Citat:
Ursprungligen postat av
addkock
Du tro och du tror, men ditt troende visade sig vara helt fel, ovan är en direkt quote från ett av dina inlägg.
Inget av det du trott om Christy är baserat på någon som helst fakta, bara din egen fantasi och fördomar.
Hon har sen dag ett av serien haft Tony på sin facebook, med flera bilder och status "I en relation" med
Och ändå envisas du med att hon bara agerat golddigger och "mjölkat" flera män.. fördomar som sagt.
Känner du Christy eller låter du dig bara hänföras över vad som visas upp på sociala medier?
Tänk alla som visar upp en "lycklig" bild där som är totalt missvisande mot verkligheten
Att hon fortsätter dansa porrigt på tiktok... vad är din poäng? Det bevisar väl snarare att ränderna aldrig går ur, oavsett sammanhang.
Allt vi kan gå på är vad som visas upp i programmet och jag står för det jag sagt.
Tror inte att det här är århundradets kärlekshistoria. Tony har rest på sexresor förr så det är knappast en slump hur han träffat på Christy.
Hur vet du att hon inte mjölkat män? Hur vet du att den biologiska pappan inte finns med i bakgrunden?
Som du själv skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av
addkock
Jag skulle kunna säga samma sak om min kvinna, om hon bara är här för PUT och medborgarskap, ja då är hon världens bästa skådespelerska också.
Vari ligger skådespeleriet? Att hon tar steget och lämnar slummen för ett bättre liv i väst? Kräver inte mycket skådespel. Är du själv en sexturist som Tony? Det verkar finnas ett starkt personligt intresse att övertyga sig själv om att dessa kvinnor är kära i sina importörer...
De flesta asiatiska kvinnor som kommer till väst är ju lockade av pengarna och en möjlighet till ett annat liv. Sexturisten blir vägen ur slummen. Du får gärna inbilla dig att det är kärlek men främst handlar det om möjlighet till ekonomisk förbättring som sagt även om undantag finns såklart.