2022-11-30, 01:46
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lijahc
Håller fullkomligt med. Här hemma sitter vi och retar gallfeber på henne pga hennes sätt. Hon upplevs som en kylig, sur person. Hon har noll karisma och utstrålning och tittar inte på honom kärleksfullt. Han förtjänar bättre än så!
Jag tror att det är så enkelt som att hon har Aspergers. Och att hon blir missförstådd av oss tv-tittare pga det. Vet inte om det är så. Men det skulle inte förvåna mig. Att hon är dansare har gjort att hon är rak som en fura i ryggen. En stor kontrast till den lille kompakta peruanen…
Citera
2022-11-30, 13:25
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Och nej äckelgubbe, jag är inte avundsjuk 🤣🤣 Behövde inte söka bland desperata stackars fattiga kvinnor i horbarer på andra sidan jorden för att hitta min partner 🤣 Så löjligt att kalla folk avundsjuka till höger och vänster för att de ger sanningen 🤣 De vill inte ha er, de tar er för att slippa hora med massa OLIKA äckel dagligen. Bättre då med ETT äckel, tyvärr då dagligen tydligen. Så jävla lågt att utnyttja fattiga kvinnor för att få "knulla varje dag". Moral, ja, det kan du fan i mig inte stava till så ta det inte i din mun.
För att inte bry dig så verkar du otroligt engagerad. Du är ju en av anledningarna till att många väljer bort svenska tjejer. Ett bra ligg uppväger inte bitterheten, gräl- och psyksjukan hos er.
Citera
2022-11-30, 13:39
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZparkyZparks
Annika fick vatten på kvarnen att Christy använder Tony som sin biljett ur fattigdomen.
Undra hur många fler godtrogna män hon lurar. Kanske har besök flera gånger i månaden av män som kommer med gåvor och skickar pengar till deras ”dotter” Melissa.
Precis, det är därför hon och hennes familj har det så jävla gott ställt....
Dina runkfantasier är ju knappast relevanta.
Tony är biljetten ut ur fattigdomen. Möjligen har hon nåt ex som är lika fattig som henne som får komma till.
Citera
2022-11-30, 22:43
Medlem
Vilken bra och tydlig beskrivning på hur saker och ting verkar ligga till! Precis som du skriver, och som jag upplever det, så är tom i blicken och jag ser ingen som helst andlighet hos henne.
Senast redigerad av Lijahc 2022-11-30 kl. 22:48.
Citera
2022-12-01, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Precis, det är därför hon och hennes familj har det så jävla gott ställt....
Dina runkfantasier är ju knappast relevanta.
Tony är biljetten ut ur fattigdomen. Möjligen har hon nåt ex som är lika fattig som henne som får komma till.

Det är knappast bara i Filippinerna som tjejer är otrogna, förekommer överallt. Hon verkar haft struligt förr med droger och säkert en del prostitution men man får hoppas hon är ärlig mot Tony.
Citera
2022-12-01, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det är så tydligt att Lindas sk andlighet bara är på en ytlig nivå. Hon har läst några böcker, känt igen sig i vissa delar och applicerar sen det hela på sitt eget liv, lite som det passar henne själv. Det är en sån light-version av andlighet som inte är förankrad i henne själv som människa.
Ungefär som Malin Berghagen som kallar sig "andlig" samtidigt som hon inte har några problem med att gå på cirkus och se djur uppträda. Det går liksom inte ihop.

Det är en sak att ha ett öppet sinnelag, vara en sökare osv - en helt annan att köpa koncept inom new age rakt av och göra det till sin egen verklighet. Linda och Luis fick god kontakt på internet och hade nån siffra gemensamt i sina födelsedatum. Detta räckte för att de själva skulle utnämna sig till "twin flames" och se sig som så speciella, komplexa och unika.
Vanföreställningen backas sedan upp av andra människor, lika insnöade som de själva. Dessa används sedan som rådgivare och vägledning tillsammans med lite tarotkort som Linda plockar fram för att ytterligare förstärka sin illusion.

Jag ser inget själsligt djup i Linda överhuvudtaget. Hennes blick är tom och korkad.
Hon är bitter, irriterad och snarstucken. Det är en simpel kvinna som har läst om twin flames osv och sen applicerat konceptet på sitt eget liv för att ge det djup och mening. Det är rätt sorgligt egentligen.
Lindas brist på egentligt själsligt djup och mognad gör i sin tur att hon inte kan ha en fungerade relation med Luis. Det är Lindas omognad, trasiga bakgrund från andra destruktiva förhållande och dåliga självkänsla som spökar. Som alltid med denna typ av kvinnor (och det säger jag som kvinna själv, är så trött på deras känslomässiga martyrskap).
Hon backas även upp av välmenande väninnor som säger att "problemet ligger hos Luis" osv. Hon slipper därmed att ta eget ansvar och vaggas hela tiden in i tron att felet ligger utanför henne själv.
Hennes väninnor gör henne en rejäl björntjänst här eller så är de lika enfaldiga som Linda och tror på vad de själva säger.

Precis.
OM Linda hade varit så andligt fin och djup som hon själv intalar sig så hade hans längd varit av sekundär betydelse. Det är den inte. Hon vill bara inte erkänna det för sig själv för då spricker illusionen om twin flames osv.

Det erkände hon själv också. I avsnitt 12 säger hon att "jag vill bara vara i ruset, vara förälskad i nån och allt ska vara som på små moln".
Bra beskrivning utav läget. Stackars panflöjts indianen. Hoppas han lämnar denna häxa.
Citera
2022-12-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Sabine, 24, och Mike, 34, från Kenya.
Hon har haft 3.5år på sig att flytta ner till Kenya om hon älskade honom på riktigt.
Om man älskar någon så mycket då flyttar man ner.
Men om man älskar Sverige mer o vad Sverige erbjuder då är inte kärleken på topp.

Kollar inte på programmet, men är hon tjejen på alla reklamposters med de stora tuttarna?
Citera
2022-12-01, 14:19
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bradpaisley94
Kollar inte på programmet, men är hon tjejen på alla reklamposters med de stora tuttarna?
Nej nej. Måste vara Jenny Gardell du tänker på. Hon har enorma pattar och läppar.
Citera
2022-12-01, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Nej nej. Måste vara Jenny Gardell du tänker på. Hon har enorma pattar och läppar.

Om du söker "älska älska inte" på google bilder, det första bilderna med en svensk tjej och en svart kille på en flygterminal, vem är hon?
Citera
2022-12-01, 20:15
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Om du söker "älska älska inte" på google bilder, det första bilderna med en svensk tjej och en svart kille på en flygterminal, vem är hon?

Ja det är Sabine och Mike på de bilderna.
Citera
2022-12-01, 22:10
Medlem
Citat:
Nä Uppsalatjejen.
Inte latinokvinnan.
Alltså hon har pinsamt stora läppar nästan äckligt fult.
Citera
2022-12-02, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Ja det är Sabine och Mike på de bilderna.

Har hon instagram eller nåt? Hittar inte på google
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in