2022-10-30, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
OFÖRGLÖMLIGT! 😄

Den rySSka reträtten ifrån Cherson området går inte så bra!

https://twitter.com/ChrisO_wiki/status/1586662972386156544?t=n_8qG7QDeoYJUaYirawBjQ&s=19

(Se till på slutet!)

Slava Ukraini!
Snacka om att fly i panik!

Vilket pack!
Citera
2022-10-30, 14:41
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Z-orchernas egna video där dom försöker retirera, får stryk och dör (eventuellt).
Ganska spännande faktiskt, nästan som på film!

https://www.youtube.com/watch?v=Jxx6o7aVNXA
Den filmen är fan det värsta jag sett. Fu**ing hell. Fan bättre gjord än filmen Plutonen ju WTF!! Landskapet är platt som fan så kan ju vara Kherson region. Jag började fan hoppas på att de skulle lyckas fly men sen sabbar de ju för sig själva. Vilket helvete krig är alltså.
Senast redigerad av Sgt.Bland 2022-10-30 kl. 14:43.
Citera
2022-10-30, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Men ukrainare, de är annorlunda.. äkta ariska hjältar, för att inte säga alviska ljusvarelser som står upp mot Mordors orcher.

Ukraine received the European Union's first human rights prize

https://odysee.com/@trader.one:d/human-rights-ua-price:6
Ja precis!
Citera
2022-10-30, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Uppenbarligen ett helt annat armband med helt andra motiv. Så vad är din poäng?
Här är en skarpare bild:
https://twitter.com/AdrianKuper/status/1579238183484940288?t=QlyU6esTvdQ_f8CENbuM3Q&s=19
Bara önsketänkande av dig att det är hakkors. Varför blir du så upphetsad av hakkors? Varför vill du att där är ett hakkors?
Citera
2022-10-30, 14:44
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Den filmen är fan det värsta jag sett. Fu**ing hell. Fan bättre gjord än filmen Plutonen ju WTF!! Landskapet är platt som fan så kan ju vara Kherson region. Jag började fan hoppas på att de skulle lyckas fly men sen sabbar de ju för sig själv. Vilket helvete krig är alltså.
För en gångs skull visar det sig att det faktiskt skulle vara säkrare att sitta inne i vagnen.
Citera
2022-10-30, 14:45
Medlem
CanisMinors avatar
Citat:
"Min vän"? Vem syftar du på?

"Vad har det med något att göra"?
Svastika-armbandet visar att Zaluzhny uppenbarligen är Nazi-sympatisör.
Eller så kanske han är hindu, och det är därför han bär hakkors? Är det din teori eller?

https://youtu.be/XQc6mJ7u8gQ

Här kan du kika lite på vilka du talar om, men antar att du inte vill det?

Undrar varför det knappt finns en enda svart människa i Ryssland?

Har du ett bra svar på det?
Citera
2022-10-30, 14:46
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
För en gångs skull visar det sig att det faktiskt skulle vara säkrare att sitta inne i vagnen.
Gissar på att föraren inte blir nominerad till månadens soldat iaf fy fan vilken dåre!!
Citera
2022-10-30, 14:48
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ukraina var för det första inte fredligt och om du nu är så logisk så förstår du nog att Ryssen inte vill ha NATO på sin bakgård med den historien med tillgång till allsköns vapen. Varför har NATO ett behov av att expandera om det inte finns något hot?
Det har visat sig, med extrem tydlighet, att det finns ett hot mot länder som är grannar till Ryssland och som inte är med i Nato.
Nato i sig har inget behov av att expandera, men enskilda länder har all anledning i världen att söka Natos skydd.

Förstår du verkligen inte detta? Fast vi sitter med facit på hand?
Citera
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Å jäklar, där tog det hus i helvete! Känsligt ämne?
Väldigt många som hade den där "fact checken" till hands märker jag. Verkar som ämnet varit uppe på diskussion tidigare i trådarna va?
Det har förstås varit uppe. Det är därför du är så tråkig. Du tillför inget nytt. Bara samma saker hela tiden. Har du inga mer fakta från RT som du kan tillföra. En bild av Ryska trupper där de står utanför Kiev eller ens i Bakhmut.
Citera
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CanisMinor
https://youtu.be/XQc6mJ7u8gQ

Här kan du kika lite på vilka du talar om, men antar att du inte vill det?

Undrar varför det knappt finns en enda svart människa i Ryssland?

Har du ett bra svar på det?

Anfall är bästa försvar va?

Jag noterar bara att du inte bestrider att Ukraina är nedlusat av Nazister. Det gör du klokt i.

Putin må ha sina avigsidor, men han håller nazielementen kort. I Ukraina sitter Zelensky formligen i knät på nazister, som i sin tur sitter i knät på CIA. Där har du skillnaden.
Citera
2022-10-30, 14:49
Medlem
Citat:

Låt mig gissa att om det hade varit en skarpare bild så hade ni istället sagt att bilden var manipulerad. Har jag fel där?

Nu säger jag inte att den är det men varför skulle den inte kunna va manipulerad?
Du kan inte va så godtrogen att lita på allt folk säger och visar, speciellt när de har motiv till att ljuga?

Jag skulle kunna ordna en bild med ett tatuerat hakkors i Putins panna. Tror du på det då? Särskilt om jag även uttrycker mitt förakt mot ryska statsmakten.

Att ifrågasätta är skilt mot att bevisa och dina bevis skulle inte hålla i en rättegång, därav kan man inte lägga något vikt vid påståendet om swastika även om du vill det. Sorry, du får gå vidare och invänta annan/mer information.
Citera
2022-10-30, 14:49
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Det har förstås varit uppe. Det är därför du är så tråkig. Du tillför inget nytt. Bara samma saker hela tiden. Har du inga mer fakta från RT som du kan tillföra. En bild av Ryska trupper där de står utanför Kiev eller ens i Bakhmut.

Vet inte vad du syftar på.
Har du någon kommentar på det jag skrev eller? Annars lägger vi ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in