Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Yep. Arsenal är Englands bästa lag, och vi kommer bara att bli bättre o bättre.
City är bättre, dels större spelare om du jämför Haaland mot Jesus, KdB mot Ödegåård osv så är dom starkare på dom flesta positionerna, men framförallt har dom rutinen av att vinna stora titlar och en mycket bredare trupp. Kommer dock bli intressant när vi väl möter dom, kan vi spela som vi gjorde första halvleken förra året innan det röda kortet så vet man aldrig vad som kan hända! Gött att vi spelar rolig fotboll och skördar framgång dock!!
Fan vad jag gillar Newcastles sätt att spela fotboll just nu fortsätter dom såhär så kan dom nog ta en fjärdeplats, vore jävligt häftigt även om oljepengarna gör det lite tråkigare, tänk vilka namn dom kommer gå efter i sommar isåfall!
Tror topp 6 blir
City
Arsenal
Liverpool
United
Tottenham
Newcastle
Liverpool kommer komma igång som jag sagt hela tiden, vore för märkligt annars. Kommer förmodligen åka mot Real dock och då kan de fokusera på ligan mer. Chelsea känns för svajigt och Tottenham ligger för högt just nu med tanke på hur spelet sett ut i min värld, har inget att göra med att dom är ärkerivalen faktiskt. United ser ut att ha något på gång även om det blev en kalldusch i helgen men jag tror på Ten Haag.