2022-11-10, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kommer ej ihåg nr på gäddan men en gubbe som på bild sitter näck i en stol utomhus. När Snygg-Sara konfronterar honom så myntar han uttrycket "lilla gumman". Han skulle bara käka hamburgare och inget annat. Gubben blev tydligen misstagen för att vara Allan Edwall tidigare i livet. En av få som visade lite aggressioner och det är vad folk vill se.

Snömorfar, aka. James Bond, aka. Allan Edwall, aka. Allan Edward. Ja du, ”kärt barn” har många namn
Citera
2022-11-10, 02:57
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Snömorfar, aka. James Bond, aka. Allan Edwall, aka. Allan Edward. Ja du, ”kärt barn” har många namn

Någon som vet vem gädda 96 hyrde lägenheten av??
Citera
2022-11-10, 03:11
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Någon som vet vem gädda 96 hyrde lägenheten av??
Love Nepal-snubben. Hans egna ord:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera
2022-11-10, 08:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Det är micro113 i ett nötskal, man kan inte föra en diskussion om dumpen, t ex deras brist på hänsyn till oskyldiga anhöriga vilket jag tycker är ett stort fel, men nej, det går inte.
Jag har varit pedofil sen första inlägg enligt micro113 och hennes gelikar, sektvibbar är fan vad man får av dessa människor.
Man kan faktiskt ha två tankar i huvudet samtidigt än om nu inte dumplingar förstår det.

För micro113 och hennes kompisar så är uthängningarna underhållning, de njuter av den Freakshow som Sara och Putte bjuder på, barnens bästa kommer absolut inte i första hand.
Med hänsyn till dina massiva påhopp på Patrik och Sara som personer, ditt geggande i en video och dina utläggningar om Sara, hennes bakgrund och hennes familj så föreslår jag backar och inser att det DU gör INTE är att föra någon saklig diskussion kring Dumpen.

Du bör inte heller försöka hävda att du har någon hänsyn till oskyldiga anhöriga -- givet att både Patrik och Sara har anhöriga.

Du diskuterar inte sakligt -- du vill ha bort Dumpen för att Dumpen är ett hot mot dig.

Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Det blir ju onekligen helt fel om man ifrågasätter arbetsmetoder och då helt plötsligt blir pedofil själv.
Det är ju ett sätt att smutskasta och medvetet tysta all form av kritik oavsett om den är legitim eller inte.
Dessutom ett extremt fult sätt att argumentera.
Har man inget bättre försvar mot frågor än att skrika pedofil så säger det ju mer om försvaret än frågeställningarna.
Berätta gärna när Sara som arbetsmetod jagat gäddor genom att köra full?

Ja, ni två har extremt fult sätt att argumentera där angrepp på en människas förflutna lyfts fram som argument för att diskvalificera och smutskasta det arbete de gör i dag.
Extremt fult.

Och visst - pedofil eller hebefil var kanske lite väl retoriskt. Jag borde ha lagt till alternativet "vurmare" också ...
Citera
2022-11-10, 10:55
Medlem
Har letat men ej hittat, finns det någon rebus på #160 fackbody-gäddan?
Citera
2022-11-10, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Med hänsyn till dina massiva påhopp på Patrik och Sara som personer, ditt geggande i en video och dina utläggningar om Sara, hennes bakgrund och hennes familj så föreslår jag backar och inser att det DU gör INTE är att föra någon saklig diskussion kring Dumpen.

Du bör inte heller försöka hävda att du har någon hänsyn till oskyldiga anhöriga -- givet att både Patrik och Sara har anhöriga. [...]

Ja, herregud, att diskutera översteprästernas "handel & vandel" är ju STRENG VERBOTEN i sekter.
Citera
2022-11-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Ja, herregud, att diskutera översteprästernas "handel & vandel" är ju STRENG VERBOTEN i sekter.
Ställer man sig i så kontroversiell korseld som P och S gjort frivilligt så får man nog räkna med att trovärdighet blir ifrågasatt.
Men ack vad man får utstå om man ger sig på det...
Citera
2022-11-10, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ställer man sig i så kontroversiell korseld som P och S gjort frivilligt så får man nog räkna med att trovärdighet blir ifrågasatt.
Men ack vad man får utstå om man ger sig på det...

