Dom på bilden är från vänster: Andreas, homayon, Kristofer, Isabella, Merdi, Helena, Martin, Sandra, Sofia och Alexander.
Andreas har tajts som ser ut att va trasiga på vänster ben, det har inte Valle.
Samt att Andreas gör bandana av sin buff vid tävlingar.
För att se skillnad på tajts, kolla avsnitt 17 när dom står på flottarna inför tävlingen, typ 11-12min in.
Andreas, Homayong, Kristofer, Isabella, Merdi, Helen, Martin, Sandra, Julie eller Sofia (de är rätt lika varandra) , Alex
Hallå! Kan det kanske vara så att de bilder som lagts ut är personer från produktionen självt? Just för att vi alla här på flashen ska fundera till höger o vänster..,
Hallå! Kan det kanske vara så att de bilder som lagts ut är personer från produktionen självt? Just för att vi alla här på flashen ska fundera till höger o vänster..,
Hallå igen! Jag minns från Big Brother, där man kunde prenumerera på att se deltagare dygnet runt. Det kunde vara kul på Robinson. Men, skulle det funka?…
Hallå igen! Jag minns från Big Brother, där man kunde prenumerera på att se deltagare dygnet runt. Det kunde vara kul på Robinson. Men, skulle det funka?…
Tekniskt sett sku det säkert funka, men gissningsvis är kostnaderna för att få det att fungera högre än vad produktionsbolaget är berett att betala.
Så kan det nog vara… Men så klart lite skillnad att ha en massa kameror i ett hus mot på en strand.
Ser inte att mängden kameror är det som är problemet, snarare är det hur de får utsänt direkt från stranden. Jämför kanske med att det utanför huset kan stå en sändningsbil, men det är inte lika enkelt att lösa på en "öde" ö.
Ser inte att mängden kameror är det som är problemet, snarare är det hur de får utsänt direkt från stranden. Jämför kanske med att det utanför huset kan stå en sändningsbil, men det är inte lika enkelt att lösa på en "öde" ö.
Sen måste man nog göra om konceptet helt. När de inte är iväg på tävling så ligger de bara degar på stranden 24/7 pga noll energi.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!