2022-10-31, 16:33
Medlem
Nu till serien, spolar förbi det mesta förutom Tony och Christy då jag har band till Filippinerna själv men Sabine är typ samma typ som Sabrina ifjol, Låter typ halvless redan på att deras män inte förstår allt som sker i svenska samhället. Den gamle mannen i Afrika orkar jag inte med, omdömeslösa människor som skaffar barn i den åldern.

Tony lär inte vara far till Melissa men de kan ha fler barn i framtiden, vore annat om barnet var samma hudfärg som T och C inte berättat att hon kanske hade knullat med någon annan man innan. Nu vet han att det kan vara så och han lär nog acceptera det.
Citera
2022-10-31, 18:06
Medlem
Känns bra att Tony/Christy-storyn nu nyanseras och fint att Annika kan backa på en del av sina fördomar och hårda ord. Hoppas det fortsätter utveckla sig stabilt nu.
Citera
2022-10-31, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
När man är ute på stan, på affärer så går det långt mellan gångerna jag ser en svenskfödd tjej jag skulle vilja ligga med, däremot är över hälften av de asiatiska damerna heta som bara den, nu skulle jag aldrig vara otrogen men du förstår min poäng. Svensk tjej som är 40 ser ut som 50, filippinsk tjej 40 ser ut som 30. Vem väljer man? it's an easy choice.

Stämmer det att dom har f*ttan på sned?
Du däremot, du resonerar som om du är helt sneknullad. Vi vet alla var ditt problem med skandinaviska vackra kvinnor ligger: du har aldrig ens fått komma nära någon! Och det är ett faktum som alla runt dig och.dina likar vet om😄
Citera
2022-10-31, 20:15
Medlem
Spännande om Lasse lyckas befrukta sin donna.
Citera
2022-10-31, 20:20
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Fan vad jag stör mig på Tonys mamma (?) Annika. Förstå att de utnyttjar varandra. Fan måste hon va så elak hela tiden.

Mike är fantastiskt haha x) Otrolig kulturkrock.
Citera
2022-10-31, 21:45
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Slumafrikanen borde få någon medalj för sin negativitet, han måste säga att han ogillar allt, inte förstår, inte gillar, inte gillar, inte förstår, brukar inte, förstår inte, gillar inte, det blir lite smått tjatigt.

Lars och Fiona spolar jag bara förbi.

Annika pudlar, på sitt sätt, suck.....

Rolighetsmedaljen går då till Evangello

Cathrine- Får jag kyssa dig?
Evangello- På munnen eller kuken? HÖHÖ. öh. Blev du sur nu?
Citera
2022-10-31, 22:30
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Krister
Rolighetsmedaljen går då till Evangello

Cathrine- Får jag kyssa dig?
Evangello- På munnen eller kuken? HÖHÖ. öh. Blev du sur nu?
Alltså VAD ser hon hos denna skitstövel. Hans tänder verkar dessutom inte sett en tandborste ever.
Citera
2022-10-31, 22:36
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Alltså VAD ser hon hos denna skitstövel. Hans tänder verkar dessutom inte sett en tandborste ever.

Utmärkt fråga. Ungdomlig energi kanske? Verkar som att det blir fel hur dom än gör. Om hon vill ha hans hjälp så vägrar han som ett tjurigt barn och när hon gör allt själv så börjar han skrika efter uppmärksamhet istället.
Citera
2022-10-31, 22:41
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
När man är ute på stan, på affärer så går det långt mellan gångerna jag ser en svenskfödd tjej jag skulle vilja ligga med, däremot är över hälften av de asiatiska damerna heta som bara den, nu skulle jag aldrig vara otrogen men du förstår min poäng. Svensk tjej som är 40 ser ut som 50, filippinsk tjej 40 ser ut som 30. Vem väljer man? it's an easy choice.
Du pratar bara om att ligga och om utseendet. Det räcker inte om man vill ha en livskamrat. Finns liksom annat men det är väl inte aktuellt i ditt fall.
Citera
2022-10-31, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Spännande om Lasse lyckas befrukta sin donna.

Bara vidrig tanke.
Citera
2022-10-31, 22:45
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Krister
Utmärkt fråga. Ungdomlig energi kanske? Verkar som att det blir fel hur dom än gör. Om hon vill ha hans hjälp så vägrar han som ett tjurigt barn och när hon gör allt själv så börjar han skrika efter uppmärksamhet istället.
Det var verkligen förnedrande för henne att be om en kyss precis när han var ett asshole. Ja man baxnar vad en del nedvärderar sig själva. Hellre ensam resten av livet.
Citera
2022-10-31, 22:53
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Det var verkligen förnedrande för henne att be om en kyss precis när han var ett asshole. Ja man baxnar vad en del nedvärderar sig själva. Hellre ensam resten av livet.

Ja, gjorde ont att se. Och vad var det han sa sen också? Ungefär "Vissa säger att jag är ett asshole, och det är jag" Kanske borde jobba på att ändra på det då om du nu är så pass självmedveten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in