2022-11-11, 08:40
Medlem
Helt ärlig genuin fråga. Hur ser ni att Alva börjat knarka på nivån med Alex? Finns det filmklipp ute man kan ta del av?

Riktigt tragisk utveckling för båda två! De var verkligen på väg uppåt ett tag…
Citera
2022-11-11, 08:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Och seriöst, den här tråden förpestas av folk som håller på kallar Alva för gris och stugbajsare och det ena efter det andra. Vad är det för fel på er? Växer kuken på er när ni hånar unga personer på nätet? Vet att detta är flashback osv, men hade ni själva uppskattat dom kommentarerna om det var er dotter/syster det handlade om?
Med det sagt, dom är offentliga personer och detta är ett diskussionsforum, men så trött på tangentbordsmobbare. En annan sak att driva om deras livsstil, det är on topic.
Min dotter bajsar inte ned stugor med raketbajs så de måste saneras. Vidare är hon en gris, titta på henne och inte ett uns försök att gå ner i vikt. Äckligt.
Citera
2022-11-11, 09:10
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
..... Fyfan så dåligt av anhöriga. GRIP IN FÖR I HELVETE.

Har sagt detta i ungefär 50 sidor nu, äntligen nån som håller med!! Alvas föräldrar verkar ju vettiga, och Alex morsa har också varit med på deras YT och pratat om medberoende osv. Vad gör de nu? Alva är ju knappt myndig, bara 21 väl? Jag hade ALDRIG låtit det gå så långt för min dotter, och hade aldrig skyllt på "hon är över 18, hon får göra vad hon vill bla bla" nej nej nej, slappt!!!

Citat:
.......Och seriöst, den här tråden förpestas av folk som håller på kallar Alva för gris och stugbajsare och det ena efter det andra. Vad är det för fel på er?

Jävligt lame att vissa på riktigt verkar tro att Alva BAJSAT ned hans mammas stuga och inte ser det helt orimliga i det... vilket städbolag går in med gasmask? Totalt påtänt BS!!

Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Helt ärlig genuin fråga. Hur ser ni att Alva börjat knarka på nivån med Alex? Finns det filmklipp ute man kan ta del av?

Undrar samma, jag har själv erfarenhet av punderier och kan inte påstå att jag kan se vad hon skulle ta. För min del skulle hon kunna vara nykter, även om det verkar helt otroligt givet sällskapet.

Rimliga är väl affe, vin och blåbär... passar budgeten också!

Citat:

Tror helt ärligt att ALLA i deras klick tror de är på väg uppåt som faaaan... tror Alex bängers kommer dra in feeeta cash, och att A9 ska bli nästa mega-star som de kan profita på...

Men vafan gör de i GBG i A9's ultratrash lägenhet...? Hemlösa ja, men varför inte sin hemort? Vart är alla deras grejer? De kan inte ha mkt med sig givet att dagens outfit verkar ha varit samma senaste månaden...
Citera
2022-11-11, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Nja hon har ju avancerat nu då hon är märkbart påtänd med Alex, nu har han allt han önskat en slav som knarkar med han och dom gör fingerpistoler tillsammans på TikTok! Dom är ostoppbar nu, dom har ju till och med bandana på sig när dom luftskjuter på TikTok. Snart ser vi en 2 meter lång maskerad man råna en lokala pizzerian tillsammans med en maskerad köttbulle med flottigt hår!
din kommentar är ju för rolig xD
Citera
2022-11-11, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Väl talat! Jag hoppas verkligen Alva slutar bli behandlad dåligt och börjar må bra och blir trygg och får självrespekt. Jag har förståelse för att kärleken är blind och oavsett om hon vill stanna med honom eller inte så hoppas jag hon börjar bli behandlad bra!
Enda sättet att bli behandlat bra är att bryta upp. Sånt där vänder inte plötsligt uppåt - bara tillfälliga förbättringar.
Citera
2022-11-11, 09:29
Medlem
Ja den här mobbingen av Alva är barnslig och säger mer om de personerna själva. Låter som barn alternativt gravt efterblivna vuxna.
Citera
2022-11-11, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Väl talat! Jag hoppas verkligen Alva slutar bli behandlad dåligt och börjar må bra och blir trygg och får självrespekt. Jag har förståelse för att kärleken är blind och oavsett om hon vill stanna med honom eller inte så hoppas jag hon börjar bli behandlad bra!
Tyvärr så blir man behandlad så som man låter sig bli behandlad, och i Alvas fall så går hon tillbaka till samma man som hängde ut hon på internet och sa att han aldrig kunde älska hon igen, och samma man så lider av ett duktigt missbruk och dåligt självförtroende så han måste va gangster.
Citat:

