2022-10-31, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackghost031
i will FINNISH HIM, sub zero style . a jag har träffat båda, men vi har inte umgåtts mycket alls.
Vad är det för mugg incident? vad som hände han inne på kumla eller?

Mugguncidenten på Kumla när han fick hälften av ärren menas

Nån som vet något om den kvinnomisshandeln som inte gäller krogen i Gävle? Nedsparkningen
Citera
2022-10-31, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
(FB) En person skjuten, Syster Estrids gata, Guldheden Göteborg 20/5 -18

Tänker på detta fall. Nu var det längesedan jag läste fuppen. Men minns att det kom fram att den döde hade träffat Alex några dagar innan mordet för att Alex insisterat att han skulle betala tillbaka en skuld till mannen.

Någon gång under dagarna där har han fått en puck på sin bil i alla fall, polisen verkar ha sett det som möjligt att det var när han träffade Alex som det hände.

ahaa du menar Jav*ier?. hmm visste inte detta faktiskt. Jag har aldrig hört att Alex träffat han innan. Jag har bara svårt att se att offrets fiender skulle lägga sin tillit till ALEX, och jag är rätt så säker att han absolut inte känner någon i den ligan.
Den ligan har också blivit dömda för 2 andra puck försök, gripna för 1 puck försök, och misstänka för en lyckad puck där flera dog i bilen.
men man blir förvånad av saker man inte vet haha, kanske dem var desperata!
Citera
2022-10-31, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykoPatriskt
Mugguncidenten på Kumla när han fick hälften av ärren menas

Nån som vet något om den kvinnomisshandeln som inte gäller krogen i Gävle? Nedsparkningen

asså ryktet säger att han blev rushad på kumla av 15 personer, och utsatt för vissa saker ja inte vill förklara i detalj.
Men jag håller på att försöka få tag i folk som var inblandade, har gemensamma vänner med 1. Han är från Vivalla men grabben sitter livstid.
så de ironiskt att Alex rappar att han låg bakom en klippning i Vivalla, för jag tror han syftar just det mordet killen sitter, amma kille som ledde attacken mot han i kumla.
so makes no sense
Citera
2022-10-31, 12:24
Medlem
Citat:
asså ryktet säger att han blev rushad på kumla av 15 personer, och utsatt för vissa saker ja inte vill förklara i detalj.
Men jag håller på att försöka få tag i folk som var inblandade, har gemensamma vänner med 1. Han är från Vivalla men grabben sitter livstid.
så de ironiskt att Alex rappar att han låg bakom en klippning i Vivalla, för jag tror han syftar just det mordet killen sitter, amma kille som ledde attacken mot han i kumla.
so makes no sense

Han har berättat om att han En Gång typ fick däng av flera personer på rastgården för att ett rykte om att alex varit me nåns brud och Alex sa att det var sant (för att inte backa) ist för att förneka. Så utmanade en större grupp honom typ så har han sagt i kåken-videos.
Samma situation?
Citera
2022-10-31, 12:48
Medlem
Citat:
i will FINNISH HIM, sub zero style . a jag har träffat båda, men vi har inte umgåtts mycket alls.
Vad är det för mugg incident? vad som hände han inne på kumla eller?

Precis , just den incidenten.

Hahaha rakt av gör en sub zero på en ”SUB-zero” ahh 👌 där fick jag till de 😝

Alright , dom verkar långt ifrån lika mediakåta som sin bror iallafall.
Citera
2022-10-31, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roadg1
Ingen av oss var på plats vid händelsen så man kan ju inte döma vem det var .

Varför I vart arg kan bero på vad som i det läget, svårt för tjejen veta också om hon inte vart med i rummet .

Varför I tog tillbaka sin berättelse vet bara han och dom som var med i rummet!

Som sagt ingen mer än A&I vet vem som sköt skottet , så om A tyckte I golade sanning vet bara dom låter konstigt att I helt plötsligt ändrar sig.

Jag hade aldrig själv erkänt det brottet heller om jag vart inblandad i det tunga sjuka brottet eller olycks händelse eller vad det nu var som hände, hade du ?
Jag försvarar inte A men tycker fortfarande det inte är schysst att hålla på som Blackghost
gör offentligt, jag vet inte om dom knarkat ihop tidigare men av egen erfarenhet så har man ju provat en del ggr själv med gamla kompisar! Umgås man med knarkare så knarkar man garanterat själv också .
lider med dom som inte klarat av att lägga ner skiten utan förstört jävligt mycket för sig själva och familj, och tjejer/killar och familje anhöriga som blivit medberoende brutalt nerbrutande, även eventuella brottoffer/familjer/barn som blr lidande av olika händelser.
Sjuk att leva sådant skit liv bara hoppas A nykter missbrukare/alkolist och satsar på musiken som han är duktig på även fast många haters vill se att det verkligen går åt helvete, personligen tycker jag det är riktigt äckligt tänk, det livet är inget man önskar sig sin värsta ovän ,gör man det eller något man bara läser om på ex flaschback och skapar en uppfattning av vad folk skriver säger ju mycket vad som är skevt.

