Citat:
Ursprungligen postat av
linakova
Det är kanske en trådsanning, det var Knegarrolf som påstod att de hade tagit en springnota från något hotell tillsammans med ett par killar.
Oavsett vad så får man annars bilden av att det har hänt väldigt mycket i J:s liv på väldigt kort tid.
Ja juste ja, nu när du nämner det så minns jag att jag läst det här också. Men var det inte samma person som skrev att hon skulle ha huserat rånarna i sin lägenhet som rånade Helges (Ica nära) här i stan? För det var ju just bara ett rykte då hon inte flyttade in in lägenheten förens 7-8 månader efter rånet.
Ja absolut, det tror jag också att det gjort. Har känslan av att hon ”ballat ur” lite senaste året/åren, hon har ju inte så bra rykte i vissa umgängen jag också känner, hon beskrivs bland annat som jobbig, klängig, speciell etc, bland annat för att hon klänger på killar som har flickvänner och även är väldigt tydliga med det och säger ifrån, men hon ger sig inte (stort OBS, detta har jag alltså fått veta INNAN något av detta hände, vill ändå flika in det då det såklart kan bli mycket sådant snack om en person om dem står misstänkta för sådant här tex)
Nu är det ju självklart inget kriminellt med att vara klängig, men säger kanske lite om personen ändå.