Det finns några tecken, 1 väldigt tydligt tecken är att hon börjat lägga upp videos med Alex när han är aktiv vilket hon inte gjort innan. 2 hennes ögon är hängig och blicken är död, 3 hennes utstrålning, ska försöka att inte gå in för hårt på det, men du ser om du kollar hur tuff och badbitch gangster wife hon känner sig, och hennes TikToka med bandana och teckenspråk. Sen ska man inte glömma att Alex verkar inte ha något emot att hon är med han på hans punderi och det säger ganska mkt !
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
din kommentar är ju för rolig xD
Hahah tack😅 men dom gör det för lätt för oss att driva med dom😂
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Ja den här mobbingen av Alva är barnslig och säger mer om de personerna själva. Låter som barn alternativt gravt efterblivna vuxna.
Det är inte mobbning när det är sant, som en annan användare skrev, det är i normala fall tragiskt och sorgligt med folk som går ner sig i droger och lever så här, inget man skämtar om. Men när man själv väljer att filma hela spektaklet och lägga upp det på internet så får man vara beredd på det
Citera
2022-11-11, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Tyvärr så blir man behandlad så som man låter sig bli behandlad, och i Alvas fall så går hon tillbaka till samma man som hängde ut hon på internet och sa att han aldrig kunde älska hon igen, och samma man så lider av ett duktigt missbruk och dåligt självförtroende så han måste va gangster.

Det finns några tecken, 1 väldigt tydligt tecken är att hon börjat lägga upp videos med Alex när han är aktiv vilket hon inte gjort innan. 2 hennes ögon är hängig och blicken är död, 3 hennes utstrålning, ska försöka att inte gå in för hårt på det, men du ser om du kollar hur tuff och badbitch gangster wife hon känner sig, och hennes TikToka med bandana och teckenspråk. Sen ska man inte glömma att Alex verkar inte ha något emot att hon är med han på hans punderi och det säger ganska mkt !

Hahah tack😅 men dom gör det för lätt för oss att driva med dom😂

Det är inte mobbning när det är sant, som en annan användare skrev, det är i normala fall tragiskt och sorgligt med folk som går ner sig i droger och lever så här, inget man skämtar om. Men när man själv väljer att filma hela spektaklet och lägga upp det på internet så får man vara beredd på det

Vadå ”Det är inte mobbing när det är sant?” Låt oss låtsas att du är ful som stryk, hade du velat höra det i hela tiden då? Eller hade du önskat att folk slutade kommentera ditt utseende? Jag förstår att folk kan driva om deras livsstil, tycker också det är svintöntigt med fingerpistoler och att leka ghetto som dom två gör.
Det jag lackar på är när folk mobbar Alvas utseende och kallar hennes olika saker bara för att dom tror att dom är roliga och ska få ryggdunkar på ett internetforum. Det är bara osmakligt.
Citera
2022-11-11, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2

Exakt så!
Citera
2022-11-11, 13:16
Medlem
Citat:
Vadå ”Det är inte mobbing när det är sant?” Låt oss låtsas att du är ful som stryk, hade du velat höra det i hela tiden då? Eller hade du önskat att folk slutade kommentera ditt utseende? Jag förstår att folk kan driva om deras livsstil, tycker också det är svintöntigt med fingerpistoler och att leka ghetto som dom två gör.
Det jag lackar på är när folk mobbar Alvas utseende och kallar hennes olika saker bara för att dom tror att dom är roliga och ska få ryggdunkar på ett internetforum. Det är bara osmakligt.
Men det är ju hon själv som gör sig ful när hon sitter och försöker se så jävla häftig ut, sluta lek gangster och glorifierar hela livsstilen som dom gör så lovar jag att folk slutar med sina kommentarer. Och Alex sluta lek nykter så respekterar folk dig mer. Ingen hade brytt sig om det inte var för att han ljuger om sin nykterhet osv, hela Sverige kryllar av pundare som har tv-tid och är folkkär. Så ljug inte om nykterheten men skylta inte med drogerna heller så kommer den här tråden dö ut.
Citera
2022-11-11, 13:21
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Visst är det tragiskt att håna människor för deras utseende, men det går inte att hindra människor från att göra så. Ju mer man exponerar sig själv och speciellt på nätet i sociala medier så ökar risken att man får sånt folk efter sig. Uppmärksamhetstörstande individer kommer alltid att råka ut för det.

Jag tycker det stora problemet är att Alex hänger med små barn, vilket gör att han känner sig viktig. Barn ser upp till äldre och en så tragisk människa som Alex utnyttjar det, då ingen i hans egen ålder är så omogen att de vill hänga med honom.

Varför rycker inte vuxna och myndigheter in?
Citera
2022-11-11, 14:15
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:

Håller med. Utseende är totalt orelevant och ytterst motbjudande att diskutera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in