Det här kan vara en bild på första tävlingen efter sammanslagningen så om det är psykot längst till vänster så borde det vara hans sista dag på ön. För vinna och få immuniteten klarar han nog inte och jag hoppas verkligen att de andra inte är så dumma att de inte röstar ut fanskapet.
Jag är antagligen inte själv att undra hur vi kan ha tillgång till bilden vi diskuterar? Men det är ju Ziipens hemlighet, så vi får fortsätta undra
Hur fick du tag i den där bilden? har tv4 råkat spoila nått?
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Men det är ju Ziipens hemlighet, så vi får fortsätta undra
Inte sexigare än att de har med bilden i trailern inför årets Robinson. Otroligt skevt att produktionen tar med så pass övergripande bilder av deltagarna i ett sådant sent skede av tävlingen.
Jag tror desvärre att det är Valle längst till vänster. Hans tatueringar skulle inte synas på det avståndet (personen ser ut att sakna tatueringar). Valle har sånt skägg. Det enda som ser konstigt ut är att det ser ut att vara en tauering på låret strax under byxan och nån sån har Valle inte.
Inte sexigare än att de har med bilden i trailern inför årets Robinson. Otroligt skevt att produktionen tar med så pass övergripande bilder av deltagarna i ett sådant sent skede av tävlingen.
Sanslöst! Och plankan har de ju också spoilat som bakgrundsbild till Petra. När vi började snacka om den här vart det dock en ögonblicksbild av den och programmet började rulla snabbt. Tidigare kunde man utan problem fingranska den.
Haha vafan, dom har ju nu spoilat flera gånger i år, kollar dom inte igenom materialet noggrant? Bra jobbat iallafall av dig att du hittade det där
Hahaha! En rejäl blunder av TV4 med andra ord. Imponerande i alla fall att du lyckades hitta det.
Jag tror desvärre att det är Valle längst till vänster. Hans tatueringar skulle inte synas på det avståndet (personen ser ut att sakna tatueringar). Valle har sånt skägg. Det enda som ser konstigt ut är att det ser ut att vara en tauering på låret strax under byxan och nån sån har Valle inte.
ang. personen till vänster
Trodde först att det var Valle, men känner verkligen inte ingen den där huvudbonaden. Alla andra deltagare har sina vanliga kepsar och hattar. Men den där blåa bandanan är helt ny, väl(?)
Bilden kanske ljuger lite, men det ser ut som att personen primärt har skägg på kinden (typ Logan i Wolverine). Valle har ett mycket grövre skägg som täcker hela hackan och näsfåran.
Valle har dessutom en tatuering på vänster bröst som man väldigt vagt borde se konturerna av.
Det som verkligen talar för att det är Valle är de svarta tightsen, eftersom han har sådana. Tror dock inte att hans tights har en ljus symbol på vänster lår, som på bilden.
Hoppas hursom att det är Valle, blir spännande TV med lite av en antagonist.
Senast redigerad av peterZiipen 2022-11-04 kl. 21:54.
Dom på bilden är från vänster: Andreas, homayon, Kristofer, Isabella, Merdi, Helena, Martin, Sandra, Sofia och Alexander.
Andreas har tajts som ser ut att va trasiga på vänster ben, det har inte Valle.
Samt att Andreas gör bandana av sin buff vid tävlingar.
För att se skillnad på tajts, kolla avsnitt 17 när dom står på flottarna inför tävlingen, typ 11-12min in.
Dom på bilden är från vänster: Andreas, homayon, Kristofer, Isabella, Merdi, Helena, Martin, Sandra, Sofia och Alexander.
Andreas har tajts som ser ut att va trasiga på vänster ben, det har inte Valle.
Samt att Andreas gör bandana av sin buff vid tävlingar.
För att se skillnad på tajts, kolla avsnitt 17 när dom står på flottarna inför tävlingen, typ 11-12min in.
Snyggt, verkar stämma ang. personen till vänster. Hålet på tightsen seals the deal.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!