2022-11-04, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Har Dumpen provocerat fram självmord nummer två nu? Undrar om de är stolta nu?

Finns ingen chans att de är mätta på den siffran. Drevet ska vidare, till varje pris!
Citera
2022-11-04, 17:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Töreboda -- ser ut som om han tar kontakt och han får direkt åldern 14 år, vilket han inte bryr sig om.

Norrköping är också den som skickar vänförfrågan och får redan i starten veta att åldern är 13 år.

Alldeles utmärkt att de inte hamnade hos verkliga barn.
Men det var inte i KIK de fick kontakten, och de fick inte veta direkt åldern, först Dumpen hetsat upp dem.
Citera
2022-11-04, 17:16
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Men det var inte i KIK de fick kontakten, och de fick inte veta direkt åldern, först Dumpen hetsat upp dem.
Båda får veta åldern i början på konversationen.

Vad då inte KiK? Ingen har påstått att äckelgäddorna raggar enbart på KiK och gäddorna fångas bara där.
Dumpen fiskar på olika plattformar där man vet att gäddorna är ute och simmar och söker barn.
Citera
2022-11-04, 17:39
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Båda får veta åldern i början på konversationen.

Vad då inte KiK? Ingen har påstått att äckelgäddorna raggar enbart på KiK och gäddorna fångas bara där.
Dumpen fiskar på olika plattformar där man vet att gäddorna är ute och simmar och söker barn.
De får inte omedelbart reda på åldern. Det har framförts, har för mig faktiskt av dig, att eftersom de äldre gäddorna hänger på ställen där ungdomar hänger, så bara det är en signal att de redan från början är ute efter att ragga unga. Men i minst 2 fall var det på ställe där främst äldre hänger. Man hittar säkert fler fall om man läser loggarna.
Citera
Medlem
Ny gädda gott folk.
https://dumpen.se/2022/11/04/fackbody-napp-160-stockholm/
Citera
Medlem
RedRights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
men de skadar ungarna lika mycket ?
Självklart! Inte sagt något annat heller. Kan väl tycka att "fånga" en efterbliven som inte fattar bättre än ett barn själv inte är något att hänga ut och godhetsknarka på. Lägg fokus på dom riktigt hala ålarna som verkligen gör skada.
Citera
2022-11-04, 17:59
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Ny gädda gott folk.
https://dumpen.se/2022/11/04/fackbody-napp-160-stockholm/
Och de avslöjade åldern först då träff redan bokats, för en man kan det vara svårt att säga ifrån i det läget. Nu anser Dumpen att det inte spelar roll, men, vilken underårig tjej som inte ens frågar efter killens ålder raggar på äldre utan att säga sin ålder. Dumpen frågade inte killens ålder, för att då skulle han frågat efter flickans ålder. Först då han var i gasen nämndes flickans ålder.
Citera
2022-11-04, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
berätta va du vet om de
Lika lite som alla andra som inte suttit ner med gäddorna. Jag har i alla fall en gädda i min bekantskapskrets.
Citera
2022-11-04, 18:01
Avslutad
Pedofila arbetsgruppen är verkligen aktiv med att producera inlägg i den här tråden! Jag både förundras och förfasas över hur män som trånar efter barn tänker, hur det ska förvrängas och utmanas och röras till begrepp. Tydligen bär de som vill knulla barn på elitgener från kungar och profeter, de är för ett fritt kärleksfullt samhälle medan pedofilmotståndare är hatiska och hjärndöda sektmedlemmar, allt ska vinklas till att stoppa kuken i någon som är väldigt ung är fullständigt normalt. För att inte tala om alla förolämpningar som haglar över Patrik och i synnerhet Sara, från dessa ofta nyreggade användare som inte alls är pedofiler utan bara vill objektivt ifrågasätta Dumpens metoder.

Jag har hört i poddar och läst i inlägg att det tär på Dumpens medarbetare att vara i kontakt med de s.k. gäddorna. Eftersom jag (mer eller mindre noggrant) läst alla inlägg i tråden börjar jag på riktigt förstå vad de menar. De får läsa pedofilsvammel hela dagarna och kan inte klaga på det som jag gör, utan måste istället svara att de gillar skiten. Dessutom spammas det hela tiden i alla forum. Hur har ni tid att skriva till barn och om rätten till att använda barn till er sjuka njutning hela tiden? Har ni inget annat för er? Belöningen blir visserligen stor för fiskarna då något motbjudande as hängs ut till allmän beskådan. Vilken underbar känsla att få vara delaktig i att sätta dit vidriga jävlar som t.ex. nylonmannen eller den där idioten som varit med i Robinson!

Eller inte minst den senaste "Pappagäddan". Jävla pappa hit och pappa dit bland dessa pedofila avskum.

Röstmeddelanden:
Era slynor! Pappa-master är hemma nu.
Jag är så JÄVLA kåt men jag vill inte runka för jag vill fylla upp er med en massor med pappa-sperma i morgon. Hör av dig när du kan hora, hej.
Hej min vackra slavprinsessa

Chat:
Har precis runkat till barnporr
Fortfarande sperma på magen
-hon gnäller lite här
-ge henne en lavet
…när min kuk är långt in i lil slynans röv
…hon kanske behöver mer smärtstillande efter helgen haha

Bläh, det är verkligen inte förvånande att alla hatar barnknullare. Ni gäddor kan ju försöka att diskutera dessa saker med era vänner och familj, på jobbet, i träningsmiljö etc istället för på Flashback. Om temat pedofili kommer upp i dessa sammanhang så börjar folk i allmänhet prata om avlivning. Jag kan inte på rak arm komma på något annat ämne där människor är så enade oavsett politisk hemvist, klass, ras osv.

T.o.m. hårdhudade kriminella hatar pedofiler. Det är knappast någon slump att de får sitta på isolerade avdelningar för sin egen säkerhet.
Citera
2022-11-04, 18:53
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
De får inte omedelbart reda på åldern. Det har framförts, har för mig faktiskt av dig, att eftersom de äldre gäddorna hänger på ställen där ungdomar hänger, så bara det är en signal att de redan från början är ute efter att ragga unga. Men i minst 2 fall var det på ställe där främst äldre hänger. Man hittar säkert fler fall om man läser loggarna.
Läs konversationerna du tog upp. De får reda på åldern redan i inledningen av konversationen.
Citera
2022-11-04, 18:54
Medlem
Den senaste gäddan verkar bo/verka där jag bor. Klippet spelades in vid Coop som ligger 300 meter från mig. Är det någon som har något att gå på vem han är?
Citera
2022-11-04, 18:56
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Fasen också. Denna tråden skulle mycket väl kunnat vara den absolut bästa tråden på hela flashback, men istället håller den tålmodigt att bli den absolut sämsta och tråkigaste.
Varför håller vi oss inte till saken här i tråden? Diskutera den fantastiska underhållning som dumpen faktiskt är.
Gäddor och smaskig info om dessa gäddor borde tråden handla om, inte om huuvida Sara varit knarkare eller inte. Jag skiter väl för fan i om hon knarkat eller inte, skulle inte en knarkare kunna göra något bra senare i livet?
Och pratas det inte om Sara så skall det tjötas om Putte, lika jävla tröttsamt och meningslöst.

Och alla jävla pedofiler i tråden borde man bara stänga av direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in