Jag tror att vi skiter i om det är olivolja till "kicklingen" eller om den är "grillad"
Petra är så äcklig, med sitt fiskande efter härliga positiva känslor
samt vill dela ut förnumstiga råd som hon lärde sig i armen
Sluta Tv4 & håll på och modifiera utfallet om var rösterna ska läggas, sluta håll på med röstlöshet, sluta håll på med för många immuniteter, sluta håll på med kaptener
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-21 kl. 19:55.
Jäkla lekstuga bland alla deltagare. Ligger bara och solar och slappar och klagar på att.de inte får mat. WTF, ta det i era egna händer! De hoppas att om de klagar nog mycket så kommer de med mat utan att de behöver lyfta på ett finger. Patetiskt!
Rule 1: Den som fiskar och hjälper till får mat.
Senast redigerad av bridge 2022-11-21 kl. 20:51.
Vad har Homoyan emot Sofia egentligen? Vad det än gäller så är det henne han pratar om, hon ska röstas ut, hon får inte vinna, inte bli kapten, inte ha rösträtt osv osv.
Måste ju ha hänt nåt bakom kulisserna som gör honom avogt inställd till henne. "Hon är ett hot", brukar han säga men det är ju bara dösnack. Hon är ju ingen match för en stor och stark kille, vad det än är för tävling.
Har han försökt stöta på henne och blivit avvisad?
Likadant med Alexander, varför peta bort Helen ur pilbågstävlingen om han nu ansåg att kycklingen var prio ett för honom? Hade han petat bort Homoyan hade han varit mätt i slutet av den dagen.
Jag tycker de resonerar bakvänt. I individuella tävlingar är det de riktiga hoten man vill ha bort, inte ta bort de svaga först.
Jag hejar för övrigt fortfarande på Kristofer och Helen. Och så hoppas jag L-O tar sig tillbaka, han är ingen vinnare men han är en kul typ.
Senast redigerad av DoktorNo 2022-11-21 kl. 21:34.