2022-11-08, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Enligt min erfarenhet så behöver man hålla in en knapp i ett visst antal sekunder som kommer upp för att slussas vidare till den faktiska länken, det är då samlingen av data görs från dig som ”konsument” så jag tror du slapp undan att bidra till hennes inkomst men jag är inte helt säker.

Ok. Vilken tur. Jag tror inte det är många ören men ändå. 😂😂
Citera
2022-11-08, 10:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Ok. Vilken tur. Jag tror inte det är många ören men ändå. 😂😂
😂😂😂
Citera
2022-11-08, 11:11
Medlem
varför är hon så jävla taskig och ska trycka ner simon hela tiden?
Citera
2022-11-08, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Har jag missat att Simon är bortrest? Annars kan man ju undra var han är när Linn skriver att hon sovit tre timmar på 36h

Han var tydligen sjuk, säkert en klassisk man som inte klarar av att ta hand om sitt barn då 😹
Citera
2022-11-08, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
varför är hon så jävla taskig och ska trycka ner simon hela tiden?

Hur har hon tryckt ner honom genom att skriva att han är sjuk?
Citera
2022-11-08, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Hur har hon tryckt ner honom genom att skriva att han är sjuk?

Jag tolkade också in pikar mot Simon. Först lägger hon upp att hon sovit svinlite pga Belle måste ligga på henne, sen lägger hon upp frukost till Simon som är sjuk. Att trots hennes minimala sömn så orkar hon minsann även leverera frukost till sin sjuka snubbe.

Förvånad över att en trebarnsmamma inte lärt sig hacket att bulla upp med kuddar i soffa/säng och sova halvsittandes med bebisen i famnen.
Och snälla om någon som känner Simon läser detta - be honom att ta sig i kragen om han bara är lite lagom sjuk.
Då kommer han iaf slippa läsa om sig själv som Linns fjärde barn.
Citera
2022-11-08, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Han var tydligen sjuk, säkert en klassisk man som inte klarar av att ta hand om sitt barn då 😹

Ja då får vi ju hoppas att han är döende då om han inte klarar av att ta Belle några timmar så att Linn får sova
Citera
2022-11-08, 13:47
Avslutad
Det är ju en helhet som ger ett visst intryck. Jag tycker ofta det är små instick här och där om hur han smiter undan att ta hand om barnen för att kolla på TV eller sova o s v. På senaste tiden har det varit typ varannan dag.
Citera
2022-11-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Jag tolkade också in pikar mot Simon. Först lägger hon upp att hon sovit svinlite pga Belle måste ligga på henne, sen lägger hon upp frukost till Simon som är sjuk. Att trots hennes minimala sömn så orkar hon minsann även leverera frukost till sin sjuka snubbe.

Förvånad över att en trebarnsmamma inte lärt sig hacket att bulla upp med kuddar i soffa/säng och sova halvsittandes med bebisen i famnen.
Och snälla om någon som känner Simon läser detta - be honom att ta sig i kragen om han bara är lite lagom sjuk.

Håller med om att det är mycket pikar, men tänkte om den jag svarade på hade sett något som var borttaget. För tycker ingen pik jag sett varit ”nedvärderande och elak”
Citera
2022-11-08, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är ju en helhet som ger ett visst intryck. Jag tycker ofta det är små instick här och där om hur han smiter undan att ta hand om barnen för att kolla på TV eller sova o s v. På senaste tiden har det varit typ varannan dag.

Vi kanske får se tillbaka-kaka snart?
Haha, caption ”Linn unnar sig ett bad idag IGEN” 🤣
Citera
2022-11-08, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh

Hon kanske håller stenhårt fast vid rekommendationen om att inte samsova?
(I min värld dock större risker med att inte sova alls än att samsova ”säkert” med ett barn som är över 6 månader)
Citera
2022-11-08, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Fast jag upplever att Linn förväntar sig att han ska mycket i hemmet! Tyckte inte det var konstigt när han tittade på ishockey och ansåg de två större barnen kunde bada med deras mamma och han tog hand om Belle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in