11, 18:37
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinx
Varför är det lågt när man framställer sig som ett sexobjekt man inte är samtidigt som man går med näsan högt och är allt annat än ödmjuk? Det är väl mer en reality-check och att man försöker ta ner någon på jorden när det svävar iväg. Ingen hade kallat hon ful mm om hon varit jordnära och genuin

Det är du som framställer henne som ett sexobjekt. Vad du tycker om kvinnor framgår med all tydlighet. Men visst, fortsätt du att diskutera andras utseenden, om det får dig att må bättre.
Citera
2022-11-11, 18:46
Medlem
Citat:
Det är du som framställer henne som ett sexobjekt. Vad du tycker om kvinnor framgår med all tydlighet. Men visst, fortsätt du att diskutera andras utseenden, om det får dig att må bättre.

Visst, tror du inte jag vet vad jag pratar om? Har du sett bilden där hon provade livet som muslim en dag?

Kvinnor har inte ducklips, 1kg smink i ansiktet och blaffiga kläder för att inte försöka vara sexig

Jag tycker mest att det är synd, för att hon hade kunnat vara en bra tjej det tror jag även att hon är i grunden, men nu är hon förlorad i Alex värld. Alex som också hade chansen att göra en "Sebbe" men valde att vara oärlig, är det rätt att lura barn på pengar tycker du?
Citera
2022-11-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas

Tack, du tog orden ur min mun.

En gammal goding från Stugbajsaren:

https://www.tiktok.com/@lippo.jup/video/7108901857136774406?is_copy_url=1&is_from_webapp=v 1&item_id=7108901857136774406
Citera
2022-11-11, 18:53
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinx
Visst, tror du inte jag vet vad jag pratar om? Har du sett bilden där hon provade livet som muslim en dag?

Kvinnor har inte ducklips, 1kg smink i ansiktet och blaffiga kläder för att inte försöka vara sexig

Jag tycker mest att det är synd, för att hon hade kunnat vara en bra tjej det tror jag även att hon är i grunden, men nu är hon förlorad i Alex värld. Alex som också hade chansen att göra en "Sebbe" men valde att vara oärlig, är det rätt att lura barn på pengar tycker du?

Sista stycket håller jag med dig. Resten orelevant (för mig)
Citera
2022-11-11, 19:29
Medlem
Citat:
Sista stycket håller jag med dig. Resten orelevant (för mig)

Ja, du har väl rätt. Det är väl mest frustrerande att titta på, nykterhet, islam, smutskastning mot varandra och nu tillbaka - med bandana, arga ögon och gäng tecken.

YouTube och exponeringen i tidningar etc var en väg ut, som folket gett de, det var kul att se Alex nykter i te.x DiaLogiskt och han hade en viss charm . Nu vill det att samma folk ska låtsas som om allt är cool vilket tyder på att det inte tycker bra om folket som gett de plattformen de har
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in