Ha d 👍

Jag respekterar din åsikt. Men Alex är den själv som började med dem offentliga attackerna i en intervjue, 1 år efter själva händelsen. Vi var fortfarande vänner men umgicks inte lika mycket, precis pga det resonemanget du gör. Jag tänker lite som du, jag kan dra en lina en helg för att fira något (är drog liberal). Men det är skillnad på bruk sporadiskt och dagligt missbruk.

När vi umgicks försökte jag få bort han från det, jag tränar tex extremt mkt, och jag visade tydligt att jag inte samtycker med den livsstilen. Jag hade som regel att dra från studion runt 20-21 när jag visste att det antagligen blir fest snart. Men hans andra vänner bara drog nytta av hans kändisskap och strempengar till droger dem var "yes-mans"

efter ett tag började jag höra saker som "du tror du är bättre än mig", och "du leker fin mannen".
en gång hämnades han genom att när jag väl en dag var med och drog ladd, så filmade han mig och la upp på min händelse där jag sitter med näsan i en tallrik (han hade inge mobil vi delade på min) så familjemedlemmar fick ringa mig så jag upptäckte det. han påstår det var ett misstag men med tanke på hans tidiare uttalanden så tvivlar jag på det!

jag är inte irrationell över hans intervju heller, han var påverkad och gjorde bort sig. Men jag har försökt få han ta ansvar i efterhand när han vart nykter, och han är för stolt och narcissistisk för att göra det. vad har jag för alternativ kvar? tänker inte sitta still och se på när han begår karaktärsmord mot mig
Citera
2022-10-31, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Precis , just den incidenten.

Hahaha rakt av gör en sub zero på en ”SUB-zero” ahh 👌 där fick jag till de 😝

Alright , dom verkar långt ifrån lika mediakåta som sin bror iallafall.

asså dem är hans entourage typ. jag tror inte han skulle göra något för att lyfta fram dem i spotlighten.
Jag personligen hade fått ena brorsan öppna en podd kanske, gjort en annan till klubb anordnare han var juh het ett tag.
Citera
2022-10-31, 12:56
Medlem
Citat:
ahaa du menar Jav*ier?. hmm visste inte detta faktiskt. Jag har aldrig hört att Alex träffat han innan. Jag har bara svårt att se att offrets fiender skulle lägga sin tillit till ALEX, och jag är rätt så säker att han absolut inte känner någon i den ligan.
Den ligan har också blivit dömda för 2 andra puck försök, gripna för 1 puck försök, och misstänka för en lyckad puck där flera dog i bilen.
men man blir förvånad av saker man inte vet haha, kanske dem var desperata!

Aa, men desperata tider kräver desperata handlingar, som du vet. :P

Läste den där fuppen, och hela mordet var taffligt utfört. Utförarna lämnade tonvis med spår efter sig, det var en walk in the park för snuten.
Citera
2022-10-31, 17:05
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Aa, men desperata tider kräver desperata handlingar, som du vet. :P

Läste den där fuppen, och hela mordet var taffligt utfört. Utförarna lämnade tonvis med spår efter sig, det var en walk in the park för snuten.
Alla brott Alex gör är extremt pundiga där snubben lämnar massa spår efter sig. En mer efterbliven snubbe går inte att hitta
Citera
2022-10-31, 17:39
Medlem
Vafan gör Alex i Don Vs nya video? Det är inte ens en feuturing han har inte en endaste line. Står bara i bakgrunden och gör pistol tecken och visar upp sina tatueringar på ryggen! Detta blir mer o mer pinsamt för varenda dag som går! Don V måste också va helt jävla väck
Citera
2022-10-31, 18:47
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Alla brott Alex gör är extremt pundiga där snubben lämnar massa spår efter sig. En mer efterbliven snubbe går inte att hitta

He will crash and burn.. 🔥
Inom 6 månader är han borta
från scenen…

Det finns ett flertal olika alternativ
av anledning till att det händer.

Vi får se vilken det blir…

En pundish är en pundish är en pundish…👽
Senast redigerad av efedrinkungen 2022-10-31 kl. 18:52.
Citera
2022-10-31, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Vafan gör Alex i Don Vs nya video? Det är inte ens en feuturing han har inte en endaste line. Står bara i bakgrunden och gör pistol tecken och visar upp sina tatueringar på ryggen! Detta blir mer o mer pinsamt för varenda dag som går! Don V måste också va helt jävla väck

Det är ganska vanligt att musiker/kända profiler gästar i musikvideos på låtar dom inte är med på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in