Citat:
Ursprungligen postat av
mr.demon
Kanske jag har fel. Men jag har i alla fall fått den uppfattningen att gangsters brukar ha ganska så bra med cash, så varför har alltid Alex samma kläder? Speciellt den extremt ful Moncler mössan.
Och är hans tjej gravid?
Förövrigt så är han ganska så skön. Sådär lite skrämmande psykopat vibbar. Han är nog inte för kul när han blir arg. Han ser gigantisk ut. Men han borde jobba på benen.

Ja gangsters brukar isf framstås som dom var pengar, och det är det Alex försöker göra, varav att han använder sina ända ”märkeskläder” exakt jämt för att man kan inte bli sedd i en adidas T-shirt eller Nike mössa eller Levis jeans så han väljer att använda samma sak varje dag hela året tills dess att han pantsätter dom mot nya ”märkeskläder”
Och nej Alva är inte gravid bara tjock och påtänd like a gangster wife
Citat:
Ursprungligen postat av
GEEEMONEY
Någon hjälte som vet vart man kan se saimon kays bidrag i alex kvartsfinal för freestyletävlingen? Hittade den förut men verkar vara borttagen nu från yt
Finns den inte på yt så tror jag inte du kan få tag på den, han tog nog bort allt med tävlingen eftersom att vinnarna inte fått sitt pris.
Citat:
Ursprungligen postat av
mirandakerr
Nej, Sara är inte hjärnskadad, men du ser väl att hon mår dåligt? Hon är heller inget luder, hon har strippat men hon har aldrig sålt sex.
Varför skulle det vara omöjligt? Sara har ju inte alltid mått såhär dåligt. Hon är öppen med att hon är bipolär och att hon går igenom perioder där hon är manisk och mår dåligt. Men under de perioderna då hon mår bra är hon som vilken annan tjej som helst. Hon är kreativ, duktig på att måla, sjunga, kan tala svenska utan brytning och hon är väldigt snäll. Jag antar att Alex lärde känna henne under en period då hon faktiskt var stabil/mådde bra, innan folk svek henne.
nu vill jag inte vara den som är den, men det är väl uppenbart att hon har någon hjärnskada eftersom hon är psykotisk manisk osammanhängande och lider av vanföreställningar. Men jag menar inget illa med det. Men hon kommer aldrig bli bättre om folk i hennes omgivning inte slutar dalta med henne och säger att hennes beteende är normalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaktusmongo
Missförstår du on purpose nu eller...? Det är ju Alva som det syftas på här! Undrar fortfarande vad Alvas föräldrar gör...? Visst hon är "vuxen", men snälla nån...? Både hon och Alex behöver ju ett detox-center asap!! Tycker det hade varit värdigt content för att vända tillbaka till att bli "folkkär", folk gillar ändå pundare som tar sig ur sitt missbruk!
& var är söndags-bangern på youtube...? Har de så dåligt internet i Göteborg..? 🤔
& kan nån svara på vafan Alvz&Alxz har för hållhake på A9 för att få honom att gå med på att ha två "managers" & bara uppdatera om hur sjuuuukt coola de är...? Eller vad har de lurat i honom...?
https://ibb.co/yPG2fYF att han ska bli kändis...?
Hållhaken är att anine kändes sig oövervinnerlig och snacka skit om Alex online så Alex gjorde det han gör bäst, letade på han och tvingade till sig % och en ursäkt eller i de här fallet gick anine ut och sa ”haha vi fick er ha? Alex är min broder sen wayback” och massa andra rövslickar storys. Sen att båda är manager är enbart för att istället för 15% så får dom istället 30%