2022-11-09, 18:41
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Jag gör en liten snabb jämförele med LH fallet med polisen och deras pejling av LH:s telefon.

-Genom att pejla Lisa Holms telefon har polisen kommit fram till att den finns i det lantliga område där arbetsplatsen ligger.

Men var mobilen, som varit polisens tidigare huvudspår, slogs av strax efter att flickan skickat sms:et till sina föräldrar vet man inte.

– Telefonen har dött på grund av att batteriet laddats ur eller blivit avstängd. Sen har vi ingen indikation, säger Christer Fuxborg.

Så min teori är då att när TT:s mobil kopplar upp mot mastem 03.50 är det i närheten av JJ:s lägenhet kanske när man kommer ut ifrån den samma. Där stängs helt enkelt mobilen av. Därmed ses häller inga rörelser efter 03.50.

Vet inte om någon har ritat in en möjlig resväg men om telefonen stängs av tex utanför lgh 03.50 då har de 6 min på sig till macken och bli fotade ,,,minus tiden att gå/sätta sig i bilen.

Skulle det vara möjligt ? ni som har bra koll
Citera
2022-11-09, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
03.50 TT mobil kopplar upp sig mot Biltema mast

03.56 Bil fotas på macken mot Nye

När dog TT telefon ???

Och var skulle telefonen kunna vara dumpad isf ???

Det har dom inte gått ut med när den stängdes av
Citera
2022-11-09, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuraStina
Även flera makabra Halloweenbilder JJ pinnat för ett par år sen. Hu! Verkar inte helt friskt.

Underliga pins som MH har- par, bebisar, bebissaker.... varför det om man inte har egna barn? Kolla även mappen intima bilder- en del kopulationsställningar och dildos 😂 Gissar att frikyrkofamiljen inte är så glada över det.

Var finns dessa bilderna?
Citera
2022-11-09, 18:43
Medlem
Citat:
Vet inte om någon har ritat in en möjlig resväg men om telefonen stängs av tex utanför lgh 03.50 då har de 6 min på sig till macken och bli fotade ,,,minus tiden att gå/sätta sig i bilen.

Skulle det vara möjligt ? ni som har bra koll

Det tar 3 min från Johannas lägenhet till Gulf med bil via Nygatan som är den troligaste vägen.
Senast redigerad av Wattweke 2022-11-09 kl. 18:45.
Citera
2022-11-09, 18:44
Medlem
Pythia_88s avatar
Citat:
03.50 TT mobil kopplar upp sig mot Biltema mast

03.56 Bil fotas på macken mot Nye

När dog TT telefon ???

Och var skulle telefonen kunna vara dumpad isf ???

Mobilen dör efter MGM passerat macken och när de tar en avstickare ner till Lindåssjön och dumpar den i vattnet innan de åker vidare för att dumpa T på fyndplatsen?
Eller i en brunn innan macken?
Citera
2022-11-09, 18:44
Medlem
lindblomsgröns avatar
Om det var vallning idag borde väl någon tidning skriva om det? för det borde ju spridas snabbt
Citera
2022-11-09, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av putte322
Hört att JJ gått med civilpolis (åklagare)mm i Vetlanda(gränsgatan,JJ's adress).....Idag ska det ha skett....kan inte svära på det men en polare i Vetlanda ringde o sa det....vad kan det betyda isf...
Vadå har JJ blivit vallad....
Då vet man vem som har börjat öppnat brödinkastet oxå va....
Citera
2022-11-09, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Om det var vallning idag borde väl någon tidning skriva om det? för det borde ju spridas snabbt
Håller med....kollar nyhetsflödet hela tiden....men skulle bli förvånad om det inte var sant....
Citera
2022-11-09, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emhela

JJ tankar

https://www.pinterest.se/johannajansson2002/

MH tankar

https://www.pinterest.se/majahellman/
Citera
2022-11-09, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emhela
https://www.pinterest.se/johannajansson2002/

https://www.pinterest.se/majahellman/
Citera
2022-11-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putte322
Som sagt...en polare som jobbar i stan hade hört det på jobbet o killen som sa det berättade utförligt....så tror det är sant....men borde bekräftas under kvällen isf
Och hon skulle gått med en (1) civilpolis???? Glöm det! Har hon varit ute hade de varit två+ bojad.
Citera
2022-11-09, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Kunde jag ge mig fan på. Någon vill koppla FP till gården där man säljer en grep.
Polisen kanske ljuger för att undvika att någon virrhjärna ger sig på folk på gården.

Kan det vara politik och rasism inblandat. JJ och MH har sett på TV om Hitler och andra världskriget, börjar bråka med TT på Nöjet om det och beslutat ta död på en tysk.

Som jag sett i tråden så har vi:
Ett afrikanskt adoptivbarn. MGM.
En med israelisk far. MGM
En med tysk mor. BO.
Eftersom Tove var halvtysk och hade föräldrar som flyttade från Tyskland till Sverige för x-antal år sedan och en av de kvinnliga GM hade föräldrar som kom från Israel och bosatte sig i Sverige för x-antal år sedan.

Och den andra kvinnliga GM var av Afrikanskt ursprung och hade föräldrar som flyttade från ett land någonstans i Afrika till Sverige för x-antal år sedan , om motivet möjligtvis kunde vara rasistiskt och politiskt , eller om motivet kunde vara någon ouppklarad affär mellan de bägge kvinnliga GM och Tove .
Senast redigerad av Umpalavemang 2022-11-09 kl. 18:56. Anledning: Redigering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in