2022-10-28, 12:04
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Tror det är exakt så det är.
Ja det är nog så det ligger till. Stackars Flöjt-indianen.
Citera
2022-10-28, 13:51
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Får en återigen att fundera på om den biologiska pappan finns där i bakgrunden...
Om Christy umgås med den biologiska pappan fortfarande och han träffar Melissa så är det ju han som är pappa i normala fall. Stackars Melissa blir ju i så fall helt förvirrad när hon ska ställa upp på teater och se Tony som pappa när han dyker upp från ingenstans.

Hon kan såklart gråta och vara ledsen ändå över att tvingas vara nära en för henne i princip okänd man.
Hela situationen känns forcerad och påtvingad. Både Christy och Tony gör bäst i att backa lite och ge barnet tid.
Man ska inte läsa in för mycket i hur lilla Melissa beter sig framför KAMERAN. Den kan skrämma slag på vem som helst. Det är nog ett himla ståhej också när Annicka är närvarande…
Citera
2022-10-28, 14:02
Medlem
addkocks avatar
Citat:
Får en återigen att fundera på om den biologiska pappan finns där i bakgrunden...
Om Christy umgås med den biologiska pappan fortfarande och han träffar Melissa så är det ju han som är pappa i normala fall. Stackars Melissa blir ju i så fall helt förvirrad när hon ska ställa upp på teater och se Tony som pappa när han dyker upp från ingenstans.

Hon kan såklart gråta och vara ledsen ändå över att tvingas vara nära en för henne i princip okänd man.
Hela situationen känns forcerad och påtvingad. Både Christy och Tony gör bäst i att backa lite och ge barnet tid.

Hur känns det nu efter all denna tid haft så totalt fel angående deras förhållande och orsaker till att Christy och Melissa inte kommer till Sverige?

Christy och Melissa är nu här och Christy fortsätter lägga upp tiktoks där hon dansar, bara att de nu är filmade i deras gemensamma lägenhet istället för i "djungeln".

När ska folk sluta dra slutsatser utifrån en massa framtvingade reaktioner, manusbaserade "förtroliga samtal" och konstiga klipp av en sensationslysten produktion som vill göra "bra TV"
Citera
2022-10-28, 14:14
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Man ska inte läsa in för mycket i hur lilla Melissa beter sig framför KAMERAN. Den kan skrämma slag på vem som helst. Det är nog ett himla ståhej också när Annicka är närvarande…

Hon var ju lugn med Annika i poolen och även med hennes väninna. Alla gick bra utom Tony.
Så tror knappast det hänger på kameran, tror inte hon är särskilt medveten om den, då borde den varit ett problem hela tiden oavsett person.
Citera
2022-10-28, 14:20
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addkock
Hur känns det nu efter all denna tid haft så totalt fel angående deras förhållande och orsaker till att Christy och Melissa inte kommer till Sverige?

Christy och Melissa är nu här och Christy fortsätter lägga upp tiktoks där hon dansar, bara att de nu är filmade i deras gemensamma lägenhet istället för i "djungeln".

När ska folk sluta dra slutsatser utifrån en massa framtvingade reaktioner, manusbaserade "förtroliga samtal" och konstiga klipp av en sensationslysten produktion som vill göra "bra TV"

Vad har jag haft totalt fel i?
Jag tror fortfarande inte att Tony är far till barnet, jag tror fortfarande att den biologiska pappan har funnits i bakgrunden och att Tony + eventuellt andra män har mjölkats på pengar.
Att de är här nu ändrar inte på det.

Är alla papper klara nu? Eller handlar det bara om tillfälligt besök?
Är Christy här för gott så har hon väl insett att det inte går att mjölka det hela hur länge som helst, framförallt inte när tv är inblandat.
Citera
2022-10-28, 14:47
Medlem
Citat:
Jag tror fortfarande inte att Tony är far till barnet, jag tror fortfarande att den biologiska pappan har funnits i bakgrunden och att Tony + eventuellt andra män har mjölkats på pengar.

Är Christy här för gott så har hon väl insett att det inte går att mjölka det hela hur länge som helst, framförallt inte när tv är inblandat.

