Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Och enligt den info som jag tagit del av är S en kvinnomisshandlade idiot som är sexuellt attraherad av Moa, och har varit det länge. Och blir riktigt förolämpad när hon nekar hans sexuella inviter. Därför han tog sitt pick och pack och åkte därifrån i en rasande fart, för han klarade inte av att någon inte gjorde som han ville. Kommer från säkra källor. Tids nog kommer dessa källor våga gå ut med allt och bevisa vilken lögnare du är Adonis.
Jag är ingen lögnare utan har endast den otacksamma rollen som budbärare.
Den som står för lögnerna här är du, då du låter dig förblindas av den eviga lögnen att en kvinna aldrig kan vara förövare.
Moa Murderess har med sina manipulativa handlingar bevisat att hon uppenbarligen inte klarar av att leva under samma tak som en (upptagen) man utan att med samvetslös lust förföra & intrigera.
Ganska uppenbart, iaf för mig, utifrån den info som finns att Solomon & Melina endast var offer & att rädslan (för Moa, olämplig miljö, trasig ekonomi, brist på harmoni etc) var bidragande orsak till flykt.
Vi får väl helt enkelt se vem som har rätt i slutändan. Just nu handlar det om vad du väljer att tro på, inte vad som är verifierad sanning.
Även om den info som jag har tillgång till har vissa frågetecken så är den betydligt mer nära sanning än vad dina egna antaganden (...& önsketänkanden) är. Truth of today.