Är det kontroversiellt att jobba mot våldtäkt mot barn?
Citera
2022-11-10, 12:02
Bannlyst
Självklart vill man att barn ska vara trygga i samhället och förstår många föräldrars oro fast Dumpen är inte lösningen.Så länge en person är sexuellt aktiv själv borde inte åldern på den hen väljer att ha sexuellt umgänge med begränsas.

Ni här i tråden som hatar på mäns dragning till tonåringar minns ni inte själva hur det va i den åldern? Jag hade en lärarinna cirka 24-26 år gammal hon va en redigt elegant kvinna och om jag hade fått chansen hade jag tagit den. Hade det gjort mig till ett offer?

Ärligt talat hur många tonåringar har inte fantasier om äldre. Så länge det är frivilligt och det är inte handlar om barn ser jag inte problemet. Låt folk bestämma över sig själva bara.
Citera
2022-11-10, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Är det kontroversiellt att jobba mot våldtäkt mot barn?
Spelar du dum, eller kan du inte rå för det?
Citera
2022-11-10, 13:25
Medlem
Gisses... Micros inlägg utgör ungefär av 30% av inläggen på Flashback och 0% av innehållet.

Ska inte prata lite fiskar också nu när Dumpen publicerat dem offentligt på sin hemsida? Fattar inte varför de inte höll dem anonyma. Lämnar de bara över chattarna till polisen kan ju identiteterna göra det samma. Chattarna fanns ju för övrigt på Gäddans sida också.

Fisk 1 - Kil - Man - Fjolla
Fisk 2 - Gällivare - Man - Fjolla
Fisk 3 - Huddinge - Kvinna - Anti SD, Batihäxa
Fisk 4 - Västerås - Kvinna - Oklart, söt. Fattar inte vad hon gör hos Dumpen.
Fisk 5 - Linköping - Kvinna - Män är äckel, konstmänniska, flum

Fisk 5 är den som i saklig mening hade följande situation:

Fråga:
Du pratar med en kille du vet precis vem det är och vart han bor. Han berättar att han våldtar sitt barn. Vad gör du?
a) Ring polisen!
b) Snacka lite peddosnusk för att försöka boka möte.

Gissa rätt svar!
Citera
2022-11-10, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Gisses... Micros inlägg utgör ungefär av 30% av inläggen på Flashback och 0% av innehållet.

Ska inte prata lite fiskar också nu när Dumpen publicerat dem offentligt på sin hemsida? Fattar inte varför de inte höll dem anonyma. Lämnar de bara över chattarna till polisen kan ju identiteterna göra det samma. Chattarna fanns ju för övrigt på Gäddans sida också.

Fisk 1 - Kil - Man - Fjolla
Fisk 2 - Gällivare - Man - Fjolla
Fisk 3 - Huddinge - Kvinna - Anti SD, Batihäxa
Fisk 4 - Västerås - Kvinna - Oklart, söt. Fattar inte vad hon gör hos Dumpen.
Fisk 5 - Linköping - Kvinna - Män är äckel, konstmänniska, flum

Fisk 5 är den som i saklig mening hade följande situation:

Fråga:
Du pratar med en kille du vet precis vem det är och vart han bor. Han berättar att han våldtar sitt barn. Vad gör du?
a) Ring polisen!
b) Snacka lite peddosnusk för att försöka boka möte.

Gissa rätt svar!
Du missar att polisen inte skulle kunnat hitta gäddan om dumpen inte ansträngt sig med tanke på hans försiktighet gällande att möta upp.
Partnern sedan 10 år hade hittat usb - minnen som innehöll barnporr för länge sedan , på ett av minnena fanns det även bilder på gäddans fd partner .
Partnern hade inte en tanke på att ens kolla dessa minnen och hade inte ens någon fundering angående de "felköp" som var dumt att kassera , hon måste vara tämligen lågbegåvad eller fullständigt utarbetad eftersom hon jobbade 6 dagar i veckan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in