2022-11-05, 22:19
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
På vilket sätt har Dumpen behandlat er illa då?
Genom att informera er ... eller vad?
Jag tror att polisen har varit neutrala i sin kontakt med anhöriga medans Dumpen förmodligen har varit mer rak på sak om vad som har hänt utan omskrivningar.
Citera
2022-11-05, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ja. Polisen har behandlat mig och barnen bra, vilket jag inte kan säga om dumpen. Varför skulle polisen behandla anhöriga illa? Finns ingen anledning då dom fattar att det inte är anhöriga som gjort fel.
Jag menar självfallet när exempelvis insatsstyrka tar sig in i fastighet med motorsåg eller på annat sätt slår till mot en bostad, inte förvarnar de så att anhöriga kan lämna bostaden . Dumpens publiceringar är lite som om polisen slagit till efter spaning. Man ska dessutom vara på det klara med att Dumpen precis som liknande medborgarinitiativ som finns i andra länder bedrivs av helt vanliga människor utan krav på att de ska agera professionellt och förmåga att ge mer stöd än vad vem som helst kan googla fram
Citera
2022-11-05, 22:31
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag tror att polisen har varit neutrala i sin kontakt med anhöriga medans Dumpen förmodligen har varit mer rak på sak om vad som har hänt utan omskrivningar.
Ja troligen. Polisen får ju inte delge något egentligen om de inlett en förundersökning - medan Dumpen kan vara mer öppen med vad de vet.
Jag har dock svårt att tänka mig att Dumpen gått på anhöriga och barn EFTER polisanmälan och första informationen (som nog inte heller getts till barn utan till någon vuxen sambo/partner etc)
Citera
2022-11-05, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Den enda rimliga förklaringen till detta intensiva hat är att man själv blivit uthängd. Man måste blivit utsatt av Dumpen själv för att orka idissla sitt hat såhär dygnet runt. Jag är övertygad om att ett fåtal av de uthängda, som fått sina liv förstörda och därmed har all tid i världen att sitta här och gnälla, också gör det. Det finns några tänkbara gäddor som skulle kunna lura här.
I takt med att antalet uthängda gäddor har ökat så har vi även sett allt fler pedofilgriniga inlägg i tråden. Det är förstås irriterande om man vill följa den eftersom den blir snudd på oläslig, men bättre att de ovärdiga liven (Lebensunwertes Leben) ägnar sin tid åt att spamma inlägg här än att de ägnar sin tid åt grooming.

Flashback är ett anonymt forum och här är det ok att komma med alla möjliga konstiga åsikter. Det hade varit mitt stora nöje att få höra en gäddas försvarstal i verkliga livet, i vilken situation som helst, där något peddo (eller vilken "fil" er sjuka läggning nu räknas som) argumenterar för att det är normalt att män i medelåldern stoppar kuken i barn och ungdomar. Ni kan ju räkna med att få lite mothugg om man säger så.
Citera
2022-11-06, 00:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Den enda rimliga förklaringen till detta intensiva hat är att man själv blivit uthängd. Man måste blivit utsatt av Dumpen själv för att orka idissla sitt hat såhär dygnet runt. Jag är övertygad om att ett fåtal av de uthängda, som fått sina liv förstörda och därmed har all tid i världen att sitta här och gnälla, också gör det. Det finns några tänkbara gäddor som skulle kunna lura här.
Vad är det som får dumpenanhängarna att orka idissla då? Om det är uthängda som idisslar mot dumpen, vilka är det då som idisslar för dumpen dygnet runt?
Citera
2022-11-06, 00:15
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Nu är vi där igen! Vem i hela helvetet bryr sig det minsta lilla om hur Putte har festat? Vad har det med saken att göra? Varför blir inte sådana som du bara avstängda för spamming…
Helt enkelt för att det är olagligt att knarka, och att dela, och omoraliskt att umgås med flickor yngre än sin dotter. För att man göder kriminella och gynnar gängmord med Patriks kanarkköp.

