2022-10-28, 21:48
Medlem
Felpost
Citera
2022-10-28, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Stackars kvinna som valt mellan pest och kolera...
Inte en chans att hon hade valt dig om hon hade varit född i väst, vad du än inbillar dig. Tänk på det vid nästa knull.

Varje gång någon avundsjuk svensk moraltant uttrycker sig som du så är jag mer och mer nöjd med mitt val att aldrig söka efter svenska tjejer.

Min fru har utbildning och älskar att knulla lika mycket som jag, Hon är 30 jag 43, vältränad utan ölmage och har helt enkelt valt en filippinsk fru för de är överlägsna svenska tjejer i det mesta, dessutom har jag fått ett andra land. Tänk på det nästa gång du skriver skit om personer du inte träffat. 🤑🤑
Citera
2022-10-30, 20:06
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Varje gång någon avundsjuk svensk moraltant uttrycker sig som du så är jag mer och mer nöjd med mitt val att aldrig söka efter svenska tjejer.

Min fru har utbildning och älskar att knulla lika mycket som jag, Hon är 30 jag 43, vältränad utan ölmage och har helt enkelt valt en filippinsk fru för de är överlägsna svenska tjejer i det mesta, dessutom har jag fått ett andra land. Tänk på det nästa gång du skriver skit om personer du inte träffat. 🤑🤑

Haha, du, jag behöver och vill inte träffa dig. Jag har sett vad du skriver, det räcker. Kan din typ. Vet också att jag har rätt. Förstår att det svider, men är sanningen. Hon hade INTE valt dig.
Citera
2022-10-30, 20:08
Medlem
wendy1s avatar
Citat:

Haha, du, jag behöver och vill inte träffa dig. Jag har sett vad du skriver, det räcker. Kan din typ. Vet också att jag har rätt. Förstår att det svider, men är sanningen. Hon hade INTE valt dig. Fick kräk i munnen när du mansgrisigt skrev att du "får knulla varje dag". Och du tror på riktigt att hon vill det? 🤢🤮Snacka om verklighetsfrånvänd. 🤢🤮
Citera
2022-10-30, 20:18
Medlem
wendy1s avatar
Citat:

Och nej äckelgubbe, jag är inte avundsjuk 🤣🤣 Behövde inte söka bland desperata stackars fattiga kvinnor i horbarer på andra sidan jorden för att hitta min partner 🤣 Så löjligt att kalla folk avundsjuka till höger och vänster för att de ger sanningen 🤣 De vill inte ha er, de tar er för att slippa hora med massa OLIKA äckel dagligen. Bättre då med ETT äckel, tyvärr då dagligen tydligen. Så jävla lågt att utnyttja fattiga kvinnor för att få "knulla varje dag". Moral, ja, det kan du fan i mig inte stava till så ta det inte i din mun.
Citera
2022-10-30, 20:40
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Och nej äckelgubbe, jag är inte avundsjuk 🤣🤣 Behövde inte söka bland desperata stackars fattiga kvinnor i horbarer på andra sidan jorden för att hitta min partner 🤣 Så löjligt att kalla folk avundsjuka till höger och vänster för att de ger sanningen 🤣 De vill inte ha er, de tar er för att slippa hora med massa OLIKA äckel dagligen. Bättre då med ETT äckel, tyvärr då dagligen tydligen. Så jävla lågt att utnyttja fattiga kvinnor för att få "knulla varje dag". Moral, ja, det kan du fan i mig inte stava till så ta det inte i din mun.

Lol busenkelt att få knulla med skilda svenska uskor osv men vem vill det när det finns fräscha asiater? Svenska kvinnor, över 30, är fan de ofräschaste som finns....
Citera
2022-10-31, 00:33
Medlem
Vad vet vi om Jenny - hon ser ju för faan helt grotesk ut - vad har hon för bakgrund
hon snackar Runkeby-svenska.

Hon ser faktiskt ut som de äldre kvinnorna som lyfffttt sig - en yngre version av the Cat Woman
Jocelyn Wildenstein
Citera
2022-10-31, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Vad vet vi om Jenny - hon ser ju för faan helt grotesk ut - vad har hon för bakgrund
hon snackar Runkeby-svenska.

Hon ser faktiskt ut som de äldre kvinnorna som lyfffttt sig - en yngre version av the Cat Woman
Jocelyn Wildenstein
Man har fått se foton på henne och den man som tydligen avled. Jag har fått för mig att det inte är så hemskt många år sedan och då såg hon betydligt mindre ”fixad” ut än nu.

Jag tror hon är en känslomässigt rätt osäker kvinna som jobbar hårt på att bygga upp den motsatta bilden. Och att hon har en hel del hjärtesorg bakom sig men håller sig fast vid hoppet om den eviga kärleken. Jag tror hon är en fin människa som tyvärr blir dömd p g a sitt yttre.
Citera
2022-10-31, 11:15
Medlem
Citat:

"En filippinsk fru för de är överlägsna svenska tjejer i det mesta"
Nämn 1 sak.
Citera
2022-10-31, 13:26
Medlem
VoktorDodkas avatar
Slumafrikanen borde få någon medalj för sin negativitet, han måste säga att han ogillar allt, inte förstår, inte gillar, inte gillar, inte förstår, brukar inte, förstår inte, gillar inte, det blir lite smått tjatigt.

Lars och Fiona spolar jag bara förbi.

Annika pudlar, på sitt sätt, suck.....
Citera
2022-10-31, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
"En filippinsk fru för de är överlägsna svenska tjejer i det mesta"
Nämn 1 sak.

De behåller sin feminina sida
De är sällan eller aldrig otrogna
De är snyggare generellt (hur många svenska tjejer över 40 ser ut som 30 Nu är min fru 30 och ser ut som 20-25

Nej du, är glad att jag aldrig ens försökte skaffa nån på hemmaplan, har fått ett extra land och känner mig som dubbel medborgare, deras liv, kultur och sätt att se på saker är så mycket mer sunt än här.
Kommer flytta dit den dagen ekonomin tillåter det.
Citera
2022-10-31, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Lol busenkelt att få knulla med skilda svenska uskor osv men vem vill det när det finns fräscha asiater? Svenska kvinnor, över 30, är fan de ofräschaste som finns....

När man är ute på stan, på affärer så går det långt mellan gångerna jag ser en svenskfödd tjej jag skulle vilja ligga med, däremot är över hälften av de asiatiska damerna heta som bara den, nu skulle jag aldrig vara otrogen men du förstår min poäng. Svensk tjej som är 40 ser ut som 50, filippinsk tjej 40 ser ut som 30. Vem väljer man? it's an easy choice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in