Citat:
Ursprungligen postat av
Wooqiprwo
Ostervalla och Adonis kör ju med samma usla argument, att Moa har manipulerat Solomon sexuellt och att stackaren inte kunnat stå emot. Han måste vara en riktigt svag stackare som inte har någon egen vilja och att de därför måste fly gården för att han inte ska behöva bli utsatt för avsugning efter avsugning.
Säger inte att det är så i det här fallet, eftersom jag inte har någon aning om det, men, det är ganska vanligt att människor som har samma diagnos som S får något av en undergiven inställning mot andra. Alltså inte undergiven som i bdsm, utan som att de/den andre får styra vad man ska göra och hur. Så ser det inte som att S skulle behöva vara svag just, utan bara kände sig trygg och avslappnad med Moa, och lät det kanske gå för långt.
Kan säga att jag själv råkat ut för det, kanske inte så mycket i något sexuellt, men helt klart i andra lägen.
Tror det är vanligare med killar, att de gärna släpper kontrollen, men det har jag ingen forskning på, så en stor nypa salt.
Så det skulle kunna ha hänt, utan att S behöver varit svag, utan bara fungerat på en något lägre nivå än andra gånger. Om Moa skulle ha märkt det eller utnyttjat det om hon märkt det vet jag dock inte.