Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-23, 12:13
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Köp FMA brickan om ni vill få tag på bra peruanskt.
FMA? Är det något geme man kan få tag på?
Citera
2022-10-24, 05:20
Medlem
Haaunteds avatar
Vad tycks om mitt senaste DIY-projekt?

Ett avkapat stålsugrör med en ”greppgrej” för ökad komfort 😀
https://anonymfile.com/WnQO/60f48b5a-e75a-4102-a038-6b6277c32124.jpeg
Citera
2022-10-24, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
FMA? Är det något geme man kan få tag på?

Är två säljare som har den på Archetyp (1g - 750kr), om den finns på fs4 vet jag inte.
Citera
2022-10-24, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Å nej du är garanterat inte ensam om den upplevelsen. När jag tog min första lina för typ 3 år sedan var den enda varningen jag fick av polaren att "tar du detta kommer du aldrig kunna supa utan att bli sugen på ladd igen", något som visade alldeles för sant. Fyfan alla gånger ett "lugn kväll med lite käk och öl" slutat upp med desperata samtal till kranen 08:00 dagen efter Blir alltid jävligt roliga kvällar dock!

Exakt så, det börjar alltid med 2-3 öl lite käk sen är allt igång. Tror kanske också mycket har med umgänge att göra? Träffade en tjej ett litet tag som var super anti droger och ingen av hennes vänner körde heller så när vi var på fest med hennes vänner blev det inte lika naturligt att någon tog upp frågan att köpa ladd men suget fanns där kan jag säga.
Citera
2022-11-01, 19:11
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slavaswe
Dum fråga kanske men hur svårt tycker ni som drar ladd när ni festar det är att säga nej såfort man har fått i sig några öl? Jag kan fan tycka det är knepigt nu förtiden att säga nej, suget kommer krypandes ju mer öl man får i sig. Som nykter känner jag aldrig ett sug.

Är jag ensam?

är 30 årsåldern och har väll festknarkat Ladd typ 7-8 år ish
Nej såklart inte. Det är ju ingen myt att kokain är ruskigt beroendeframkallande. Var flera år sen jag var inne i klubbsvängen och gick på kokain från fredag kväll till söndag morgon. Trots tidsrymden så börjar tankarna på kokain mala så fort jag blir salongsberusad än idag.

Har en helt annan relation till tjacket som jag ganska fort lärde mig tämja och nu för tiden i princip enbart fyller en mycket välbehövd funktion (näst intill uteslutande i laglig form, utskrivet på recept).

Vill nästan hävda att om man är en person som svarar som man ska på ladd och festar på det under en sammanhängande period i livet så har man för evigt devalverat fyllan till en kokain-accessoar. Det stämmer åtminstone in på nästan alla jag känner som har dragit sin beskärda del koks.

Trist, men smakar det så kostar det!
Citera
2022-11-04, 22:11
Medlem
Folk som tar ladd IV, vilka doser tar ni då? Om det e bra kvalitet.. vissa tar 100-150mg och det fäster ju på såklart men ibland vet jag folk som över 200mg...
Helt sjukt eller vad säger ni? Har själv tagit stora doser förr men då jäklar susar det i säven! Låter som en helikopter hovrar ovanför en samt ett pipande ljud i öronen.. bara nyfiken för en vän sa häromdagen att han pangat ladd i höga doser men denna gång hade det räckt med 150mg där han lämna kvar lite för det svängde på tillräckligt.
Citera
2022-11-04, 23:23
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
När du säger babbe, menar du Mahmoud på nästa hörn?
Jag känner min somalier privat, det beror på vad för relation man har med sin kran. Varje babbe säljer ju inte skit för då hade inte man kännt av dolmet. Det är ju inte vitaminer man drar in i snoken precis ..
Det du såg var ifrån somaliern.
Vi båda är i hash scenen, men ibland vill man ju festa till det lite.
Han känner mej o jag känner honom, vi litar på varandra som vänner med andra ord

Ja men det är just för att du känner honom. Vanligtvis brukar "babbar" sälja skräp till folk de inte umgås med så chansen är rätt stor att du får skräp om du köper från en random babbe

Är blatte själv så
Citera
2022-11-04, 23:29
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hejsan, blivit lite väl mkt k senaste tiden för en god vän. Nån som har tips på hur man trappar ner. Innna va de bara helger. Men nu e de på vardagar. Inte mkt men två-3 linor på morgonen för att vakna till. Sen jobba sen komma hem och ta 2 små då. Sen inte mer än de. Inte varje dag(säger han) men vette tusan tror han tagit varje dag nästan i 1,5 veckors tid.

Så tips på nedtrappning eller något att byta ut de mot. Personligen när ja skulle vänja av mig från opiater funkade xanax eller blå bra. Men de ju inte riktig samma typ av rus och vill. Ju inte polaren ska torska på benzo

"polaren" 😝
Citera
2022-11-06, 06:22
Medlem
Inte riktigt en fråga detta, mer som en liten log. Jag har läst på en del (mycket ovanligt) om min sömnmedicin kombinerat med alkohol, medicinen i fråga; levomepromazin. Det enda jag tycks läsa är: DU KOMMER DÖ OM DU KOMBINERAR. Har däremot gjort det innan med ett par liter bärs och det har inte varit några problem (tills dagen efter iallafall zzz) Nu har jag druckit ganska redigt däremot och har kört på tjo för första gången på ÅR. Somnar inte vafan jag än gör så försöker mig på att ta en sån här levo.. bla bla tablett...

Har någon av er pojkar erfarenhet av levomepromazin och cns? Är det farligt? dödligt? märker väl det imorn (eller inte), men kul att veta
Citera
2022-11-06, 10:01
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligehelge
Inte riktigt en fråga detta, mer som en liten log. Jag har läst på en del (mycket ovanligt) om min sömnmedicin kombinerat med alkohol, medicinen i fråga; levomepromazin. Det enda jag tycks läsa är: DU KOMMER DÖ OM DU KOMBINERAR. Har däremot gjort det innan med ett par liter bärs och det har inte varit några problem (tills dagen efter iallafall zzz) Nu har jag druckit ganska redigt däremot och har kört på tjo för första gången på ÅR. Somnar inte vafan jag än gör så försöker mig på att ta en sån här levo.. bla bla tablett...

Har någon av er pojkar erfarenhet av levomepromazin och cns? Är det farligt? dödligt? märker väl det imorn (eller inte), men kul att veta
Kolla under övriga droger > kan jag blanda det här?
Eller något i den stilen
Citera
2022-11-06, 22:03
Medlem
Många skriver ju att kokain ofta används på krogen, och vissa använder det alltid när de går ut verkar det som. Samtidigt hör man ju att det används väldigt mycket kokain kring Stureplan.

Samtidigt säger vissa att det är riktigt dumt att göra det på klubb/krog i Sthlm, och andra att det är helt lugnt så länge man inte är störande.

Vad tänker ni? Själv har jag sparat det till hemmafester etc pga risken, men hade ju varit nice ute också
Citera
2022-11-08, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
"polaren" 😝
Haha de sant bror, men allt lugnt nu b.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto