Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-02, 23:26
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Sköna människor bryter sig inte in och slår sönder en hel bostad.
Hmm ok nu har jag missat nått här.. Vad är det du säger?
2022-11-02, 23:29
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Hmm ok nu har jag missat nått här.. Vad är det du säger?

Gammalt inlägg:
Citat:
Intressant att se Isabella läxa upp killarna i Gränslandet om vad som är rätt och fel, samtidigt som hon själv har betett sig hyfsat fittigt:

Isabella Resmark blev dömd för grov förstörelse och inbrott 2013.
https://anonfiles.com/KaWay6Cayc/HRSB_B_2013_3260_pdf
(Cred till Himlafenomen som fixade fram domen i FUP-tråden).

De bröt sig in hos en D*vid *xèn. De spikade bl a fast en halv fisk över sängen, hällde illaluktande vätskor runt om i lägenheten, kastade ägg på väggarna, repade golven och först förstörde föremål för 43 000kr, bl a förstört xbox, högtalarsystem, TV, säng, köksstolar, mängder med kläder m.m.

Köper att man kan ändra sig på 10 år, men det är då inte alla som gör denna typ av grov förstörelse.
2022-11-02, 23:33
Medlem
Citat:
Sköna människor bryter sig inte in och slår sönder en hel bostad.
Hmm.. vad jag kan tyda av domen så var hon 16 år gammal då brottet begicks idag är hon 26 år. Säkert en som haft det tufft med sin adhd och att lära sig leva med den. Eller är hon dömd för något mer? Inte vad jag kan se. Tycker istället de är häftigt att hon lyckats komma ur det där livet. Läste att hon numera pluggar på Chalmers.
2022-11-02, 23:37
Medlem
Citat:
Gammalt inlägg:

Köper att man kan ändra sig på 10 år, men det är då inte alla som gör denna typ av grov förstörelse.

Vem vet hennes bakgrund säkert en riktigt stökig unge tänker att hon med stor sannolikhet har adhd…
2022-11-02, 23:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonslayer82
Hmm.. vad jag kan tyda av domen så var hon 16 år gammal då brottet begicks idag är hon 26 år. Säkert en som haft det tufft med sin adhd och att lära sig leva med den.

Grattis på dina två första inlägg! Varför har du hakat upp dig på ADHD:n? Det kliar i fingrarna att göra inbrott när man har ADHD, eller vadå?

Det var länge sedan, och man kan ändras till det bättre, men det är uppenbart något som inte står rätt till om man begår ett sådant brott.
2022-11-02, 23:46
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Alex pratar exakt som gamla narkomaner gör. Lite seg och långdragen röst. Det går inte att få bort efter långvarigt heroinmissbruk.

Det eller kåkfarare. Eller båda. Undrar dock med Bajen-tattoon och den kroppen. KGB/firma?
2022-11-02, 23:48
Medlem
Såklart inte! Men genom att utläsa statistik så är adhd ungar mer benägna att begå brott. Brist på dopamin och skit söker väl kickar. Kanske hade hon jävliga föräldrar också på det? Inte fan vet jag. Tycker bara att de är bra att hon verkar skärpt till sig menar hon läser på Chalmers nu och finns ingen annan dom förutom den då hon var 16. Jag gillar henne i rutan i alla fall. Tycker de är så många karaktärslösa detta året.
2022-11-03, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jag har lite svårt att förstå varför inte Ulf och Britten vänder sig till Kristoffer och L-O istället. Känns som att de borde vara mer på samma våglängd, men det är svårt att säga när man bara ser en bråkdel.

Jag har lite svårt att förstå varför inte bara Kristoffer, LO, Ulf och Andreas går ihop så de till nästa ö-råd kan rösta ut psykopaten, narcissisten och mobbaren Valle. Då blir de ju fyra mot tre! Har de inte stake någon. Hursomhelst - det skulle vara det logiska
2022-11-03, 05:14
Medlem
Dopys avatar
Isabella och Valle i samma lag hade ju varit drömmen
2022-11-03, 06:39
Medlem
2022-11-03, 07:27
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero

2022-11-03, 09:41
Medlem
Eustaches avatar
Jag kan väl inte vara den enda som äcklas på djupet av Valentino och hans sätt att "leda" lag Nord? Han är som en empatilös och elak 12-åring i en 31-årings kropp. Han måste ha någon form av diagnos? Eller flera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in