2022-11-09, 19:31
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Hahahah snälla säg att det är ett skämt😂 när man inte trodde det kunde bli värre man bytte namn 😂 när hände detta? Kan man få reda på det ?😂

Säkert i samband med att han dumpade henne. Hon blev desperat och tog namnet, pärlade samtidigt armbandet med hans namn också. Allt för att hennes hjärna vägrade förstå att han var borta. Att hon tatuerade in hans namn i Turkiet men han aldrig gjorde det tillbaka borde sagt henne något....

Hon kommer snart dumpas igen, och då blir fallet ännu hårdare. Det är ingen tvekan om det. Han älskar inte Alva. Det är bara business och tillfällig comfort för honom.
Citera
2022-11-09, 19:36
Medlem
Vilket vansinne det här är. Jag kan verkligen inte få mitt huvud runt att Alva helt kommenterat är tillbaka med Alex i offentligheten efter den videon han postade om henne. Därefter gick till andra tjejer.
Man kan tycka vad man vill om Alva, men Alex video var ett karaktärsmord som heter duga. Hade skämts ögonen ur mig inför alla om jag gått tillbaka till en man som pratat på det sättet om mig.
Förövrigt ser båda två riktigt risiga ut.
Dessutom är jag pissetrött på han här Anine. En sån jävla ärketönt han är. Och den knarkarkvarten dom hänger i med typ ett trasigt tvättställ i bakgrunden och skit överallt. Den här soppan är knappt kul att följa längre när folk bara visar sig mer och mer pinsamma.
Den enda som vart kul senaste två veckorna vara Ghosts uppgång och fall på flashback 😂
Citera
2022-11-09, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Vilket vansinne det här är. Jag kan verkligen inte få mitt huvud runt att Alva helt kommenterat är tillbaka med Alex i offentligheten efter den videon han postade om henne. Därefter gick till andra tjejer.
Man kan tycka vad man vill om Alva, men Alex video var ett karaktärsmord som heter duga. Hade skämts ögonen ur mig inför alla om jag gått tillbaka till en man som pratat på det sättet om mig.
Förövrigt ser båda två riktigt risiga ut.
Dessutom är jag pissetrött på han här Anine. En sån jävla ärketönt han är. Och den knarkarkvarten dom hänger i med typ ett trasigt tvättställ i bakgrunden och skit överallt. Den här soppan är knappt kul att följa längre när folk bara visar sig mer och mer pinsamma.
Den enda som vart kul senaste två veckorna vara Ghosts uppgång och fall på flashback 😂

Hahaha, ja - va fan hände där? Ghostade han oss?
Citera
2022-11-09, 19:48
Medlem
För övrigt har två pers läst här inne...

Det ser ut som att en dusch har tagits... Hår har tvättats. Eller om det är en ny kisstofs?

Dags att ska ja av sig allt, och börja vlogga nu? Pengarna lär tryta. Det är fan inte billigt att vara hemlös...
Citera
2022-11-09, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Säkert i samband med att han dumpade henne. Hon blev desperat och tog namnet, pärlade samtidigt armbandet med hans namn också. Allt för att hennes hjärna vägrade förstå att han var borta. Att hon tatuerade in hans namn i Turkiet men han aldrig gjorde det tillbaka borde sagt henne något....

Hon kommer snart dumpas igen, och då blir fallet ännu hårdare. Det är ingen tvekan om det. Han älskar inte Alva. Det är bara business och tillfällig comfort för honom.
Nja hon har ju avancerat nu då hon är märkbart påtänd med Alex, nu har han allt han önskat en slav som knarkar med han och dom gör fingerpistoler tillsammans på TikTok! Dom är ostoppbar nu, dom har ju till och med bandana på sig när dom luftskjuter på TikTok. Snart ser vi en 2 meter lång maskerad man råna en lokala pizzerian tillsammans med en maskerad köttbulle med flottigt hår!
Citera
2022-11-09, 20:58
Medlem
Citat:
Nja hon har ju avancerat nu då hon är märkbart påtänd med Alex, nu har han allt han önskat en slav som knarkar med han och dom gör fingerpistoler tillsammans på TikTok! Dom är ostoppbar nu, dom har ju till och med bandana på sig när dom luftskjuter på TikTok. Snart ser vi en 2 meter lång maskerad man råna en lokala pizzerian tillsammans med en maskerad köttbulle med flottigt hår!
Hahahahaha HAHAHA hahaha asså jag orkar verkligen inte mer hahaha kan inte göra annat än skratta längre! Jag vet att många människor lever sådana här tragiska liv i Sverige och det är oftast hemskt o ledsamt.
MEN DEM HAR FUCKING INTE KAMEROR PÅ SOM FILMAR MISÄREN INFÖR HELA LANDET!
Vad fan är det för fel på dessa två asså ?! Hjälp mig

