Citat:
Ursprungligen postat av
Sonny00
Att ta på sin borrmaskin kan väl inte låta särskilt mycket? Om grannen okynnesborrar titt som tätt förstår jag att det upplevs som störande.
Om du inte vet vem det är skulle jag föreslå en anonym lapp i entrén. Skriv något i den här stilen: ”Borrmongo! Fortsätter du att borra bara för att jävlas kommer jag att köra upp en käpp i rektum på dig när jag får tag i dig”.
Skojar du med mig? Vad låter högre än en borrmaskin? Jag hoppar fan till ibland när man är avslappnad och oförberedd vill kunna slappna av i min lägenhet detta har pågått i cirka 2 år nu. Vad är okynnesborra?
Jag har kollat upp grannarna på hitta.se och dem flesta som bor precis under mig är nyinflyttade. Men det finns 2 personer i min närhet som bott här 3-4 år och eftersom detta hållit på i cirka 1-3 år tror jag nog att det är en av dessa personer. Den ena bor snett nedanför den andra bor 4 dörrar bort. Så fort det börjas borras nästa gång kommer jag banka tillbaka och borra tillbaka och se om det hjälper. Om det inte hjälper så kommer jag gå till deras dörr och lyssna samt knacka på.
Att sätta upp en arg lapp i denna stora byggnad med cirka 100 pers på varje våning känns inte direkt personligt personen kanske inte ens skulle se det i fråga så det hoppar jag nog över. Kanske att jag skickar ett brev i deras postlåda på dem jag misstänker.