Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Bögimperiets förluster är större än förväntat. Jag förutsåg 640-680 eliminerade pedofilfascister i redovisningen idag men skörden blev större, hela 780 fascister.
Frågan är om min beräkning stämmer med att Bögimperiet förlorar 21000 fascister per månad nu. Hela brigader utplånas i snabb takt.
I övrigt har vi stora materialförluster med 15 utslagna tanks, 12 eliminerade stridsfordon och kanske ännu mer som sticker ut är 11 utslagna artilleripjäser samt 2 raketartilleri.
Detta krig är helt ohållbart för Bögimperiet. Ju längre det fortsätter ju värre blir framtiden för imperiet. Ryska folket kommer att inse det.
FSB måste nu planera för hur den högsta politiska ledningen skall avlägsnas. Därefter bör också ske en upprensning i media som har hjälpt till att skapa monster.
Det går fort nu, väldigt fort.
Jämför med USA i Irak, Afghanistan och Vietnam samt Ryssarna i Afghanistan.
När vi passerar 80 000 dödade ryska soldater så har ryssarna förlorat fler på under ett år i Ukraina än vad USA och ryssland förlorade i dessa tidigare konflikter tillsammans. Och dessa tidigare konflikter höll på i åratal.
Vi kommer att passera 80 000 dödade ryska soldater om några få dagar. Tidigare i höst trodde jag att vi skulle se dessa siffror först framåt jul. Jag hade fel.
Det går fort nu.