Citat:
Ursprungligen postat av
Slavaswe
Dum fråga kanske men hur svårt tycker ni som drar ladd när ni festar det är att säga nej såfort man har fått i sig några öl? Jag kan fan tycka det är knepigt nu förtiden att säga nej, suget kommer krypandes ju mer öl man får i sig. Som nykter känner jag aldrig ett sug.
Är jag ensam?
är 30 årsåldern och har väll festknarkat Ladd typ 7-8 år ish
Nej såklart inte. Det är ju ingen myt att kokain är ruskigt beroendeframkallande. Var flera år sen jag var inne i klubbsvängen och gick på kokain från fredag kväll till söndag morgon. Trots tidsrymden så börjar tankarna på kokain mala så fort jag blir salongsberusad än idag.
Har en helt annan relation till tjacket som jag ganska fort lärde mig tämja och nu för tiden i princip enbart fyller en mycket välbehövd funktion (näst intill uteslutande i laglig form, utskrivet på recept).
Vill nästan hävda att om man är en person som svarar som man ska på ladd och festar på det under en sammanhängande period i livet så har man för evigt devalverat fyllan till en kokain-accessoar. Det stämmer åtminstone in på nästan alla jag känner som har dragit sin beskärda del koks.
Trist, men smakar det så kostar det!