Edit: Alex har gått ner sig från låtsas Gucci till Lacoste, gubba golf märket! ( Eller det är nog bara Content förresten, inget köps antagligen)
Citera
2022-11-09, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hahahahaha HAHAHA hahaha asså jag orkar verkligen inte mer hahaha kan inte göra annat än skratta längre! Jag vet att många människor lever sådana här tragiska liv i Sverige och det är oftast hemskt o ledsamt.
MEN DEM HAR FUCKING INTE KAMEROR PÅ SOM FILMAR MISÄREN INFÖR HELA LANDET!
Vad fan är det för fel på dessa två asså ?! Hjälp mig

Edit: Alex har gått ner sig från låtsas Gucci till Lacoste, gubba golf märket! ( Eller det är nog bara Content förresten, inget köps antagligen)
Hahaha ja men eller hur man springer runt helt pundig med kamera och lägger upp allt på internet, då får man räkna med att folk följer misären med nöje😂 skulle aldrig följa dom och deras bush vloggar igen, jag älskar den här tragiska komedin😂😂 tror han pantsatt Gucci grejerna på sefina och dom tappar värde snabbt, efter Lacoste Sanna mina ord det blir lager 157 och skor från Lidl!

Ps Alex och Alvz som själv kallar dig, sluta aldrig knarka sluta aldrig lägga upp grejer på internet men framförallt snälla börja med lite pundiga natt lives
Citera
2022-11-09, 21:34
Medlem
zxcvb45s avatar
Kan någon uppdatera om vad han gör nu? rappar han? pundar han? vad lever han på?
Citera
2022-11-09, 21:49
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Det här Du rätt i - och fick mig illamående.

Men - arma tanke - tänk om det inte är i början...

Ungen kommer ut med 3 ögon och 4 ben
Citera
2022-11-09, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Kan någon uppdatera om vad han gör nu? rappar han? pundar han? vad lever han på?
Han gör som han alltid gjort, hotas med sin fingertabbe och Alvz har införskaffat sig en glockfinger hon också, han pundar hejvilt även grisen har hittat till substanserna, men duschen har dom svårt att hitta! Dom är hemlös och vandrar på gbgs gator med deras vapendragare (☝️) anine. Och anine råkar ju även vara deras inkomst källa då han signat med dom som managers, och du frågar vem är anine, de gör alla, så inkomsten är nog inte på topp. Men dom har märkeskläder på sig under tiden iaf

Edit: även att dom stängde av kommentarerna på TikTok
Senast redigerad av Bannad4now 2022-11-09 kl. 22:06.
Citera
2022-11-09, 22:11
Medlem
geek12s avatar
Skulle inte en video komma ?
Citera
2022-11-09, 22:13
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Alltså sjukt rolig syn du målar upp! Så ser vi dem snart på Efterlyst

Jag tror fan inte de hämtar sig från detta. Med sin youtube-karriär alltså. Alex har lagt ribban nu och Alva vågar inte göra annat än att följa i hans spår. Det är knark som är nummer ett nu.

Tror många av deras följare tröttnat nu med. Ingen köper att det är problem med uppladdningen. Till och med de mest naiva ser hur nerpundade de båda är nu.

Hur länge har de råd att bo på hotell i Göteborg är frågan.. Vågar de försöka hota sig till en lägenhet där? Eller så kravlar de snart tillbaka till Stockholm. Varför är de ens i gbg så länge? Har han skaffat sig skulder/fiender?
Något är det....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in