2022-10-30, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackghost031
Det är rätt ironiskt faktiskt, min bästa vän sen 14 år tillbaka är hans manager; jag gissar bara nu, men vad jag är sagd så tjänar han inga pengar. men han använder det som en språngbräda till annat. Som ni förstår så är det svårt att klämma pengar ur Ceesay haha.

Oavsett inget manager team vill att en annan artist avslöjar att deras artist image är en bluff. Så dem slåss med näbbar och klor just nu. Hela hans karriär är byggd på en lögn, ärret på hans bröst är inte från en skottlossning det är typ ett födelsemärke. linen "jag yapp han i Vivalla" är absurd, det sitter en på livstid för det som heter Kawar, Vivalla har en grupp barndomsvänner som hamnat i luven på varandra. jag har vänner i Vivalla som inte uppskattar att han cloudt chasear på deras områdes olyckliga situation.

Mordet som skede när han häktades, var pga att man satt med skottsäker väst utanpå tröjjan rökandes meta amfetamin, och flashade vapen framför tjejer för att leka gangster. Så ett skott råka brinna av och träffa ett Offer som var en del av umgänget. Han var en rysk flykting (om jag inte mins fel) och familjevän till killen Alex fick bo hos under den tiden, killen var ikke kriminell och lika laglydiga som er av vad jag förstått, en helt vanlig person bara som hängde med sin familjevän under fel tidpunkt när Ceesay bodde där. Hans familje ringde dagen efter till killen Ceesay bodde hos och fråga varför deras son inte kommit hem

Detta förvandlade Ceesay till ett album 18-life, där han kallar sig sig för sicarrio och utnämner sig själv till torped. Om du nu råkar mörda en oskyldig människa, visa lite respekt för dennes familj i alla fall.
Ja det är ett fucking skämt att han utmålar sig som det! "Flera mord på nacken" osv osv Han är ingenting, en Nobody, en jävla pundare som ingen skulle anlita som torped!
Citera
2022-10-31, 01:21
Medlem
https://www.scribd.com/document/447624457/Gavle-TR-B-43-19-Dom-2019-02-15

Kopiera och klistra. Är detta denna kvinnomisshandel de snackas om?
Citera
2022-10-31, 02:13
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heyooo01

Första gången jag läser om det. Har man det i sig att kunna anfalla och misshandla en okänd tjej på det viset så måste Alva levt i ett helvete vi bara kan ana.
Citera
2022-10-31, 02:22
Medlem
MrsLibras avatar
På Anines insta nu gör han och Alex lite reklam för sin nya intervju som kommer snart. Alex stammar för han är så väck och vita smutsiga LV-tröjan fortfarande på. Blir en intervju vi inte ska bidra med views till tack.

Alva har också flaggat idag för att det kommer en grym video snart. Snälla nej. Är det deras reunion det ska skyltas med många veckor senare?
Citera
2022-10-31, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
På Anines insta nu gör han och Alex lite reklam för sin nya intervju som kommer snart. Alex stammar för han är så väck och vita smutsiga LV-tröjan fortfarande på. Blir en intervju vi inte ska bidra med views till tack.

Alva har också flaggat idag för att det kommer en grym video snart. Snälla nej. Är det deras reunion det ska skyltas med många veckor senare?

Kan inte vänta på att denna pajasens resa är över, GHOST FINNISH HIM 😂🤘

Nej vi ska inte bidra med mer views än nödvändigt, hinner ingen före så kan jag tanka ner skiten och dela här.

Så jobbigt är det ju inte att kolla via en länk här istället för på youtube.

Ghost , vet du om mugg incidenten stämmer ?
Eller är det en fabricerad sanning även det?

Samt har du haft någon kontakt med hans bror/bröder något?

Han ”lillen” verkar vara en prakt fitta.
Citera
2022-10-31, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Varför blir inte alex tsm med quatrossa, hon är mycket snyggare än alla tidigare tjejer han haft

För i den riktiga världen funkar det inte så.

- Ofan du va snyggare än min nuvarande, kom hit så blir vi tillsammans.. 🤔
Citera
2022-10-31, 03:49
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
För i den riktiga världen funkar det inte så.

- Ofan du va snyggare än min nuvarande, kom hit så blir vi tillsammans.. 🤔

Ok. Jag har aldrig varit i den riktiga världen så kan inte svara, vet inte var den är riktig heller men tycker hon verkal lite mer spännande än en tjej som bajsat i en stuga. Borderline är rätt häftigt har själv varit med en sån tjej.
Citera
2022-10-31, 03:49
Medlem
Citat:

Snälla orkar du dela det via någon annan sida än scribed?
Man måste fixa konto där och jag har förbrukat gratis veckan.
Citera
2022-10-31, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Ok. Jag har aldrig varit i den riktiga världen så kan inte svara, vet inte var den är riktig heller men tycker hon verkal lite mer spännande än en tjej som bajsat i en stuga. Borderline är rätt häftigt har själv varit med en sån tjej.

Stugbajsaren är så uttjatat nu 🥱

👍 kul för dig !
Whatever floats your boat.
Citera
2022-10-31, 08:33
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:

Vilket jävla liten äcklig osäker råtta han är. Misshandla en kvinna för hon inte vill följa med på efterfest.
Citera
2022-10-31, 09:21
Medlem
Lavas avatar
Citat:

Tydligen, ganska färsk dom dessutom (2019-02-15, Gävle tingsrätt, Mål nr: B43-19).
Citera
2022-10-31, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Kan inte vänta på att denna pajasens resa är över, GHOST FINNISH HIM 😂🤘

Nej vi ska inte bidra med mer views än nödvändigt, hinner ingen före så kan jag tanka ner skiten och dela här.

Så jobbigt är det ju inte att kolla via en länk här istället för på youtube.

Ghost , vet du om mugg incidenten stämmer ?
Eller är det en fabricerad sanning även det?

Samt har du haft någon kontakt med hans bror/bröder något?

Han ”lillen” verkar vara en prakt fitta.

i will FINNISH HIM, sub zero style . a jag har träffat båda, men vi har inte umgåtts mycket alls.
Vad är det för mugg incident? vad som hände han inne på kumla eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in