2022-11-06, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Den enda rimliga förklaringen till detta intensiva hat är att man själv blivit uthängd. Man måste blivit utsatt av Dumpen själv för att orka idissla sitt hat såhär dygnet runt. Jag är övertygad om att ett fåtal av de uthängda, som fått sina liv förstörda och därmed har all tid i världen att sitta här och gnälla, också gör det. Det finns några tänkbara gäddor som skulle kunna lura här.
Jag skulle aldrig koppla nick till gädda men det vore kul att gå igenom gäddornas Flashbacksvänlighet från #1 och framåt. Samtidigt uppdatera lite så ingen faller i glömska.
Citera
2022-11-06, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ja jag håller med, det är verkligen fel person att driva nåt sånt här, en person som driver nåt sånt här ska agera professionellt mot anhöriga. Sen behövs det hårdare lagar mot pedofiler och barnvåldtäkt absolut men som sagt hon är inte rätt person då hon medvetet fortsätter skada anhöriga efter uthängning.
Om du har levt med en pedofil med dina barn så tycker jag du kanske kastar spjut i hoppborg här.
Citera
2022-11-06, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Så då antar jag att du använder din advokat mot din pedofilman?

Inte mot dumpen väl, som avslöjade att han är en pedofil?
Sättet att formulera sig skriker mer gädda än anhörig.
Citera
2022-11-06, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beirute
Jag stod vid ingången när både Patrik och Sara kommer gående förbi med fokus i blicken och mobilerna i högsta hugg. Jag kände igen dem direkt. Patrik sticker också ut med sin storlek. Jag tänkte "it's go time!" och de åkte ner för rulltrappan som är den enda ingången. Jag väntade en liten stund och åkte sen ner för rulltrappan samtidigt som jag mötte en kille från personalen som hade bråttom upp. Jag gick in i butiken och passerade både Patrik och Sara som fortfarande med mobilerna i högsta hugg lämnade butiken och åkte upp för rulltrappan. Jag handlade ett par artiklar för att ha ett alibi och åkte därefter upp för rulltappan. Jag gick förbi både Patrik och Sara igen som tittar sig omkring och pratar om en eventuell personalingång. Misstänker att deras mål var killen jag åkte förbi påväg ner men han verkade vara long gone.
Spännande! Tack för det.
Citera
2022-11-06, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jag menar självfallet när exempelvis insatsstyrka tar sig in i fastighet med motorsåg eller på annat sätt slår till mot en bostad, inte förvarnar de så att anhöriga kan lämna bostaden . Dumpens publiceringar är lite som om polisen slagit till efter spaning. Man ska dessutom vara på det klara med att Dumpen precis som liknande medborgarinitiativ som finns i andra länder bedrivs av helt vanliga människor utan krav på att de ska agera professionellt och förmåga att ge mer stöd än vad vem som helst kan googla fram

*ler* Även bland en hel grupp av dumskallar håller du en särställning....

Som du säger. Dumpen är inte professionella. Tvärt om. De är extra olämpliga amatörer.

Polisen tar hänsyn till anhöriga i sin planering när de gör inbrytningar. För att minimera skador och risker. Du är färgad av Dumpens råhet och inkompetens.
Citera
2022-11-06, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Sara äger att hon varit prostituerad och så vitt jag förstår så vet hon hur hon påverkat sina barn liv med ska tidigare val. Peddosarna verkar till största del inte ta ansvar eller äga ett skit av vad de gör och gjort. Deras anhöriga har inte fått skit kastad på någon dörr, de har fått dörren öppnad så de kan se att kejsargäddan är naken, det är inte Dumpen som gör gäddan, det är gäddan som är orsaken till att Dumpen skapats.
Okunnskap är dumhetens moder och fördomens fader...
Citera
2022-11-06, 11:05
Medlem
bomhulls avatar
Vem är den senaste gäddan?
Han verkar ju helt besatt av storleken på sina privata delar
Citera
2022-11-06, 11:06
Medlem
paggans avatar
Sidan är helt förstörd av reklam. Går knappt att se något längre och de senaste filmerna kan jag inte spela utan att ange mobilnummer - eller så gör jag något fel.
Citera
2022-11-06, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Sidan är helt förstörd av reklam. Går knappt att se något längre och de senaste filmerna kan jag inte spela utan att ange mobilnummer - eller så gör jag något fel.
Anger du ditt telefonnummer då kommer det att kosta dig 200 kr varje månad. Det är ett abonnemang du tackar ja till då. Det fick jag upp när jag klickade enbart för att se vad det var.
Citera
2022-11-06, 11:31
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Står ”video not found” för mig på senaste. Kan ni andra se den?
Citera
2022-11-06, 11:31
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
*ler* Även bland en hel grupp av dumskallar håller du en särställning....

Som du säger. Dumpen är inte professionella. Tvärt om. De är extra olämpliga amatörer.

Polisen tar hänsyn till anhöriga i sin planering när de gör inbrytningar. För att minimera skador och risker. Du är färgad av Dumpens råhet och inkompetens.
Nej, det gör de inte. Finns anhöriga i bostaden/utrymmet så behandlas de som risker och en inbrytning är en inbrytning - de knackar inte på och förvarnar då. De skickar inte heller post eller ringer innan.
Citera
2022-11-06, 11:32
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Står ”video not found” för mig på senaste. Kan ni andra se den?
Nej, jag får också upp det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in