Citat:
Ursprungligen postat av
Bluntzillo
Kyckling 🐤 hjärtat har jag en känsla av.
Har han duckat sms/samtal från dig eller han har haft pungkulor bakom skärmen ?
asså han var juh inte kaxig. men han vägrade ta ansvar för att han pikat mig i intervjun över en missuppfattning han fått om bakfoten, som han lätt kunde tagit upp med mig och fått veta hur det låg till. Han fick för sig att jag övergav honom när han blev stormad av 15 pers, men jag ställde faktiskt upp och detta var första dagen jag träffat honom. Han var bara för hög fr att uppfatta detta
Så jag tyckte det var drygt, självupptaget och narcissistiskt. att jag förklara för honom i trevligt DM när han är nykter att han var för bäng och missuppfattat, och att han ska redigera eller be dem ta bort intervjun. när han vägra tappa jag humöret så det blev en del svordomar och hot (lite barnsligt men vi är alla människor)
till slut när han märkte att jag inte kommer låta han kam undan med det, och att jag var sne, svara han "jag dör hellre än att ta bort den" och blockerade mig. vid det laget hade fans också länge klagat på hans tillstånd i intervjun så det kan ha spelat in.
När jag var blockad lät jag andra skriva i hans kommentars fält typ "sluta ducka dem från Gbg, dem säger du ska blocka upp dem" men han raderade alltid dessa komentarerna