Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Det finns många deltagare man avskyr, men för mig är Valle i absolut topp, som obehaglig människa. I alla årgångar. Han har från första avsnittet varit urtypen för en extremt lättkränkt blatte, med fruktansvärt självförtroende, trots att han faktiskt var dålig på det mesta.
Shevin är med på listan, men Valle är värst. Dessutom innehåller listan över de man avskyr betydligt fler kvinnor än män, av den enkla anledningen att jag föraktar alla som säger "en kvinna skall vinna".
Shevin är värre än Valle både i robinson och efter. Han har inte gjort några uttalanden om kritiken han fått vilket är bättre än att skylla ifrån sig (okej han har skyllt lite ifrån sig med konstiga ursäkter men han har inte gått till attack mot tittarna). Shevin menar att folk hatar henne p.g.a. av hennes ursprung, vilket de flesta folk skiter fullständigt i. Ja det finns rasister men ta ansvar i vad du gjorde i Robinson istället för att prata om annat i livet. Allt handlar om hur hon behandlar andra, vilket är något hon skiter fullständigt i. Det har funnits många utländska personer genom tiderna i Robinson som betett sig bra. Hon pratar om rasister hit och dit och målar upp sig till värsta offret. Hon drar med att Hayes och Angela också fått mest hat, men jag tror inte hon har några siffror på det och helt ärligt var Hayes den största idioten det året efter henne själv. Någon som fick mycket hat, som även var hennes vän i Robinson var Jessica, men såklart nämns det knappt eftersom hon var svensk och Shevin har ju kommit på en sååå bra ursäkt till allt hat som cirkulerar. Även hennes andra vän Peter fick hat, han var inte svensk men han var vit så det nämner vi inte heller...
Och hon är fortfarande besatt av att måla upp Joel (personen hon mobbade) till en dålig person, senast igår faktiskt. Hon tycker han ska ge HENNE en ursäkt. Hon är också besatt av rasism och hånar vita människor med kommentarer som "snark vita människors bortförklaringar", varför ens ta in ordet vit? Så himla onödigt. Det är så fascinerande att hon har så lite självinsikt.