Citat:
De verkar ha misslyckats till viss del, det är inte klarlagt hur och när B avled tex.
Citat:
Man har kanske gjort en usel utredning och fokuserat på fel saker? Det finns dessutom en rad förmildrande faktorer såvida man har en opartiskt förhållningssätt till fallet.
Hade det istället varit omvända roller och det var C som var offret så hade du och flera andra gjort allt för att skydda kvinnan i dramat och försökt få det till självförsvar. Kvinnor och män döms helt klart olika i dagens Sverige och det både i domstolar, media och på FB. Du är ingen bra förespråkare för jämställdhet direkt.
Citat:
TR har med överhängande sannolikhet dragit fel slutsatser, att B avlidit under det sista mötet är ställt utom allt rimligt tvivel men själva händelseförloppet som ledde fram till denna tragiska händelse är inte klarlagt, det finns luckor och frågetecken kring vad som egentligen hände. Du måste erkänna att vi vet inte hur och när B avled?
Citat:
Jag har hittills haft rätt på flera punkter, min teori från förra året tex om en ny pojkvän/älskare pga P-pillren har du tydligen förträngt?
Jag misstänkte också på ett tidigt stadium att både C och B slagit varandra och även detta stämde. C har uppgett att B slog honom i huvudet vid bråket i december 2020.
Vill du ha fler exempel?