Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Ja en saknades just då iaf. Håll utkik tack.
Ja instämmer. Det var ju t o m en gråtis-intervju med en väninna som talade gott om någon som satt på sannolika skäl för människorov och då på deras egen kompis…
Alla funkar olika.
Vilken skitmening det blev ser jag nu.
Menade bara att det gick att konstatera med mätningar att polisen har rätt i att antennerna från den masten sänder över stor del av Vetlanda.
Sista koppling kan alltså vara ute vid avfallsanläggningen, vid Ridcenter, väster om McD, osv osv.
Men handlar ju också om vilken mast som den är kopplad till innan. Men det lär ju vara de som är inne i stan om de menar det sker efter McD turen.
Är man vid H&M (bara för att ta en random inne i stan) kan cellid heta 28882693 med PCI 256 och sen byta till Biltema-masten osv alla varianter.
Ok, så då är det alltså svårt att dra några säkra slutsatser av den sista uppkopplingen då. Hoppas att de kan pussla ihop pusslet, så det här får ett slut.
Tyvärr är väl mobilen redan förstörd vid det här laget, och T*ove finns på annan plats.
Måste vara förskräckligt för föräldrarna; tänker hur det skulle kännas om samma hände min dotter. Som förälder är man alltid orolig när de är ute och svirar, men jag måste säga att något sådant liknande det här har aldrig föresvävat mig skulle kunna hända.
Frågan är ju om T*oves kille visste ombråket,och om det var därför de höll kontakt under natten. Samtidigt kan inte han heller ha misstänkt något allvarligt då, isf hade han väl vakat tills hon om hem.