2022-11-05, 20:11
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Så då antar jag att du använder din advokat mot din pedofilman?

Inte mot dumpen väl, som avslöjade att han är en pedofil?
Så moget att fortsätta trycka på det. Men har man inget bättre att komma med och inte kan va trevlig eller ha hyfs så antar jag att det blir så.
Citera
2022-11-05, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Så moget att fortsätta trycka på det. Men har man inget bättre att komma med och inte kan va trevlig eller ha hyfs så antar jag att det blir så.
vilken av gäddorna var din man?
Citera
2022-11-05, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Nån som har identitet på Pappagäddan? #159
Förnamn: samma som levengoods man
Efternamn: i luffarvisan sjunger man att en fågel är det + mount everest och Kebnekaise är detta
Citera
2022-11-05, 20:45
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Förnamn: samma som levengoods man
Efternamn: i luffarvisan sjunger man att en fågel är det + mount everest och Kebnekaise är detta
Är det nån som har längd och vikt på pappagäddan? 160 cm, 56 kg?
Citera
2022-11-05, 20:48
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Att kritisera Sara och Patrik så intensivt som några gör här skriker ju bara av att de skäms för att de tänder på barn. Och för att slippa ta i den egenskapen som man har så pratar man om Sara och Patrik.
Den enda rimliga förklaringen till detta intensiva hat är att man själv blivit uthängd. Man måste blivit utsatt av Dumpen själv för att orka idissla sitt hat såhär dygnet runt. Jag är övertygad om att ett fåtal av de uthängda, som fått sina liv förstörda och därmed har all tid i världen att sitta här och gnälla, också gör det. Det finns några tänkbara gäddor som skulle kunna lura här.
Citera
2022-11-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Nej, däremot googlade jag hans namn och stad och om det inte finns flera med samma namn i stsden så är han aktiv i Vänsterpartiet. Men lusläste bara och hinner inte fördjupa mig.

Staden är samma stad som en gång gav namn till den union mellan Sverige, Norge och Danmark.
Citera
2022-11-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Nja, han var nog lite längre , kring 168 cm en bra dag och 68 kg
Citera
2022-11-05, 20:52
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Spännande! Jag är nyfiken, hoppas att jag får läsa om det sen! Önskar dig lycka till!

Dumpen är farliga och måste stoppas! Ironiskt nog mest för barnens skull...
Tids nog kommer jag att berätta men inte just nu. Tack.
Citera
2022-11-05, 21:01
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Hoppas verkligen att du och dina nära får upprättelse av någon sort. Det du har fått utstå skall ingen mänska behöva genomgå. Den här kvinnan Sara är livsfarlig och fullständigt galen och måste stoppas fortast möjligt innan hon raserar fler oskyldigas liv.

Ja jag håller med, det är verkligen fel person att driva nåt sånt här, en person som driver nåt sånt här ska agera professionellt mot anhöriga. Sen behövs det hårdare lagar mot pedofiler och barnvåldtäkt absolut men som sagt hon är inte rätt person då hon medvetet fortsätter skada anhöriga efter uthängning.
Citera
2022-11-05, 21:26
Medlem
Citat:
Ja jag håller med, det är verkligen fel person att driva nåt sånt här, en person som driver nåt sånt här ska agera professionellt mot anhöriga. Sen behövs det hårdare lagar mot pedofiler och barnvåldtäkt absolut men som sagt hon är inte rätt person då hon medvetet fortsätter skada anhöriga efter uthängning.
Tror du att polisens särskilda utredare som infiltrerar grupperingar där män delar barnporr eller arbetar med att hitta de som groomat barn agerar professionellt mot anhöriga till de som begår dessa handlingar .
Citera
2022-11-05, 21:45
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tror du att polisens särskilda utredare som infiltrerar grupperingar där män delar barnporr eller arbetar med att hitta de som groomat barn agerar professionellt mot anhöriga till de som begår dessa handlingar .
Ja. Polisen har behandlat mig och barnen bra, vilket jag inte kan säga om dumpen. Varför skulle polisen behandla anhöriga illa? Finns ingen anledning då dom fattar att det inte är anhöriga som gjort fel.
Citera
2022-11-05, 21:55
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ja. Polisen har behandlat mig och barnen bra, vilket jag inte kan säga om dumpen. Varför skulle polisen behandla anhöriga illa? Finns ingen anledning då dom fattar att det inte är anhöriga som gjort fel.
På vilket sätt har Dumpen behandlat er illa då?
Genom att informera er ... eller vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in