Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Så skönt att han försvann sammtidigt som det alltid är kul att ha någon att störa sig på.

Ja sjukt egentligen men jag tycker sociopater som Valle blir rolig tv, hat-titta liksom..hur hälsosamt det är kan man ju diskutera men men... I det store hela är det bra att han försvann dock!
2022-11-08, 23:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaco.Jimenez
Ja sjukt egentligen men jag tycker sociopater som Valle blir rolig tv, hat-titta liksom..hur hälsosamt det är kan man ju diskutera men men... I det store hela är det bra att han försvann dock!
Så är det men tror nog det är rätt hälsosamt trots allt. Blir ju rätt tråkigt om det bara är dom godhjärtade kvar. Nu visade han sig vara en feg usling dessutom och jag hade gärna sett honom i Gränslandet. Det vågade han inte för han var rädd att bli avslöjad som den krake han är.
2022-11-08, 23:09
Medlem
Citat:
Nu visade han sig vara en feg usling dessutom och jag hade gärna sett honom i Gränslandet. Det vågade han inte för han var rädd att bli avslöjad som den krake han är.

Haha så sant!

2022-11-09, 00:21
Medlem
Gotlänska Sofia är min favorit till vinst.
LO är underbar men för långsam.
Undra hur han mår idag"Jag skulle vilja ha Valle som storebror, han kan allt"
Valle -vet du vem som är sämst på tävlingarna... Jobbigt
2022-11-09, 00:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ylva som pratade svengelska? Nja. Tycker mer hon är lik Hanna Bodelsson.
Yes hon jag tänkte på! Var nån vinkel Idag som jag bara fan är ju Ylva, ^^
2022-11-09, 00:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaco.Jimenez
Haha så sant!

Hur skulle det funka? Sandra som är så rädd för småkryp och ormar.
2022-11-09, 00:52
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ett praktexempel är den gamle knarkaren Alex. Får kväljningar av att höra hans pundarsnack med släpig röst. När det börjar osa hett i slutet brukar dom avslöja sig och det är mer ärliga tongångar. Dom låtsas lika bra med eller utan mat. Alex hade väl inte ätit på en vecka men var lika inställsam och kärvänlig när han hade magen full med kokos. Till Valles försvar så var han i alla fall ärlig hur obehaglig han är var i övrigt. Speciellt när man fick veta vem hans brorsa var. L-O är inte falsk utan mer rättfram dock.

Vad är det för pundarsnack du pratar om?
Han kan inte hjälpa att han har släpig röst för att han knarkat, det är starkt av honom att kunnat lämna det livet bakom sig.
Vad är det som kommer avslöjas om Alex menar du? Du beter dig som att han fortfarande knarkar. Nu när han har ett nytt liv finns det ingen anledning att han håller på och spelar ”kärvänlig”, han kanske helt enkelt blivit det av att fått födas på nytt.

När det kommer till att du påstår att Valle var ärlig så håller jag inte med. Han skulle aldrig berätta för Andreas att han hade tänkt rösta på honom. Stackars Andreas som grät så mycket av att se sin idol lämna som var någon annan än vad Andreas hade hoppats. Dessutom funderar jag på ifall han var kär i Juli eller om han låtsades för att det skulle vara bra i tävlingen. Hoppas det var äkta. Juli blev ju störtkär.
2022-11-09, 00:56
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag tvivlar på det där med lite mat. Sen några år tillbaka verkar de få extra mat som inte syns och det ser man ju även på att de inte tappar så mycket i vikt som tidigare årgångar. Linn säger,

"– Totalt gick jag ner ett och ett halvt kilo. Det var nog vätska som jag hade svettats ut. Ni ser ju på oss. Det är inte många som gått ner i vikt, säger hon till Hänt."

https://nyheter24.se/noje/tv/1026930-robinson-linn-avslojar-produktionens-fulspel-gav-deltagarna-piller

Hmm ja det kanske är så att produktionen smugglar in mat som vi inte får se. Jag hoppas de tar in en våg och spegel som de gjort andra år så att de får gissa på hur mycket de gått ner. Jag har tänkt på att jag inte har sett några stora viktnedgångar på dem. Man kan kanske se lite på Greta annars vet jag inte.

Det skulle vara kul att se hur dynamiken ändrades om det blir som i typ ”naked and afraid” och de måste samla ihop all mat själva. 😍
2022-11-09, 00:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vad är det för pundarsnack du pratar om?
Han kan inte hjälpa att han har släpig röst för att han knarkat, det är starkt av honom att kunnat lämna det livet bakom sig.
Vad är det som kommer avslöjas om Alex menar du? Du beter dig som att han fortfarande knarkar. Nu när han har ett nytt liv finns det ingen anledning att han håller på och spelar ”kärvänlig”, han kanske helt enkelt blivit det av att fått födas på nytt.

När det kommer till att du påstår att Valle var ärlig så håller jag inte med. Han skulle aldrig berätta för Andreas att han hade tänkt rösta på honom. Stackars Andreas som grät så mycket av att se sin idol lämna som var någon annan än vad Andreas hade hoppats. Dessutom funderar jag på ifall han var kär i Juli eller om han låtsades för att det skulle vara bra i tävlingen. Hoppas det var äkta. Juli blev ju störtkär.
Bor du under en sten? Låt mig fortsätta äcklas av den lismande narkomanen. Avskyr hans pundarröst som låter likadant som alla dom andra brukarnas. Att jag skulle bete mig som att han knarkar där på ön var det mest långsökta någon skrivit i detta forum. Hoppas han åker ut så han blir utan heroin när han kommer hem. Jag skiter i om han knarkar nu eller ej. Han låter lika fånig oavsett.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-11-09 kl. 01:44.
2022-11-09, 01:40
Medlem
Buttson69s avatar
Fufan vad laddad jag är! Jag har suttit i tv-soffan på helspänn i flera timmar. Men nu så snart äntligen dax.
2022-11-09, 02:55
Medlem
Drullepers avatar
Alltså! Hur fan kan Sandra i Dödslandet ha nymålade naglar i vartenda avsnitt????
Är det som finns i ljungeln liksom???
Läppstift har hon också...
Kämpar, ha knappast...
2022-11-09, 02:57
Medlem
Drullepers avatar
Jag måste säga att jag gillar Alex skiiiiitmycket!
Han är ju helskön snubben

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in