Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Intressant om cykeln verkligen stod vid trottoaren vid staketet. Kanske därför som gentlemannagrannen kommer ihåg det så bra, att JJ exempelsvis säger: "Jag vill hoppa av här, jag går fram till porten själv....." Då hade i alla fall jag kollat varför. Och det regnade väl vid den tiden? Då brukar man ju undvika att gå ut i onödan.
Och om TT lämnat en påse med saker kvar i cykelkorgen så tyder ju det på att hon väldigt snabbt skulle upp i JJs lgh, kanske snabbt låna toaletten?
Jag tror inte att TT var full eller drogad, inte av fri vilja i alla fall. Och jag tror inte JJ gick till krogen för att festa, utan för att faktiskt leta efter den mycket yngre vännen, troligen en fjortis.
Det fetade, det lär ju även regna. Men hur står cykeln i förhållande till JJs hem kontra MHs hem?
Jag tvivlar verkligen på att någon skulle ha hjälpt JJ forsla bort kroppen, en 19-åring har inte hunnit knyta så starka band med någon kille ännu, för lite tid. Tvivlar stark på att en kille/man skulle riskera ALLT.......och som förälder själv till 4 vuxna barn, ALDRIG att jag skulle "ställa upp" och transportera ett lik, jag hade ringt polisen!
Frågan är också
varför T öht var på krogen den natten. Hon verkade orolig, sa bartendern. Men för vem/vems skull? Ville hon rädda MH från något, t.ex droger och fel sällskap? Hur väl kände dessa 2 varandra?
Mysko om en spik nykter T går ut på krogen mitt i natten ensam. Gick hon dit ensam? Det verkar ju så.
Verkar finnas en del medvetna villospår i tråden, som man vill att vi här ska haka upp oss på. Låt oss alla inse det när vi ser dessa.