Fan vad hemskt. En 33-årig kvinna som anstiftat enligt nyheterna. Ska bli intressant att följa och hoppas båda två får livstid tills de ruttnar.
Kusinspåret är hett så länge det handlar om MENA men här kan det också vara så att mannen varit otrogen och gjort kvinnan gravid och den nya hyndan ställer krav, hon eller jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
KnolaDinMama
Det kunde jag räkna ut på egen hand, att det var en muslimsk gärningsman. Kvinnor har en tendens att råka illa ut flera hundratusentals procent mer när islam är inblandat.
Var ungen helt oskadd eller fick den några sår öht, eller till och med syrebrist i magen?
Död nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
trefemmor
Är enbart ett fåtal afghaner som gör såna här sjuka saker de flesta lever normala liv och vill vara leva helt vanliga liv.
Finns så många svenskar som gör dåliga saker men inte drar vi alla svenskar över en kam när det händer.
Får jag fråga dig en seriös fråga. Vad fick dig att lägga all moral åt sidan och inte ägna ett ord om djuret som nu dödat båda en gravid mamma och hennes barn och istället försöka skydda honom för att han är afghan?
1. Du är kvinna.
2. Du röstar på MP.
3. Du skulle offra din eget barn och tycka synd om förövaren ifall han kom från MENA.
Hur många rätt fick jag? Fråga nummer tre är en retorisk fråga. Svaret är ja oavsett vad du skriver här. Alternativt att du själv är en liknande afghansk hund såklart, och då faller hela frågeställningen.