2022-11-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
För att jag är anhörig. Tyvärr kan jag inte gå in på det just nu då min advokat avrått mig från det i nuläget.
Anhörig till Sara, för det är vad du skrev?
Citera
2022-11-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Jag har två länkar till dig då!

Hemma-video från när Patrik festar, hög som ett hus med två okända yngre tjejer. Får väl anta att det var Patrik som drogade ner flickorna och inte tvärt om.
https://www.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c

En grundkurs i att lära sig läsa som vuxen! Inget att skämmas för!
https://www.logistikteamet.se/laraforlag/merinfo/88621-93-1/Latt_att_lasa_for_vuxna_rod_Halima_lar_sig_svenska _arbetsbok_
Så inget annat än en video utan patrik Sjöberg med två kvinnor mellan 25 och 30 samt en länk till typ SFI. Du måste vara extremt lättlurad (angående första videon).
Citera
2022-11-05, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
(3:38) säger Sjöberg "Who´s your daddy" till tjejerna, och i klippet hör man också att en av tjejerna tar upp att Sjöberg har svamp i underlivet och på bordet kan man skymta sexleksaker. Väldigt passande av en person som jobbar mot sexuella övergrepp att betala två mycket yngre tjejer för sex.
Var är Patrik? Ni bommen är verkligen extremt efterblivna vad gäller källkritik.
Citera
2022-11-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Så inget annat än en video utan patrik Sjöberg med två kvinnor mellan 25 och 30 samt en länk till typ SFI. Du måste vara extremt lättlurad (angående första videon).

Nä, säkert bara någon som låter som Patrik Sjöberg och som fått låna hans lägenhet och hund.
Citera
2022-11-05, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Att kritisera Sara och Patrik så intensivt som några gör här skriker ju bara av att de skäms för att de tänder på barn. Och för att slippa ta i den egenskapen som man har så pratar man om Sara och Patrik.

Nu handlar ju den här tråden om de äldre män som vill träffa barn som är yngre än femton. Just för att det är ett brott och för att det är ett i deras tycke ett härligt övergrepp och en våldtäkt mot barn.

Hur har det blivit så här snett för en del män? Varför kan de inte söka sig till någon som fyllt femton och försöka få en slags relation? För något är fel när man pratar om att ta någons oskuld som man knappt ens vet vad de heter?

Men nu sitter hela Sverige och sprider bilder på de här gubbarna så att polisen hittar hem till dem. Och även om de rör sig utomhus för att träffa något annat offer att våldta så är risken nu väldigt stor att någon känner igen dem, fotar dem och bilden cirkulerar på internet.

Men Dumpen är ju också till för att förändra straff för våldtäkt mot barn och grooming och att poliser ska på heltid jobba för att hitta gubbarna som finns på orten. De ska sökas upp och dömas.
Det är besynnerligt lik retorik och metodik på dem också. Tror inte de är samma person eller så, men uppenbart finns en jargong och retorik de odlar och samrunkar till i sina kretsar. Härligt med medhåll och delad offermentalitet. Onda kvinnosläktet som utsätter stackars gäddor, snyft. Man kan förstå om (om det stämmer) anhöriga projicerar skit på Dumpen, även om det är deras anhörige som agerat moraliskt och juridiskt vidrigt, det är försvarsmekanism och sorgbearbetning, men alla de hör gäddorna som skriver utan tanke på de utsattas perspektiv och rättigheter? Han tanke på flickorna och pojkarnas utsatthet och hur de som vuxna manipulerar, vet vad sex innebär och så vidare. Det ar så absurt att det vore skrattretande om det inte vore så tragiskt.
Citera
2022-11-05, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beirute
Såg en aktiv jakt idag vid Hemköp Gullmarsplan. Spännande!
Berätta mer!
Citera
2022-11-05, 19:16
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Anhörig till Sara, för det är vad du skrev?
Nej. Förlåt va inte tydlig i det. Anhörig till en som blivit uthängd.
Citera
2022-11-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Att tända på sexuellt aktiva personer som ser ut som unga kvinnor är inte Pedofil. Jag är fullt normal så som alla män på denna planeten. Sjöberg gillar också tonårs tjejer dessutom och han är ju någon du ser upp till så du borde ju tycka det är lungt om din idol har den attraktionen.
Fiskarna är inte sexuellt aktiva , de säger själva att de aldrig haft sex och funderar på om det inte gör ont , gäddorna svarar med att skicka bilder och filmer på sina könsorgan till någon som uppenbarligen utifrån bilden är ett mycket ungt barn

Någon som ser ut som på bilden kan komma undan med att komma in gratis, äta gratis eller liknande på platser där barn under 12 år inte behöver betala
Senast redigerad av adina 2022-11-05 kl. 19:44.
Citera
2022-11-05, 19:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Nej. Förlåt va inte tydlig i det. Anhörig till en som blivit uthängd.

Så då antar jag att du använder din advokat mot din pedofilman?

Inte mot dumpen väl, som avslöjade att han är en pedofil?
Citera
2022-11-05, 19:46
Medlem
Citat:
Berätta mer!

Jag stod vid ingången när både Patrik och Sara kommer gående förbi med fokus i blicken och mobilerna i högsta hugg. Jag kände igen dem direkt. Patrik sticker också ut med sin storlek. Jag tänkte "it's go time!" och de åkte ner för rulltrappan som är den enda ingången. Jag väntade en liten stund och åkte sen ner för rulltrappan samtidigt som jag mötte en kille från personalen som hade bråttom upp. Jag gick in i butiken och passerade både Patrik och Sara som fortfarande med mobilerna i högsta hugg lämnade butiken och åkte upp för rulltrappan. Jag handlade ett par artiklar för att ha ett alibi och åkte därefter upp för rulltappan. Jag gick förbi både Patrik och Sara igen som tittar sig omkring och pratar om en eventuell personalingång. Misstänker att deras mål var killen jag åkte förbi påväg ner men han verkade vara long gone.
Senast redigerad av Beirute 2022-11-05 kl. 19:49.
Citera
2022-11-05, 19:50
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Jag har två länkar till dig då!

Hemma-video från när Patrik festar, hög som ett hus med två okända yngre tjejer. Får väl anta att det var Patrik som drogade ner flickorna och inte tvärt om.
https://www.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c

En grundkurs i att lära sig läsa som vuxen! Inget att skämmas för!
https://www.logistikteamet.se/laraforlag/merinfo/88621-93-1/Latt_att_lasa_for_vuxna_rod_Halima_lar_sig_svenska _arbetsbok_

Nu är vi där igen! Vem i hela helvetet bryr sig det minsta lilla om hur Putte har festat? Vad har det med saken att göra? Varför blir inte sådana som du bara avstängda för spamming…
Citera
2022-11-05, 19:50
Medlem
Eustaches avatar
Nån som har identitet på Pappagäddan? #159
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in