Verkar bara vara besök, tog mig friheten att söka på Tony och ingen bor i hans lgh med svenskt personnummer förutom honom så turistvisum eller så har hon inte fått svenskt personnummer ännu.
Citera
2022-10-28, 14:58
Medlem
addkocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Verkar bara vara besök, tog mig friheten att söka på Tony och ingen bor i hans lgh med svenskt personnummer förutom honom så turistvisum eller så har hon inte fått svenskt personnummer ännu.

Det tar minst 4-6 veckor att få ett personnummer från det att man lämnar in ansökan, som jag förstått det kom Christy i början av Oktober.
Citera
2022-10-28, 15:08
Medlem
addkocks avatar
Citat:

Citat:
Christy är inte intresserad av att komma hit.

Du tro och du tror, men ditt troende visade sig vara helt fel, ovan är en direkt quote från ett av dina inlägg.
Inget av det du trott om Christy är baserat på någon som helst fakta, bara din egen fantasi och fördomar.
Hon har sen dag ett av serien haft Tony på sin facebook, med flera bilder och status "I en relation" med
Och ändå envisas du med att hon bara agerat golddigger och "mjölkat" flera män.. fördomar som sagt.
Citera
2022-10-28, 15:10
Medlem
Citat:
Det tar minst 4-6 veckor att få ett personnummer från det att man lämnar in ansökan, som jag förstått det kom Christy i början av Oktober.

Kanske är så nu, min fru fick det på 2-3 veckor men det var 2019 men får hålla koll på den sidan då, man vill ju se om det är på riktigt.
Tony är nog glad iallafall, allt är så mycket roligare när man är på samma plats, har varit i långdistansförhållande i 2 år och det är jobbigt som fan, sen att man kan få knulla dagligen skadar inte heller.
Senast redigerad av keriksson714 2022-10-28 kl. 15:19.
Citera
2022-10-28, 17:39
Medlem
Jag har missat om det länkats tidigare, men Instagram/TikTok till Christy?
Citera
2022-10-28, 18:33
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Du tro och du tror, men ditt troende visade sig vara helt fel, ovan är en direkt quote från ett av dina inlägg.
Inget av det du trott om Christy är baserat på någon som helst fakta, bara din egen fantasi och fördomar.
Hon har sen dag ett av serien haft Tony på sin facebook, med flera bilder och status "I en relation" med
Och ändå envisas du med att hon bara agerat golddigger och "mjölkat" flera män.. fördomar som sagt.

Känner du Christy eller låter du dig bara hänföras över vad som visas upp på sociala medier?
Tänk alla som visar upp en "lycklig" bild där som är totalt missvisande mot verkligheten

Att hon fortsätter dansa porrigt på tiktok... vad är din poäng? Det bevisar väl snarare att ränderna aldrig går ur, oavsett sammanhang.

Allt vi kan gå på är vad som visas upp i programmet och jag står för det jag sagt.
Tror inte att det här är århundradets kärlekshistoria. Tony har rest på sexresor förr så det är knappast en slump hur han träffat på Christy.

Hur vet du att hon inte mjölkat män? Hur vet du att den biologiska pappan inte finns med i bakgrunden?

Som du själv skrev:
Citat:
Jag skulle kunna säga samma sak om min kvinna, om hon bara är här för PUT och medborgarskap, ja då är hon världens bästa skådespelerska också.
Vari ligger skådespeleriet? Att hon tar steget och lämnar slummen för ett bättre liv i väst? Kräver inte mycket skådespel. Är du själv en sexturist som Tony? Det verkar finnas ett starkt personligt intresse att övertyga sig själv om att dessa kvinnor är kära i sina importörer...
De flesta asiatiska kvinnor som kommer till väst är ju lockade av pengarna och en möjlighet till ett annat liv. Sexturisten blir vägen ur slummen. Du får gärna inbilla dig att det är kärlek men främst handlar det om möjlighet till ekonomisk förbättring som sagt även om undantag finns såklart.
Citera
2022-10-28, 20:47
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Kanske är så nu, min fru fick det på 2-3 veckor men det var 2019 men får hålla koll på den sidan då, man vill ju se om det är på riktigt.
Tony är nog glad iallafall, allt är så mycket roligare när man är på samma plats, har varit i långdistansförhållande i 2 år och det är jobbigt som fan, sen att man kan få knulla dagligen skadar inte heller.

Stackars kvinna som valt mellan pest och kolera...
Inte en chans att hon hade valt dig om hon hade varit född i väst, vad du än inbillar dig. Tänk på det vid nästa knull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in