Han tycker synd om sig själv, vilket är tabu, i alla fall att visa det. Likaså Sara.
Inte bara de som gått genom livets hårda skola, väldigt många fler.
Citera
2022-11-06, 00:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det är besynnerligt lik retorik och metodik på dem också. Tror inte de är samma person eller så, men uppenbart finns en jargong och retorik de odlar och samrunkar till i sina kretsar. Härligt med medhåll och delad offermentalitet. Onda kvinnosläktet som utsätter stackars gäddor, snyft. Man kan förstå om (om det stämmer) anhöriga projicerar skit på Dumpen, även om det är deras anhörige som agerat moraliskt och juridiskt vidrigt, det är försvarsmekanism och sorgbearbetning, men alla de hör gäddorna som skriver utan tanke på de utsattas perspektiv och rättigheter? Han tanke på flickorna och pojkarnas utsatthet och hur de som vuxna manipulerar, vet vad sex innebär och så vidare. Det ar så absurt att det vore skrattretande om det inte vore så tragiskt.
Att anhöriga är arga på Dumpen är inte konstigt, då de kastat skit på deras garagedörr. Dumpen menar att de ska vara tacksamma för att få skit på garagedörren. Men det blir de inte.

Lika lite som Saras barn blir glada ifall de skulle kallas horungar. Det tycker de flesta är fel i ett sånt fall. Men inte när de avslöjades anhöriga utsätts.
Citera
2022-11-06, 01:02
Medlem
CuckoosNests avatar
Var kommer all reklam från på dumpens hemsida? Går ju knappt gå in på sidan utan att bli överöst med reklam, så var det väl inte innan?
Citera
2022-11-06, 01:16
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Så inget annat än en video utan patrik Sjöberg med två kvinnor mellan 25 och 30 samt en länk till typ SFI. Du måste vara extremt lättlurad (angående första videon).

Flickorna Putte "WhosYourDaddy" festar loss med i videon är unga, mycket unga, ivf ett gott försök av dej med "damage control", men tyvärr misslyckas du.

Att notera på denna video är att alla tre är kraftigt påverkade, men likväl finns det inte tillstymmelse till en tomburk eller ett glas på bordet, vilket ger fantasin fritt att undra vad dessa tre går på?
Citera
2022-11-06, 01:29
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ja jag håller med, det är verkligen fel person att driva nåt sånt här, en person som driver nåt sånt här ska agera professionellt mot anhöriga. Sen behövs det hårdare lagar mot pedofiler och barnvåldtäkt absolut men som sagt hon är inte rätt person då hon medvetet fortsätter skada anhöriga efter uthängning.

En bankrutt psykopat vilken helt plötsligt blir matad med både beröm och en massa svarta pengar är inte lätt att få stopp på.
Citera
2022-11-06, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Flickorna Putte "WhosYourDaddy" festar loss med i videon är unga, mycket unga, ivf ett gott försök av dej med "damage control", men tyvärr misslyckas du.

Att notera på denna video är att alla tre är kraftigt påverkade, men likväl finns det inte tillstymmelse till en tomburk eller ett glas på bordet, vilket ger fantasin fritt att undra vad dessa tre går på?
Jag varken ser eller hör någon Patrik. Kvinnorna är definitivt äldre. Lättlurade gäddor här också.
Citera
2022-11-06, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Att anhöriga är arga på Dumpen är inte konstigt, då de kastat skit på deras garagedörr. Dumpen menar att de ska vara tacksamma för att få skit på garagedörren. Men det blir de inte.

Lika lite som Saras barn blir glada ifall de skulle kallas horungar. Det tycker de flesta är fel i ett sånt fall. Men inte när de avslöjades anhöriga utsätts.
Sara äger att hon varit prostituerad och så vitt jag förstår så vet hon hur hon påverkat sina barn liv med ska tidigare val. Peddosarna verkar till största del inte ta ansvar eller äga ett skit av vad de gör och gjort. Deras anhöriga har inte fått skit kastad på någon dörr, de har fått dörren öppnad så de kan se att kejsargäddan är naken, det är inte Dumpen som gör gäddan, det är gäddan som är orsaken till att Dumpen skapats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in