Citat:
Ursprungligen postat av
Fanvadnice
..... Fyfan så dåligt av anhöriga. GRIP IN FÖR I HELVETE.
Har sagt detta i ungefär 50 sidor nu, äntligen nån som håller med!! Alvas föräldrar verkar ju vettiga, och Alex morsa har också varit med på deras YT och pratat om medberoende osv. Vad gör de nu? Alva är ju knappt myndig, bara 21 väl? Jag hade ALDRIG låtit det gå så långt för min dotter, och hade aldrig skyllt på "hon är över 18, hon får göra vad hon vill bla bla" nej nej nej, slappt!!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Fanvadnice
.......Och seriöst, den här tråden förpestas av folk som håller på kallar Alva för gris och stugbajsare och det ena efter det andra. Vad är det för fel på er?
Jävligt lame att vissa på riktigt verkar tro att Alva BAJSAT ned hans mammas stuga och inte ser det helt orimliga i det...

vilket städbolag går in med gasmask? Totalt påtänt BS!!
Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Helt ärlig genuin fråga. Hur ser ni att Alva börjat knarka på nivån med Alex? Finns det filmklipp ute man kan ta del av?
Undrar samma, jag har själv erfarenhet av punderier och kan inte påstå att jag kan
se vad hon skulle ta. För min del skulle hon kunna vara nykter, även om det verkar helt otroligt givet sällskapet.
Rimliga är väl affe, vin och blåbär... passar budgeten också!
Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Riktigt tragisk utveckling för båda två! De var verkligen på väg uppåt ett tag…
Tror helt ärligt att ALLA i deras klick tror de är på väg uppåt som faaaan... tror Alex bängers kommer dra in feeeta cash, och att A9 ska bli nästa mega-star som de kan profita på...
Men vafan gör de i GBG i A9's ultratrash lägenhet...? Hemlösa ja, men varför inte sin hemort? Vart är alla deras grejer? De kan inte ha mkt med sig givet att dagens outfit verkar ha varit samma senaste månaden...